Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 14:07 
 
Hardtraxxer

Feest:Defqon 1 Australia
Datum:17-09-2016
Tijd:
Locatie:Sydney
Leeftijd:18+
Ticketsale:
Prijs:

Line-up:

Hoi hallo.

Zijn er ook mensen die heengaan?

Momenteel verblijf ik komend halfjaar in Sydney voor mijn stage.
Nu is het zo dat ik heel graag naar defqon australia wil. Maar entree is 180 dollar, gaat mij toch iets te ver omdat alles al zo duur is.
Vandaar dat ik mij afvroeg of iemand nog een discount ticket voor mij heeft of iets anders waardoor ik niet de volle pond hoef te betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

algemeen/stel-je-vraag-t821.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nederlanders hebben dacht ik altijd gratis toegang tot Defqon australie, moet alleen wel via q-dance geregeld worden (als je daar inmiddels niet te laat mee bent).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 14:33 
 
Hardtraxx Addict

Volgens mij ben je ondertussen te laat maar als nederlander heb je gratis entree. Moet je wel via q-dance regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

Dat was toch niet meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tegenwoordig is dat niet meer?

Al is dit van 2014:
http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... erlanders/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 16:34 
 
Hardtraxx Addict

Dit was nog gewoon mogelijk dit jaar

http://defqon1.com.au/tickets/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Dit was nog gewoon mogelijk dit jaar

http://defqon1.com.au/tickets/


Het "gratis" is er zo te zien wel van af
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 16:48 
 
Hardtraxx Addict

Koen schreef:
Miwer schreef:
Dit was nog gewoon mogelijk dit jaar

http://defqon1.com.au/tickets/


Het "gratis" is er zo te zien wel van af

Ondertussen wel omdat de gratis kaarten al vergeven zijn zo vlak voor het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 17:12 
 
Hardtraxxer

122eu entree, niet mis
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Als je geld hebt om in Australiƫ een half jaar lang te zitten kan je ook wel 180$ missen.... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de partij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat Mares op de fiets hierheen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Gaat Mares op de fiets hierheen?


Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 18:48 
 

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten