Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
Henkerfist wrote:
Damage-D wrote:Part 2
Future Heroes
Frequencerz
Defqon Anthem, eigen X-Qlusive en 3x Qlimax op hun naam maar oké
Ik voorzie inderdaad een grote toekomst voor Frequencerz, die naam ga je nog vaker horen.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ja hoe dan.

Had daar toch eerder Primeshock en Jay Reeve verwacht.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Future Heroes
Frequencerz
Sefa
Sub Zero Project
Warface
D-Sturb
Rebelion
Watisdeze

Nja iig is s̸͑̎̇͜e̵͎̝͎̽̉̎f̴̱̙̋͜à̸̜̥̼͜ hier dus te vinden en hopelijk is dit de enige frenchcore... Maar ik gok dat Dr Peacock nog wel bij een Viva Hollandia ofzo staat. Of vs Showtek bij legends reunited.
Last edited by Alm1ghty on 20 Nov 2019 14:11, edited 2 times in total.
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 14 hours ago
Leuk dat BattleRoyaleNL dit topic aangemaakt heeft, maar lekker de OP bijwerken is dan weer teveel moeite..
Nu alles een beetje bekend wordt is dat de plek om alles te verzamelen lijkt me.. :x
Y
Hardtraxxer
462 posts member since 2018
last seen 26 days ago
Haha Frequencerz :surrender:
Die staan ook al op classicfeesten. Waar ze dan géén classics draaien, maar oke... :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Yenssen wrote:Die staan ook al op classicfeesten. Waar ze dan géén classics draaien, maar oke... :lol:
It's the man of steel
Hardtraxxer
269 posts member since 2017
last seen 12 days ago
Ziet er nu echt uit alsof ze gewoon geen betere naam konden verzinnen...
Waar het op neerkomt:

Mainstream Raw & Sefa
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Nattehond wrote:Leuk dat BattleRoyaleNL dit topic aangemaakt heeft, maar lekker de OP bijwerken is dan weer teveel moeite..
Nu alles een beetje bekend wordt is dat de plek om alles te verzamelen lijkt me.. :x
Zelf heeft ie de lineup natuurlijk allang gehoord in de wandelgangen.
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 14 hours ago
zeke wrote:
Nattehond wrote:Leuk dat BattleRoyaleNL dit topic aangemaakt heeft, maar lekker de OP bijwerken is dan weer teveel moeite..
Zelf heeft ie de lineup natuurlijk allang gehoord in de wandelgangen.
xd xd zat ik ook al aan te denken
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Haha nice dat Q zelfs dat af en toe totaal onnavolgbare gedoe van zichzelf meeneemt bij het jubileum. :lol: We hebben de afgelopen jaren toch wel wat mooie shit meegemaakt:

- Top25 vorige keer: superbass mix, rock civ en nog wat geklootviool
- XQ Frontliner
- Geen Frontliner
- Partyraiser Qlimax laten afsluiten

iemand nog wat???
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
TiMOTHYb wrote:- Top25 vorige keer: superbass mix, rock civ en nog wat geklootviool
?
Hardtraxx Veteran
4915 posts member since 2015
TiMOTHYb wrote: - Partyraiser Qlimax laten afsluiten
Blijft oprecht toch een van mijn mooiste Qlimax momenten :worship:
Donateur
last seen Aug 2024
Alm1ghty wrote:
TiMOTHYb wrote:- Top25 vorige keer: superbass mix, rock civ en nog wat geklootviool
?
Stiekem hhz remixie draaien toch. En rock civ geen climax ofzo. Was prachtig iig
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Bel de woute :list:
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
TiMOTHYb wrote:
Alm1ghty wrote:
?
Stiekem hhz remixie draaien toch. En rock civ geen climax ofzo. Was prachtig iig
Ooooh echt ja? Pffff :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Future Heroes
Frequencerz
Sefa
Sub Zero Project
Warface
D-Sturb
Rebelion
Aan de ene kant slaat het nergens op deze formatie van Future Heroes, aan de andere kant ben ik wel blij dat bepaalde andere namen hierdoor (waarschijnlijk) niet meer op de line up zullen komen, zoals al die Gearbox troep die anders misschien wel als de future was bestempeld. Oh en 'The Birth of Raw' die niet verkracht wordt door namen als Warface is opzich ook wel positief.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Pommer wrote:
Future Heroes
Frequencerz
Sefa
Sub Zero Project
Warface
D-Sturb
Rebelion
Aan de ene kant slaat het nergens op deze formatie van Future Heroes, aan de andere kant ben ik wel blij dat bepaalde andere namen hierdoor (waarschijnlijk) niet meer op de line up zullen komen, zoals al die Gearbox troep die anders misschien wel als de future was bestempeld.
De 'Legendary Labels' zijn nog niet bekend
Donateur
last seen Aug 2024
zeke wrote: Had daar toch eerder Primeshock en Jay Reeve verwacht.
Had dat in ieder geval leuker gevonden, maar weinig aansluiting met de rest van de rawcore uit het team dan.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
TiMOTHYb wrote:
zeke wrote: Had daar toch eerder Primeshock en Jay Reeve verwacht.
Had dat in ieder geval leuker gevonden, maar weinig aansluiting met de rest van de rawcore uit het team dan.
Daarom snap ik de benaming Future Heroes hierin ook niet. Dan hadden ze beter een splitsing kunnen maken met Future Euphoric Heroes en Future Raw Heroes (wat dit eigenlijk is m.u.v. s̸͑̎̇͜e̵͎̝͎̽̉̎f̴̱̙̋͜à̸̜̥̼͜). Maar ja, die line up staat al zo propvol en als je op die toer gaat, dan blijf je bezig :P
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Maar als het feest om 20 jaar Q-dance gaat, en je hebt de PAVO's en LUNA's van deze wereld als 'the past' dan is het toch logisch dat de hedendaagse grootste namen de 'future' zijn?

Ze zeggen toch niet dat dit de gasten zijn waar ej eens even extra op moet letten de komende tijd, maar dat dit, in de tijdlijn die dit feest betreft, de 'future' is.
Last edited by Rickzel on 20 Nov 2019 15:29, edited 1 time in total.
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Future Heroes
Frequencerz
Sefa
Sub Zero Project
Warface
D-Sturb
Rebelion
Ik neem aan dat ze dit bedoelen als "dit zijn artiesten waar je over een paar jaar op terug kijkt, zoals je nu naar de classic artiesten kijkt"

Dan nog zijn het aparte keuzes, 5/6 is raw, maak het dan 'future raw heroes' (bleh), en zelfs dan hadden er echt grondleggers van raw gekozen moeten worden imo.
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Rickzel wrote:Maar als het feest om 20 jaar Q-dance gaat, en je hebt de PAVO's en LUNA's van deze wereld als 'the past' dan is het toch logisch dat de hedendaagse grootste namen de 'future' zijn?
En wie zijn dan "the present"?
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Byron wrote:
Damage-D wrote: en zelfs dan hadden er echt grondleggers van raw gekozen moeten worden imo.
"The Birth Of Raw" misschien daar ;) Wat een gejank weer :lol: Wacht eerst de volledige lineup eens af haha.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
TiMOTHYb wrote:
Alm1ghty wrote:
?
Ergens denk ik nog steeds dat Cocaine MF de original mix had moeten zijn. Die ene met die kick.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Rickzel wrote:Maar als het feest om 20 jaar Q-dance gaat, en je hebt de PAVO's en LUNA's van deze wereld als 'the past' dan is het toch logisch dat de hedendaagse grootste namen de 'future' zijn?

Ze zeggen toch niet dat dit de gasten zijn waar ej eens even extra op moet letten de komende tijd, maar dat dit, in de tijdlijn die dit feest betreft, de 'future' is.
Dan zou de toekomst(volgens jouw beredenering dus eigenlijk afgelopen paar jaar), volgens Q-Dance, dus uit raw bestaan? Hoogstwaarschijnlijk had een PN hier ook wel tussen gestaan als hij geen break had aangekondigd, maar helemaal geen euforische artiest? Noem maar even een Atmozfears/Keltek o.i.d.

Verder wel mee eens dat we eerst de volledige line up maar moeten afwachten, maar de keuze voor deze artiesten blijf ik raar vinden m.b.t. de benaming.