Ik snap niet echt dat mensen blijven zeggen dat ze het niet bijzonder vinden. Leggen jullie de lat nu niet erg hoog? Je hebt tig artiesten in verschillende leuke categoriën die langskomen in het Gelredome als dag feest.JJ97 wrote:Echt benieuwd naar dit feest, maar vind het allemaal niet zo bijzonder tot op heden. Hopelijk op het laatste moment een ticket scoren voor een gunstige prijs.
Hier volledig mee eens.Norther66 wrote:En dat er net zoveel namen op dit feest staan als op een complete dag defqon, draagt er ook niet echt aan bij wat mij betreft. Elke artiest die je wel leuk vindt heeft dan maar tijd om slechts 1 of 2 nummers te draaien
Ik vooral hiermee, anders blijft er wel heel weinig tijd over + het slaat nergens op met zoveel lieden op een line-up. Een echt verhaal kan er nooit in zitten.Norther66 wrote:Het is dan ook maar te hopen dat we geen Qlimax-lengte krijgen qua intro's.
Die verwacht ik bij dat 90's gedoezeke wrote:Charly Lownoise & Mental Theo
Heeft de communicatie stagiaire weer van alles door elkaar gehaald ofzo? Ze moeten gewoon lekker alles in 1x bekend maken. Elke keer een deel bekend maken is ook waardeloos.Nattehond wrote:Zat even op de website van Q te kijken naar de Lineup, die strookt totaal niet met wat ze in de filmpjes hebben bekendgemaakt![]()
https://www.q-dance.com/en/events/dediq ... ted/lineup
- Zo is bij Bella Hardstyle Italia Activator toegevoegd
- Bij Masters of Melody BM verwijderd en BH toegevoegd
- Adaro weggehaald bij The birth of raw
Welke namen kloppen nu ?
Ben ik met je eens, maar ik vraag me dan af wat het voor mensen dan wel bijzonder maakt? Het is 20 jaar Q-Dance, het wordt hoe dan ook een dik feest met een enorme show er omheen. Er zijn verschillende stijlen! Wat willen die mensen nog meer?patrickjeb wrote:Voor veel mensen is de muziek leidend. Als je vervolgens allemaal namen langs ziet komen die je niet boeien, kan ik goed snappen dat je het niet 'bijzonder' vind.
Desalniettemin, gewoon aanwezig.
TiMOTHYb wrote:Bovendien zie ik echt bijzonder weinig namen die mij niet boeien. Zeker als men zich eens aan het concept houdt..
zeke wrote: Wordt een toppertje
100 puntenzeke wrote:Wordt een toppertje
Nee, ik ben serieusNuracore wrote:TiMOTHYb wrote:Bovendien zie ik echt bijzonder weinig namen die mij niet boeien. Zeker als men zich eens aan het concept houdt..je bedoelt dat je weinig namen ziet die jou boeien?
D-Block & S-te-Fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zeke wrote:Ik verwacht verder nog wel:
Headhunterz
Wildstylez
Noisecontrollers
The Prophet
Zany & DV8
Brennan Heart (maar die is dus al genoemd inmiddels)
Charly Lownoise & Mental Theo
Coone
Keltek
Precies. Volledig met je eens.TiMOTHYb wrote:Nee, ik ben serieusNuracore wrote:TiMOTHYb wrote:Bovendien zie ik echt bijzonder weinig namen die mij niet boeien. Zeker als men zich eens aan het concept houdt..je bedoelt dat je weinig namen ziet die jou boeien?
Qlubtempo: vet
Birth of raw: adaro, alpha 2 bfront crypsis dp en ran-d allen megavet (zie eerste keer origins)
Italianen: vet
Melodieus: vet
Mliennium: vet!!! hakkuh
Reverse bass: vet
Welke namen vind jij niet boeien dan?
Oooh nee, ik nam de zin niet serieus omdat ik dacht dat jij je misschien mis sprak en dus weinig namen die je boeien bedoeldeTiMOTHYb wrote:Nee, ik ben serieusNuracore wrote:TiMOTHYb wrote:Bovendien zie ik echt bijzonder weinig namen die mij niet boeien. Zeker als men zich eens aan het concept houdt..je bedoelt dat je weinig namen ziet die jou boeien?
Qlubtempo: vet
Birth of raw: adaro, alpha 2 bfront crypsis dp en ran-d allen megavet (zie eerste keer origins)
Italianen: vet
Melodieus: vet
Mliennium: vet!!! hakkuh
Reverse bass: vet
Welke namen vind jij niet boeien dan?
De Stagiair is het al aan het aanpassen zie ikJeroen23 wrote:Heeft de communicatie stagiaire weer van alles door elkaar gehaald ofzo? Ze moeten gewoon lekker alles in 1x bekend maken. Elke keer een deel bekend maken is ook waardeloos.