Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut xd net dit alles gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot een paar minuten geleden stond hij nog op die andere website die iedereen wel kent. Helaas heeft Q hem daar ook al gevonden :( Nja, had beter verwacht, maar we doen het er maar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stop aub met PM's te sturen, ik stuur niks meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht dat het een troll was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MOD EDIT: WEG
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MOD EDIT: WEG
We laten dit niet het Defqon 2018 topic 2.0 worden, foto's van de holocaust, massagraven en alles verwant aan WWII levert vanaf nu een ban op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
MOD EDIT: WEG
We laten dit niet het Defqon 2018 topic 2.0 worden, foto's van de holocaust, massagraven en alles verwant aan WWII levert vanaf nu een ban op.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HAHAHAHAHAH! !!! :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb weer wat gemist zo te zien :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MOD EDIT: WEG

REDEN: foto met kinderen achter hek
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tekeningen lijken zo nog mwa-mwa maar in het stadion komt die wel tot z'n recht, joh. Als die elementen nog gaan bewegen gaat het wel tof worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Jor-D
Altijd een slecht idee om af te geven op de vaste trouwe leden. Die waren hier ook toen jij de boel wilde verkopen voor 20k, toen je crypto's over ons hoofd wilde gaan minen en we stonden vooraan toen je je eigen stage had op The Qontinent. Als tegenprestatie werd nooit naar onze ideeen geluisterd, was jij na een paar jaar naar je felbegeerde techno-scene en worden ze nu als kers op de taart even gepermbanned. Mooie vent.

Hebben echt wel wat meer krediet verzameld dan te worden geband vanwege een paar WOII grappen mon dieu.

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 14:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Moet ik nog een nieuw kleurtje uit gaan zoeken voor mijn mod edits ook dan...

OT: helaas niet meer aanwezig, volgende dag een feest waar ik enigszins fit aan de start moet verschijnen. Kaartje op ticketswap is afgelopen zaterdagnacht om 4:30 verkocht op ticketswap, dus het is een geruststelling om te weten dat de nieuwe bezitter van mijn kaartje er goed over nagedacht heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Kaartje op ticketswap is afgelopen zaterdagnacht om 4:30 verkocht op ticketswap, dus het is een geruststelling om te weten dat de nieuwe bezitter van mijn kaartje er goed over nagedacht heeft.

inb4 Martin Waus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Moet ik nog een nieuw kleurtje uit gaan zoeken voor mijn mod edits ook dan...

OT: helaas niet meer aanwezig, volgende dag een feest waar ik enigszins fit aan de start moet verschijnen. Kaartje op ticketswap is afgelopen zaterdagnacht om 4:30 verkocht op ticketswap, dus het is een geruststelling om te weten dat de nieuwe bezitter van mijn kaartje er goed over nagedacht heeft.


pfffff dit zou ik kunnen zijn :lol: Helemaal naar de kut zaterdagnacht beslissen kaartjes van feesten te gaan kopen is nooit goed haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 14:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb die schets niet gezien.
Maar ik zou daar ook niet teveel waarde aan hechten, een schets is bijlange geen bouwtekening van hoe het daadwerkelijk gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 14:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ik heb die schets niet gezien.
Maar ik zou daar ook niet teveel waarde aan hechten, een schets is bijlange geen bouwtekening van hoe het daadwerkelijk gaat worden.

Het gaat hier toch ook niet om de details van de stage o.i.d. Mensen zijn voornamelijk nieuwsgierig naar de indeling en gekkigheid zoals bijv. een reuzenrad. Dat is prima op een schets te zien. Er lijkt weinig unieks te gaan gebeuren en dat vinden mensen jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
zeke schreef:
Ik heb die schets niet gezien.
Maar ik zou daar ook niet teveel waarde aan hechten, een schets is bijlange geen bouwtekening van hoe het daadwerkelijk gaat worden.

Het gaat hier toch ook niet om de details van de stage o.i.d. Mensen zijn voornamelijk nieuwsgierig naar de indeling en gekkigheid zoals bijv. een reuzenrad. Dat is prima op een schets te zien. Er lijkt weinig unieks te gaan gebeuren en dat vinden mensen jammer.


Ik vind een immens groot beeld van Sefa die lasers uit z'n ogen schiet aan de ene kant en aan de andere kant een Headhunterz met traanwatervallen anders best uniek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Henkerfist schreef:

:lol:


s/o naar jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 15:11 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
THArdstyler schreef:
zeke schreef:
Ik heb die schets niet gezien.
Maar ik zou daar ook niet teveel waarde aan hechten, een schets is bijlange geen bouwtekening van hoe het daadwerkelijk gaat worden.

Het gaat hier toch ook niet om de details van de stage o.i.d. Mensen zijn voornamelijk nieuwsgierig naar de indeling en gekkigheid zoals bijv. een reuzenrad. Dat is prima op een schets te zien. Er lijkt weinig unieks te gaan gebeuren en dat vinden mensen jammer.


Ik vind een immens groot beeld van Sefa die lasers uit z'n ogen schiet aan de ene kant en aan de andere kant een Headhunterz met traanwatervallen anders best uniek.

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondertussen in de HT mod app:

Jor-D: Jongens, jullie moeten even orde scheppen in het Dediqated topic. Hoe jullie het doen is aan jullie, daarvoor heb ik jullie aangesteld.
Zenda: Wie heeft al die mod edits gedaan?
Magnetron: ik niet.
Magnetron: wellicht faken ze het?
Venator: Oja ik zat ook nog in deze app haha, was gezellig boys succes!
Venator heeft de groep verlaten
RoyApo: Ja haha ik zit hier ook alleen nog maar in om jullie Phuture Noize door de strot te drukken
Zenda heeft RoyApo verwijderd
Zenda: Pffff zijn we ook eens van hem en zijn PN fetisj af.
Zenda: @Jor-D kijk hoe je wordt aangevallen door Henkerfist xDxDxD
Zenda: @Magnetron nog een idee hoe we dit kunnen fixen?
Zenda: Heb al berichtje gedaan over mod edit kleur, misschien helpt het.
Magentron: ik heb wel een ideetje ja.
Magnetron heeft Almighty toegevoegd
Magnetron: Rik, je wil zo graag mod zijn succes met het orde scheppen in Dediqated topic.
Magnetron heeft de groep verlaten
Zenda: Succes Rik!
Zenda heeft de groep verlaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 15:25 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt ongekend :lol:
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten