Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 11:42 
 
Hardtraxxer

Op 9 juni speelt om 18:00 het Nederlands elftal de 1e groeps wedstrijd van he EK tegen Denemarken.
Die avond organiseren wij vanaf 20:00 een speciale editie van Digital Movement.

Dresscode: Oranje

Line up:
Audacious
Manic Episode
Double Dutch
Digital Junkys

Genres hardcore, hardstyle, raw hardstyle
Gratis entree!
Minimumleeftijd 18

Check partyflock: http://partyflock.nl/party/223525:Digital_Movement.html

Wie het leuk vindt kan de wedstrijd komen kijken in Walhalla.
18:00 - 00:45

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Yeahh 9 Juni gaan we weer!!! :yay:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten