En misschien titan als suprise actTHArdstyler wrote:The return of activator!!Alm1ghty wrote:Activator
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
Moderators
En de laatste hardstyle set van HeadhunterzMartin Waus wrote:En misschien titan als suprise actTHArdstyler wrote:The return of activator!!Alm1ghty wrote:Activator
Het wordt natuurlijk hoe dan ook weer van dat rauwe geram op het einde en sefa. Want zo sluit Q-dance elk feest tegenwoordig af. Ze organiseren eigenlijk nauwelijks meer een 100% hardstyle event.
Muzikale invulling maakt me om de een of andere manier echt geen fluit uit op dit feest. Wordt toch wel lit AF, bae's.
Mee eens, ga er toch wel heen.RomanAnthony wrote:Muzikale invulling maakt me om de een of andere manier echt geen fluit uit op dit feest. Wordt toch wel lit AF, bae's.
Gras is groen, lucht is blauwzeke wrote:Het wordt natuurlijk hoe dan ook weer van dat rauwe geram op het einde en sefa. Want zo sluit Q-dance elk feest tegenwoordig af. Ze organiseren eigenlijk nauwelijks meer een 100% hardstyle event.
Hier ben ik dus ook een beetje bang voor..zeke wrote:Het wordt natuurlijk hoe dan ook weer van dat rauwe geram op het einde en sefa.
Fietssleutels, kom maar gauw.Alm1ghty wrote:Gras is groen, lucht is blauwzeke wrote:Het wordt natuurlijk hoe dan ook weer van dat rauwe geram op het einde en sefa. Want zo sluit Q-dance elk feest tegenwoordig af. Ze organiseren eigenlijk nauwelijks meer een 100% hardstyle event.
Misschien ook weer ruimte voor deze kneiter van een plaat:Broken Balance wrote:Fietssleutels, kom maar gauw.Alm1ghty wrote:Gras is groen, lucht is blauwzeke wrote:Het wordt natuurlijk hoe dan ook weer van dat rauwe geram op het einde en sefa. Want zo sluit Q-dance elk feest tegenwoordig af. Ze organiseren eigenlijk nauwelijks meer een 100% hardstyle event.
View on YouTube
Heeft altijd een heerlijk inspirerende werking op me.
Pareltje inderdaad. Altijd kippenvel als ik die hoor.
PAK JE SLEUTOLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSS
Vorig jaar een leerling betrapt op het luisteren van die plaat. Was echt trots.
En de volgende plaat in z'n spotify list was zeker:Hekzitter wrote:PAK JE SLEUTOLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSS![]()
View on YouTube
Op zich waren 99/100 van alle Q feesten waren niet 100% hardstyle, dus ik vind het op zich niet zo heel vreemd dat het verjaardagsfeest dat ook niet is. Hoop dan eerder dat de balans goed is: nieuwe artiesten wat minder lang laten draaien ofzozeke wrote:Het wordt natuurlijk hoe dan ook weer van dat rauwe geram op het einde en sefa. Want zo sluit Q-dance elk feest tegenwoordig af. Ze organiseren eigenlijk nauwelijks meer een 100% hardstyle event.
Als dat was geweest had die leerling nooit meer een toets hoeven maken bij mij. Instant diploma in de pocket.Nattehond wrote:En de volgende plaat in z'n spotify list was zeker:Hekzitter wrote:PAK JE SLEUTOLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSS![]()
View on YouTube
-
LHardtraxxer
- 340 posts member since 2016
- last seen Aug 2026
Hebben ze toch sowieso vrijwel nooit gedaan? Laatste uur is bijna altijd hardcore, ook Feestfabriek. Ik zou het raar vinden als ze bij een terugblik op 20 jaar alleen maar hardstyle zouden meenemen.zeke wrote: Ze organiseren eigenlijk nauwelijks meer een 100% hardstyle event.
Daarbij komt ook kijken dat hardstyle ontstaan is door oude hardcore dj's die na de val van gabber zich verder gingen ontwikkelen.Ltmbr wrote:Hebben ze toch sowieso vrijwel nooit gedaan? Laatste uur is bijna altijd hardcore, ook Feestfabriek. Ik zou het raar vinden als ze bij een terugblik op 20 jaar alleen maar hardstyle zouden meenemen.zeke wrote: Ze organiseren eigenlijk nauwelijks meer een 100% hardstyle event.
Dus zou inderdaad raar zijn als ze hardcore zouden overslaan, vooral omdat ze wat hardcore feesten/area's hebben gehad.
Tuurlijk komen op DEDIQATED meerdere genres samen. Das logisch op dit feest.
Het is dan misschien meer dat ik persoonlijk een hoop meuk niet meer als hardstyle beschouw. En het jammer vind dat ieder Q event of mainstage een zelfde opbouw heeft van hardstyle > euforisch > freestyle > raw > meer raw > sefa / hardcore
En er zijn wel degelijk genoeg events geweest die voornamelijk hardstyle gericht waren (zonder raw).
Maar ja, tijden veranderen he...
Het is dan misschien meer dat ik persoonlijk een hoop meuk niet meer als hardstyle beschouw. En het jammer vind dat ieder Q event of mainstage een zelfde opbouw heeft van hardstyle > euforisch > freestyle > raw > meer raw > sefa / hardcore
En er zijn wel degelijk genoeg events geweest die voornamelijk hardstyle gericht waren (zonder raw).
Maar ja, tijden veranderen he...
Tja toen ik zei dat Q heus niet qlimax gaat afsluiten voor sefa, verklaarde veel men mij ook naïef. Denk ergens niet dat Q hem hier gaat gebruiken. Maar het zou opzich niet misplaatst zijn want zijn muziek tekende het afgelopen jaar of twee natuurlijk wel een beetje.
Niet helemaal waar.Hekzitter wrote:Daarbij komt ook kijken dat hardstyle ontstaan is door oude hardcore dj's die na de val van gabber zich verder gingen ontwikkelen.Ltmbr wrote:Hebben ze toch sowieso vrijwel nooit gedaan? Laatste uur is bijna altijd hardcore, ook Feestfabriek. Ik zou het raar vinden als ze bij een terugblik op 20 jaar alleen maar hardstyle zouden meenemen.zeke wrote: Ze organiseren eigenlijk nauwelijks meer een 100% hardstyle event.
Dus zou inderdaad raar zijn als ze hardcore zouden overslaan, vooral omdat ze wat hardcore feesten/area's hebben gehad.
Hardstyle komt voornamelijk vanuit hardtrance. Toen hardstyle al een ding was kwamen de hardcore DJ's pas. The Beholder, Balistic, High Voltage, Max Enforcer, Zany, Isaac, Dana en The Prophet kwamen in 2002 maar daar voor had je al hardtrance wat behoorlijk op hardstyle leek en namen als Technoboy, Tatanka, Activator, Tuneboy waren er al.
En in 2002 leefde hardcore al wel weer. Je had Masters Of Hardcore, The Third Movement, Rotterdam Records, Traxtorm en Neophyte Records die de boel wel levend hielden. De echte "dooie" fase van hardcore lag een beetje tussen 1999 - 2001. Hardcore artiesten hebben hardstyle zeker een boost gegeven, maar niet "opgericht" zogezegd.
Last edited by Broken Balance on 25 Oct 2019 11:40, edited 1 time in total.
Hardstyle is ontstaan uit Hard Trance en duitse techno geloof ik.
Combinatie van die twee creeerde destijds hardstyle.
inb4 IndyNuracore wrote:Hardstyle is ontstaan uit Hard Trance en duitse techno geloof ik.
25 Years of Neophyte lijkt me de perfecte afsluiter, beetje met zelfde idee als vorig jaar op dominator teksten op de led schermen erbij. Dat is ook prima te pruimen voor de niet hardcore liefhebbers.makrooy wrote:Tja toen ik zei dat Q heus niet qlimax gaat afsluiten voor sefa, verklaarde veel men mij ook naïef. Denk ergens niet dat Q hem hier gaat gebruiken. Maar het zou opzich niet misplaatst zijn want zijn muziek tekende het afgelopen jaar of twee natuurlijk wel een beetje.
En UK Hardhouse.Nuracore wrote:Hardstyle is ontstaan uit Hard Trance en duitse techno geloof ik.
Alsjeblieft niet zegStinson wrote:25 Years of Neophyte lijkt me de perfecte afsluiter, beetje met zelfde idee als vorig jaar op dominator teksten op de led schermen erbij. Dat is ook prima te pruimen voor de niet hardcore liefhebbers.makrooy wrote:Tja toen ik zei dat Q heus niet qlimax gaat afsluiten voor sefa, verklaarde veel men mij ook naïef. Denk ergens niet dat Q hem hier gaat gebruiken. Maar het zou opzich niet misplaatst zijn want zijn muziek tekende het afgelopen jaar of twee natuurlijk wel een beetje.
Een artiest doen is een beetje onzinnig. Ik denk dat je iets van Angerfist, Sefa, Tha Playah krijgt oid. Gewoon 3 grote/populaire namen.Stinson wrote:25 Years of Neophyte lijkt me de perfecte afsluiter, beetje met zelfde idee als vorig jaar op dominator teksten op de led schermen erbij. Dat is ook prima te pruimen voor de niet hardcore liefhebbers.makrooy wrote:Tja toen ik zei dat Q heus niet qlimax gaat afsluiten voor sefa, verklaarde veel men mij ook naïef. Denk ergens niet dat Q hem hier gaat gebruiken. Maar het zou opzich niet misplaatst zijn want zijn muziek tekende het afgelopen jaar of twee natuurlijk wel een beetje.