Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had zelf voor de zekerheid maar 4 kaarten gehaald terwijl ik er maar een nodig had, geluk bij een ongeluk want bij me broertje ging er wat verkeerd bij de ticketonline site waardoor hij niet in kon loggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat hier wel de meeste mensen van Hardtraxx heen gaan, eigelijk moeten we even een overzichtje maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 18:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Afbeelding

Het thema is ''Scrap Attack'' En dit was volgens mij verzonnen door iemand van een ander forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
freddyadu8 schreef:
Afbeelding

Het thema is ''Scrap Attack'' En dit was volgens mij verzonnen door iemand van een ander forum?


Ja daarom poste ik m ook, omdat ik t raar vond dat er dit thema bij stond.
had ik er eigelijk wel bij moeten vermelden idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 20:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Teknizion schreef:
freddyadu8 schreef:
Afbeelding

Het thema is ''Scrap Attack'' En dit was volgens mij verzonnen door iemand van een ander forum?


Ja daarom poste ik m ook, omdat ik t raar vond dat er dit thema bij stond.
had ik er eigelijk wel bij moeten vermelden idd.


Ik snap het ff niet?

Aan dat plaatje kan ik het thema "Scrap Attack" niet herkennen hoor.... :p

edit: en dit plaatje is al redelijk oud dacht ik, stond op partyflock ergens een paar dagen na defqon 2008 dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 20:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik ook niet :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was een 1 aprilgrap ofzo, weet het niet zo goed.

In ieder geval: ik ga niet. Ik wil mijn tentamens gewoon halen, dus dit gaat het niet worden. Geen vragen over de code, deze is naar een goede vriend gegaan, die sowieso de kaarten gaat gebruiken waar het voor hoort:).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 00:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Kaartjes in de pocket :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 09:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Kaartjes in de pocket :yay: :clap:

mazzelpik! Ik wil ook!!

Zaterdag ga ik proberen om kaartjes te regelen, maar er zullen er vast al wel een groot aantal kaarten verkocht zijn. :(

achja, in ieder geval hebben we een mooie website om naar te kijken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 09:44 
 
Hardtraxxer

kaartje al binnen dankzij een goede vriend :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 20:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zaterdag is er wat mis gegaan met mijn bestelling :mad: email gestuurd en vandaag een nieuwe code gekregen :thumbsup: dus alsnog 4 kaarten :thumbsup: wat ben ik toch gelukkig :yay: :clap: :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe doen ze dat nou met die kaarten die de 18e zonder code zijn verkocht? Is daar al meer over bekend.
Nja heb al 4 kaartjes binnen met code dus ik ben 100% zeker van mn zaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 23:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hoe doen ze dat nou met die kaarten die de 18e zonder code zijn verkocht? Is daar al meer over bekend.


Die worden geannuleerd.

http://www.q-dance.nl/main.php?pid=146707

Q-dance heeft begrepen dat er misbruik wordt gemaakt van een paar van de verzonden codes. Let wel dat alleen de personen die van Q-dance een mail met een code hebben gehad, met hun eigen Ticketonline account kaarten kunnen bestellen.

Alle andere bestellingen worden achterhaald en de kaarten geannuleerd. Q-dance betreurt het wel dat er misbruik gemaakt wordt, gelukkig is het op kleine schaal en 100% te achterhalen.
Dus bespaar je de moeite en vooral de teleurstelling en wacht met kaarten bestellen totdat het officieel écht kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2009 09:41 
 
Hardtraxxer

Oehw jeah!!!

Heb er zin an!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2009 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
dawasiknie schreef:
Hoe doen ze dat nou met die kaarten die de 18e zonder code zijn verkocht? Is daar al meer over bekend.


Die worden geannuleerd.

http://www.q-dance.nl/main.php?pid=146707

Q-dance heeft begrepen dat er misbruik wordt gemaakt van een paar van de verzonden codes. Let wel dat alleen de personen die van Q-dance een mail met een code hebben gehad, met hun eigen Ticketonline account kaarten kunnen bestellen.

Alle andere bestellingen worden achterhaald en de kaarten geannuleerd. Q-dance betreurt het wel dat er misbruik gemaakt wordt, gelukkig is het op kleine schaal en 100% te achterhalen.
Dus bespaar je de moeite en vooral de teleurstelling en wacht met kaarten bestellen totdat het officieel écht kan.
Hehe, mooi niet dus xd
Wat een gekut allemaal, sjongejonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2009 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mijn broerje heeft van Q-dance een nieuwe code ontvangen omdat er tijdens het bestellen wat verkeerd was gegaan, erg netjes van Q-dance :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2009 22:43 
 
Hardtraxxer

Dilemma dilemma.

Zaterdag In Qontrol, me eerste Q-Dance feestje en ik ga er met een collega heen (voor de rest was er niemand die mee wou). Als In Qontrol ons bevalt zou ik hem vragen mee te gaan naar Defqon, probleem is dat het waarschijnlijk al uitverkocht is de 26e...

Is er een website waar je kaartjes kan kopen met een 'annuleringsverzekering' oid ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2009 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prosaxx schreef:
Dilemma dilemma.

Zaterdag In Qontrol, me eerste Q-Dance feestje en ik ga er met een collega heen (voor de rest was er niemand die mee wou). Als In Qontrol ons bevalt zou ik hem vragen mee te gaan naar Defqon, probleem is dat het waarschijnlijk al uitverkocht is de 26e...

Is er een website waar je kaartjes kan kopen met een 'annuleringsverzekering' oid ?


Als je het niet zeker weet zou ik gewoon een jaartje wachten. In de zomer komen zoveel meer leuke feestjes! Decibel (ligt ook dichter bij Maastricht), Q-Base, Mysteryland, Ground Zero en nog 100 kleinere feestjes etcetera.

Dus als het bevalt gewoon lekker doorzoeken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2009 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Prosaxx schreef:
Dilemma dilemma.

Zaterdag In Qontrol, me eerste Q-Dance feestje en ik ga er met een collega heen (voor de rest was er niemand die mee wou). Als In Qontrol ons bevalt zou ik hem vragen mee te gaan naar Defqon, probleem is dat het waarschijnlijk al uitverkocht is de 26e...

Is er een website waar je kaartjes kan kopen met een 'annuleringsverzekering' oid ?


Volgens mij zat bij ticketonline bij mij een annuleringsverzekering :O, maar not 100% sure
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2009 22:56 
 
Hardtraxxer

Ok thanks ik zal het eens nakijken, en idd anders wacht ik wel op Decibel oid. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2009 09:03 
 
Hardtraxx Newbie

geen pre order kunnen krijgen vanwege werk & school :mad:
dan maar zaterdag om 13:00 start klaar zijn moet er echt heen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2009 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TO heeft annuleringsverzekering voor 5 euro ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2009 12:42 
 
Hardtraxxer

Zoo veel zin hierin (L)

Vind dat Q een dikke lineup voor de main heeft weten neer te zetten.
Alpha2 Donkeys NC

jammer dat er geen liveact op de main staat .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2009 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik met je eeeeens Ricooo! :D
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten