Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cub Fifties te Eindhoven
28 september 2012

LINE UP:
N-VITRAL
Mannie
Noisemaking criminals
Draidy
The Provider

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://partyflock.nl/party/229047:Die_Hard.html

21:00 - 02:00


Genres
hardcore, industrial hardcore
Prijs
Deurverkoop: € 6 ,-
Minimumleeftijd
16
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Update: The Provider
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://partyflock.nl/news/23574:N_Vitr ... hoven.html
+

Eerste set wordt een DJ battle tussen Noisemaking Criminals en ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Endonyx :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Endonyx :lol:

Ik snap de grap niet helemaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Wout1997 schreef:
Endonyx :lol:

Ik snap de grap niet helemaal xd

on-originele naam ik denk echt aan allemaal bestaande hardcore namen door elkaar :P

Edit: laat maar hij heeft al releases sinds 2002. dacht dat het een "nieuweling" was ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dj mannie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Provider valt uit dus de openingsbattle (En waarschijnlijk Mannies set) duren een half uur langer.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten