Ik voorzie inderdaad een grote toekomst voor Frequencerz, die naam ga je nog vaker horen.Henkerfist wrote:Defqon Anthem, eigen X-Qlusive en 3x Qlimax op hun naam maar okéDamage-D wrote:Part 2
Future Heroes
Frequencerz
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
Moderators
Ja hoe dan.
Had daar toch eerder Primeshock en Jay Reeve verwacht.
Had daar toch eerder Primeshock en Jay Reeve verwacht.
WatisdezeDamage-D wrote:Part 2
Future Heroes
Frequencerz
Sefa
Sub Zero Project
Warface
D-Sturb
Rebelion
Nja iig is s̸͑̎̇͜e̵͎̝͎̽̉̎f̴̱̙̋͜à̸̜̥̼͜ hier dus te vinden en hopelijk is dit de enige frenchcore... Maar ik gok dat Dr Peacock nog wel bij een Viva Hollandia ofzo staat. Of vs Showtek bij legends reunited.
Last edited by Alm1ghty on 20 Nov 2019 14:11, edited 2 times in total.
Leuk dat BattleRoyaleNL dit topic aangemaakt heeft, maar lekker de OP bijwerken is dan weer teveel moeite..
Nu alles een beetje bekend wordt is dat de plek om alles te verzamelen lijkt me..
Nu alles een beetje bekend wordt is dat de plek om alles te verzamelen lijkt me..
-
YHardtraxxer
- 462 posts member since 2018
- last seen 26 days ago
Haha Frequencerz
Die staan ook al op classicfeesten. Waar ze dan géén classics draaien, maar oke...
Die staan ook al op classicfeesten. Waar ze dan géén classics draaien, maar oke...
It's the man of steelYenssen wrote:Die staan ook al op classicfeesten. Waar ze dan géén classics draaien, maar oke...
Ziet er nu echt uit alsof ze gewoon geen betere naam konden verzinnen...
Waar het op neerkomt:
Mainstream Raw & Sefa
Waar het op neerkomt:
Mainstream Raw & Sefa
Zelf heeft ie de lineup natuurlijk allang gehoord in de wandelgangen.Nattehond wrote:Leuk dat BattleRoyaleNL dit topic aangemaakt heeft, maar lekker de OP bijwerken is dan weer teveel moeite..
zeke wrote:Zelf heeft ie de lineup natuurlijk allang gehoord in de wandelgangen.Nattehond wrote:Leuk dat BattleRoyaleNL dit topic aangemaakt heeft, maar lekker de OP bijwerken is dan weer teveel moeite..
Haha nice dat Q zelfs dat af en toe totaal onnavolgbare gedoe van zichzelf meeneemt bij het jubileum.
We hebben de afgelopen jaren toch wel wat mooie shit meegemaakt:
- Top25 vorige keer: superbass mix, rock civ en nog wat geklootviool
- XQ Frontliner
- Geen Frontliner
- Partyraiser Qlimax laten afsluiten
iemand nog wat???
- Top25 vorige keer: superbass mix, rock civ en nog wat geklootviool
- XQ Frontliner
- Geen Frontliner
- Partyraiser Qlimax laten afsluiten
iemand nog wat???
?TiMOTHYb wrote:- Top25 vorige keer: superbass mix, rock civ en nog wat geklootviool
Blijft oprecht toch een van mijn mooiste Qlimax momentenTiMOTHYb wrote: - Partyraiser Qlimax laten afsluiten
Stiekem hhz remixie draaien toch. En rock civ geen climax ofzo. Was prachtig iigAlm1ghty wrote:?TiMOTHYb wrote:- Top25 vorige keer: superbass mix, rock civ en nog wat geklootviool
Ooooh echt ja? PffffTiMOTHYb wrote:Stiekem hhz remixie draaien toch. En rock civ geen climax ofzo. Was prachtig iigAlm1ghty wrote:?TiMOTHYb wrote:- Top25 vorige keer: superbass mix, rock civ en nog wat geklootviool
Aan de ene kant slaat het nergens op deze formatie van Future Heroes, aan de andere kant ben ik wel blij dat bepaalde andere namen hierdoor (waarschijnlijk) niet meer op de line up zullen komen, zoals al die Gearbox troep die anders misschien wel als de future was bestempeld. Oh en 'The Birth of Raw' die niet verkracht wordt door namen als Warface is opzich ook wel positief.Damage-D wrote:Part 2
Future Heroes
Frequencerz
Sefa
Sub Zero Project
Warface
D-Sturb
Rebelion
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
De 'Legendary Labels' zijn nog niet bekendPommer wrote:Aan de ene kant slaat het nergens op deze formatie van Future Heroes, aan de andere kant ben ik wel blij dat bepaalde andere namen hierdoor (waarschijnlijk) niet meer op de line up zullen komen, zoals al die Gearbox troep die anders misschien wel als de future was bestempeld.Damage-D wrote:Part 2
Future Heroes
Frequencerz
Sefa
Sub Zero Project
Warface
D-Sturb
Rebelion
Had dat in ieder geval leuker gevonden, maar weinig aansluiting met de rest van de rawcore uit het team dan.zeke wrote: Had daar toch eerder Primeshock en Jay Reeve verwacht.
Daarom snap ik de benaming Future Heroes hierin ook niet. Dan hadden ze beter een splitsing kunnen maken met Future Euphoric Heroes en Future Raw Heroes (wat dit eigenlijk is m.u.v. s̸͑̎̇͜e̵͎̝͎̽̉̎f̴̱̙̋͜à̸̜̥̼͜). Maar ja, die line up staat al zo propvol en als je op die toer gaat, dan blijf je bezigTiMOTHYb wrote:Had dat in ieder geval leuker gevonden, maar weinig aansluiting met de rest van de rawcore uit het team dan.zeke wrote: Had daar toch eerder Primeshock en Jay Reeve verwacht.
Maar als het feest om 20 jaar Q-dance gaat, en je hebt de PAVO's en LUNA's van deze wereld als 'the past' dan is het toch logisch dat de hedendaagse grootste namen de 'future' zijn?
Ze zeggen toch niet dat dit de gasten zijn waar ej eens even extra op moet letten de komende tijd, maar dat dit, in de tijdlijn die dit feest betreft, de 'future' is.
Ze zeggen toch niet dat dit de gasten zijn waar ej eens even extra op moet letten de komende tijd, maar dat dit, in de tijdlijn die dit feest betreft, de 'future' is.
Last edited by Rickzel on 20 Nov 2019 15:29, edited 1 time in total.
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Ik neem aan dat ze dit bedoelen als "dit zijn artiesten waar je over een paar jaar op terug kijkt, zoals je nu naar de classic artiesten kijkt"Damage-D wrote:Part 2
Future Heroes
Frequencerz
Sefa
Sub Zero Project
Warface
D-Sturb
Rebelion
Dan nog zijn het aparte keuzes, 5/6 is raw, maak het dan 'future raw heroes' (bleh), en zelfs dan hadden er echt grondleggers van raw gekozen moeten worden imo.
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
En wie zijn dan "the present"?Rickzel wrote:Maar als het feest om 20 jaar Q-dance gaat, en je hebt de PAVO's en LUNA's van deze wereld als 'the past' dan is het toch logisch dat de hedendaagse grootste namen de 'future' zijn?
"The Birth Of Raw" misschien daarByron wrote:Damage-D wrote: en zelfs dan hadden er echt grondleggers van raw gekozen moeten worden imo.
Ergens denk ik nog steeds dat Cocaine MF de original mix had moeten zijn. Die ene met die kick.TiMOTHYb wrote:Stiekem hhz remixie draaien toch. En rock civ geen climax ofzo. Was prachtig iigAlm1ghty wrote:?TiMOTHYb wrote:- Top25 vorige keer: superbass mix, rock civ en nog wat geklootviool
Dan zou de toekomst(volgens jouw beredenering dus eigenlijk afgelopen paar jaar), volgens Q-Dance, dus uit raw bestaan? Hoogstwaarschijnlijk had een PN hier ook wel tussen gestaan als hij geen break had aangekondigd, maar helemaal geen euforische artiest? Noem maar even een Atmozfears/Keltek o.i.d.Rickzel wrote:Maar als het feest om 20 jaar Q-dance gaat, en je hebt de PAVO's en LUNA's van deze wereld als 'the past' dan is het toch logisch dat de hedendaagse grootste namen de 'future' zijn?
Verder wel mee eens dat we eerst de volledige line up maar moeten afwachten, maar de keuze voor deze artiesten blijf ik raar vinden m.b.t. de benaming.