Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 18:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dieka heeft een vette line up voor jullie in elkaar gezet op 1e pinksterdag

line-up :

B-Front

Noisecontrollers

The Prophet

MC: Da Syndrome


Entree €10,-- Leeftijd 18+

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds wanneer is Dieka 18+, ben der er een jaar of 3-4 geleden al eens geweest, zeker een mooie disco!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat meer info mag wel.
Ik weet geneens waar Dieka is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dieka is in Markelo, ben d'r nog nooit geweest, schijnt wel vet te zijn :thumbup: Dikke line-up btw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 20:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Markelo das best dichtbij. Geen fietsafstand vanaf Hengelo, maar met de trein is et wel te doen.
Wellicht dat ik wel ga :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Sinds wanneer is Dieka 18+, ben der er een jaar of 3-4 geleden al eens geweest, zeker een mooie disco!

sinds het een hardstyle avond is, normaal is het 16+ ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Dieka is in Markelo, ben d'r nog nooit geweest, schijnt wel vet te zijn :thumbup: Dikke line-up btw!


Dieka was altijd gaaf, tot dat het rustig werd en als je er was kreeg je wel is ruzie met een verkeerd persoon.
Wat niet altijd fijn uitliep. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ElSalvaje schreef:
Wat meer info mag wel.
Ik weet geneens waar Dieka is :P

www.dieka.nl ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

1 mei is tevens Alpha² @ Dieka!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dieka :')
Ben er twee jaar geleden nog voor het laatste geweest (5e keer ofzo). Die Crossover zaal is wel vet maar begint nu toch wel ouderweds te worden. En elke keer als ik daar ben heb ik binnen 5 minuten ruzie met een pannenkoek die niet op z'n beurt kan wachten bij de munten/jassen/bar :lol:

Ik sla over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Dieka :')
Ben er twee jaar geleden nog voor het laatste geweest (5e keer ofzo). Die Crossover zaal is wel vet maar begint nu toch wel ouderweds te worden. En elke keer als ik daar ben heb ik binnen 5 minuten ruzie met een pannenkoek die niet op z'n beurt kan wachten bij de munten/jassen/bar :lol:

Ik sla over.


Ik pak hem maar weer is mee, is al weer een goed halfjaar geleden dat ik er ben geweest. alhoewel toen ik er was had ik ruzie met een of andere turk die 20 vrienden van 20 jaar+ achter zich had staan. leuk als je met 8 man bent! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EarthShock schreef:
maarten1410 schreef:
Dieka :')
Ben er twee jaar geleden nog voor het laatste geweest (5e keer ofzo). Die Crossover zaal is wel vet maar begint nu toch wel ouderweds te worden. En elke keer als ik daar ben heb ik binnen 5 minuten ruzie met een pannenkoek die niet op z'n beurt kan wachten bij de munten/jassen/bar :lol:

Ik sla over.


Ik pak hem maar weer is mee, is al weer een goed halfjaar geleden dat ik er ben geweest. alhoewel toen ik er was had ik ruzie met een of andere turk die 20 vrienden van 20 jaar+ achter zich had staan. leuk als je met 8 man bent! :thumbup:

Goh waar ken ik dat van :x Me toenmallige vriendin werd toen gewoon half aangerand in die kelder daar terwijl ik ernaast stond. Werd gewoon buitengesloten door 5 gasten die om haar heen gingen staan, dan begin je dus ook niks behalve een beetje rammen met de ellebogen. Binnen een paar minuten had ik dus

Citaat:
WAT MOET JE DAN KANKERGAST

Naar me hoofd. Bedankt, doei, wij gaan weer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
EarthShock schreef:
maarten1410 schreef:
Dieka :')
Ben er twee jaar geleden nog voor het laatste geweest (5e keer ofzo). Die Crossover zaal is wel vet maar begint nu toch wel ouderweds te worden. En elke keer als ik daar ben heb ik binnen 5 minuten ruzie met een pannenkoek die niet op z'n beurt kan wachten bij de munten/jassen/bar :lol:

Ik sla over.


Ik pak hem maar weer is mee, is al weer een goed halfjaar geleden dat ik er ben geweest. alhoewel toen ik er was had ik ruzie met een of andere turk die 20 vrienden van 20 jaar+ achter zich had staan. leuk als je met 8 man bent! :thumbup:

Goh waar ken ik dat van :x Me toenmallige vriendin werd toen gewoon half aangerand in die kelder daar terwijl ik ernaast stond. Werd gewoon buitengesloten door 5 gasten die om haar heen gingen staan, dan begin je dus ook niks behalve een beetje rammen met de ellebogen. Binnen een paar minuten had ik dus

Citaat:
WAT MOET JE DAN KANKERGAST

Naar me hoofd. Bedankt, doei, wij gaan weer >.<


Achja een jas met een of andere steen?! er in tegen je gezicht aan krijgen tot bloedend toe is ook geen pretje.

en dan maar stoer zeggen als 20 jarige tegen toen een 17 jarige, WAT MOET JE NOU KK JONG?!
Echt, toffe lui! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, is gelukkig niet altijd zo daar maar ik ben die toko wel ontgroeit ondertussen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

dat zeker weten, maar zn hardstyle avondje met noisecontrollers kan ik niet links laten liggen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo anders als de Buitenwacht dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 00:13 
 
Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
EarthShock schreef:
maarten1410 schreef:
Dieka :')
Ben er twee jaar geleden nog voor het laatste geweest (5e keer ofzo). Die Crossover zaal is wel vet maar begint nu toch wel ouderweds te worden. En elke keer als ik daar ben heb ik binnen 5 minuten ruzie met een pannenkoek die niet op z'n beurt kan wachten bij de munten/jassen/bar :lol:

Ik sla over.


Ik pak hem maar weer is mee, is al weer een goed halfjaar geleden dat ik er ben geweest. alhoewel toen ik er was had ik ruzie met een of andere turk die 20 vrienden van 20 jaar+ achter zich had staan. leuk als je met 8 man bent! :thumbup:

Goh waar ken ik dat van :x Me toenmallige vriendin werd toen gewoon half aangerand in die kelder daar terwijl ik ernaast stond. Werd gewoon buitengesloten door 5 gasten die om haar heen gingen staan, dan begin je dus ook niks behalve een beetje rammen met de ellebogen. Binnen een paar minuten had ik dus

Citaat:
WAT MOET JE DAN KANKERGAST

Naar me hoofd. Bedankt, doei, wij gaan weer >.<


Niet buiten die hardstyle zaal komen en er is niks aan de hand.. Meestal tenminste
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 00:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

meestal inderdaad, maar er is niet altijd hardstyle. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had al ruzie bij de munten :') Was nog niet eens in een zaal geweest. Maar als je daar eenmaal bent valt het inderdaad meestal wel mee... ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 00:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

MEESTAL viel het wel mee als je in een zaal stond. tot dat je inderdaad weer dorst kreeg en er staat weer zn half behaarde aap naast je te schelden @ bar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben een paar keer dat pleurus eind naar Markelo gereden voor een paar DJ's. En viel me opzich wel vies tegen. Die zaal is bijna leeg en het meest vervelende toch wel is dat die tent zo vroeg sluit.
Geluid is verder prima en als de bass wegvalt neemt de meerderheid van de dames het wel over, overgewicht komt nogal veel voor.

Weet niet.. Is wel leuk.. Maar het moet je volk maar zijn. Ook het Barpersoneel is chaggerijnig als een modderfokker. Bij twijfel, spaar voor iets leukers :D

En toch word ik verleid door de Noisecontrollers.. Hmm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tot hoe laat is deze toko los dan? :P
6 uur is wel een mooie tijd opzich wij willen 1 mei naar dieka heen naar de alpha twins dus moet ik toch effe weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot 300 uur :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

half 4 toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de site van Dieka staat 300uur... Misschien dat je nog een half uur naar je jas en contactlenzen mag zoeken?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten