Opperhoofd schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
ik zou er alleen al heel willen om die shuffelers onderuit te stampen..

Alleen wel schadalig dat de prijzen van de tickets omgerekend dezelfde prijzen zijn als de nederlandse editie.
Terwijl de euro ten opzichte van de australische dollar 1,7 is.
Met andere woorden; een ticket is daar twee keer zo duur als hier.

Als de prijzen
omgerekend dezelfde prijzen zijn als in de Nederlandse editie, zoals jij zegt, dan zit die 1,7 daar al bij in, dus zijn het gewoon normale prijzen.
Enne... Anthemmm
