Defqon.1 Festival - Australia
17 September 2011
Sydney International Regatta Centre
Time:
11:00 - 22:00
17 September 2011
Sydney International Regatta Centre
Time:
11:00 - 22:00
Heb er echt zin in. Nu nog ff sparenwrote:Wie is hier aanwezig, ik ga er volgend jaar heen. Helaas nu nog geen geld
Serieus?wrote:in 2009 geweest, was er toch toevallig.. maar sinds de setjes van vorig jaar hoef ik niet perse
Ja ik was daar toevallig voor een kluswrote:Serieus?wrote:in 2009 geweest, was er toch toevallig.. maar sinds de setjes van vorig jaar hoef ik niet perse
Vet!
Als je naar zo´n land gaat moet je niet voor de line-up komen;)wrote:ligt er helemaal aan wat de line-up is...vind het wel veel geld voor eens feest en ik wil wel zeker weten dat ik goed feest heb vind ik het geld verspilling
Sowieso als je daar heen gaat gewoon vakantie van maken idd lekker het land zelf nog bekijken.wrote:Als je naar zo´n land gaat moet je niet voor de line-up komen;)wrote:ligt er helemaal aan wat de line-up is...vind het wel veel geld voor eens feest en ik wil wel zeker weten dat ik goed feest heb vind ik het geld verspilling
Idd daarom zeg ik dat de line-up wel beetje fatsoenlijk moet zijn omdat zn reisjee aardig wat kostwrote:Sowieso als je daar heen gaat gewoon vakantie van maken idd lekker het land zelf nog bekijken.wrote:Als je naar zo´n land gaat moet je niet voor de line-up komen;)wrote:ligt er helemaal aan wat de line-up is...vind het wel veel geld voor eens feest en ik wil wel zeker weten dat ik goed feest heb vind ik het geld verspilling
Haha ja idd en dan nog ticket en vakantiekosten..kvind dat daarom ook de line-up wel beetje vet moet zijnwrote:vliegticket alleen al is 1000euro
zelfs al is de lineup vet, draaien ze daar toch allemaal hitjes in het kwadraatwrote:Haha ja idd en dan nog ticket en vakantiekosten..kvind dat daarom ook de line-up wel beetje vet moet zijnwrote:vliegticket alleen al is 1000euro
Over jaar zal daar pas de hardstyle gedraaid worden, die nu hier gedraaid wordtwrote:zelfs al is de lineup vet, draaien ze daar toch allemaal hitjes in het kwadraatwrote:Haha ja idd en dan nog ticket en vakantiekosten..kvind dat daarom ook de line-up wel beetje vet moet zijnwrote:vliegticket alleen al is 1000euro
Die hebben ze hier in Nederland ook hoor mooie vrouwenwrote:Maarja, de stage van afgelopen jaar was echt wel dik en ze hebben daar mooie vrouwen.
Oke oke er zitten er wel een paar bijwrote:Die hebben ze hier in Nederland ook hoor mooie vrouwenwrote:Maarja, de stage van afgelopen jaar was echt wel dik en ze hebben daar mooie vrouwen.moet je misschien wat beter zoeken
Kuteind rijden naar Huissen (Bemmel) voor jouw danwrote:hopen dat ik dan voor q-dance de stage mag bouwen![]()
vanaf juli in dienst bij Rentall