Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Alm1ghty schreef:
Activator

The return of activator!!


En misschien titan als suprise act
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
THArdstyler schreef:
Alm1ghty schreef:
Activator

The return of activator!!


En misschien titan als suprise act


En de laatste hardstyle set van Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het wordt natuurlijk hoe dan ook weer van dat rauwe geram op het einde en sefa. Want zo sluit Q-dance elk feest tegenwoordig af. Ze organiseren eigenlijk nauwelijks meer een 100% hardstyle event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Muzikale invulling maakt me om de een of andere manier echt geen fluit uit op dit feest. Wordt toch wel lit AF, bae's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Muzikale invulling maakt me om de een of andere manier echt geen fluit uit op dit feest. Wordt toch wel lit AF, bae's.

Mee eens, ga er toch wel heen.

zeke schreef:
Het wordt natuurlijk hoe dan ook weer van dat rauwe geram op het einde en sefa. Want zo sluit Q-dance elk feest tegenwoordig af. Ze organiseren eigenlijk nauwelijks meer een 100% hardstyle event.

Gras is groen, lucht is blauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Het wordt natuurlijk hoe dan ook weer van dat rauwe geram op het einde en sefa.


Hier ben ik dus ook een beetje bang voor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
zeke schreef:
Het wordt natuurlijk hoe dan ook weer van dat rauwe geram op het einde en sefa. Want zo sluit Q-dance elk feest tegenwoordig af. Ze organiseren eigenlijk nauwelijks meer een 100% hardstyle event.

Gras is groen, lucht is blauw


Fietssleutels, kom maar gauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
zeke schreef:
Het wordt natuurlijk hoe dan ook weer van dat rauwe geram op het einde en sefa. Want zo sluit Q-dance elk feest tegenwoordig af. Ze organiseren eigenlijk nauwelijks meer een 100% hardstyle event.

Gras is groen, lucht is blauw


Fietssleutels, kom maar gauw.


Misschien ook weer ruimte voor deze kneiter van een plaat:



Heeft altijd een heerlijk inspirerende werking op me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pareltje inderdaad. Altijd kippenvel als ik die hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PAK JE SLEUTOLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSS :bomb:

Vorig jaar een leerling betrapt op het luisteren van die plaat. Was echt trots.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
PAK JE SLEUTOLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSS :bomb:

Vorig jaar een leerling betrapt op het luisteren van die plaat. Was echt trots.

En de volgende plaat in z'n spotify list was zeker:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Het wordt natuurlijk hoe dan ook weer van dat rauwe geram op het einde en sefa. Want zo sluit Q-dance elk feest tegenwoordig af. Ze organiseren eigenlijk nauwelijks meer een 100% hardstyle event.

Op zich waren 99/100 van alle Q feesten waren niet 100% hardstyle, dus ik vind het op zich niet zo heel vreemd dat het verjaardagsfeest dat ook niet is. Hoop dan eerder dat de balans goed is: nieuwe artiesten wat minder lang laten draaien ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Hekzitter schreef:
PAK JE SLEUTOLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSS :bomb:

Vorig jaar een leerling betrapt op het luisteren van die plaat. Was echt trots.

En de volgende plaat in z'n spotify list was zeker:


Als dat was geweest had die leerling nooit meer een toets hoeven maken bij mij. Instant diploma in de pocket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:50 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Ze organiseren eigenlijk nauwelijks meer een 100% hardstyle event.

Hebben ze toch sowieso vrijwel nooit gedaan? Laatste uur is bijna altijd hardcore, ook Feestfabriek. Ik zou het raar vinden als ze bij een terugblik op 20 jaar alleen maar hardstyle zouden meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
zeke schreef:
Ze organiseren eigenlijk nauwelijks meer een 100% hardstyle event.

Hebben ze toch sowieso vrijwel nooit gedaan? Laatste uur is bijna altijd hardcore, ook Feestfabriek. Ik zou het raar vinden als ze bij een terugblik op 20 jaar alleen maar hardstyle zouden meenemen.


Daarbij komt ook kijken dat hardstyle ontstaan is door oude hardcore dj's die na de val van gabber zich verder gingen ontwikkelen.
Dus zou inderdaad raar zijn als ze hardcore zouden overslaan, vooral omdat ze wat hardcore feesten/area's hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tuurlijk komen op DEDIQATED meerdere genres samen. Das logisch op dit feest.

Het is dan misschien meer dat ik persoonlijk een hoop meuk niet meer als hardstyle beschouw. En het jammer vind dat ieder Q event of mainstage een zelfde opbouw heeft van hardstyle > euforisch > freestyle > raw > meer raw > sefa / hardcore

En er zijn wel degelijk genoeg events geweest die voornamelijk hardstyle gericht waren (zonder raw).
Maar ja, tijden veranderen he... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja toen ik zei dat Q heus niet qlimax gaat afsluiten voor sefa, verklaarde veel men mij ook naïef. Denk ergens niet dat Q hem hier gaat gebruiken. Maar het zou opzich niet misplaatst zijn want zijn muziek tekende het afgelopen jaar of twee natuurlijk wel een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ltmbr schreef:
zeke schreef:
Ze organiseren eigenlijk nauwelijks meer een 100% hardstyle event.

Hebben ze toch sowieso vrijwel nooit gedaan? Laatste uur is bijna altijd hardcore, ook Feestfabriek. Ik zou het raar vinden als ze bij een terugblik op 20 jaar alleen maar hardstyle zouden meenemen.


Daarbij komt ook kijken dat hardstyle ontstaan is door oude hardcore dj's die na de val van gabber zich verder gingen ontwikkelen.
Dus zou inderdaad raar zijn als ze hardcore zouden overslaan, vooral omdat ze wat hardcore feesten/area's hebben gehad.


Niet helemaal waar.

Hardstyle komt voornamelijk vanuit hardtrance. Toen hardstyle al een ding was kwamen de hardcore DJ's pas. The Beholder, Balistic, High Voltage, Max Enforcer, Zany, Isaac, Dana en The Prophet kwamen in 2002 maar daar voor had je al hardtrance wat behoorlijk op hardstyle leek en namen als Technoboy, Tatanka, Activator, Tuneboy waren er al.

En in 2002 leefde hardcore al wel weer. Je had Masters Of Hardcore, The Third Movement, Rotterdam Records, Traxtorm en Neophyte Records die de boel wel levend hielden. De echte "dooie" fase van hardcore lag een beetje tussen 1999 - 2001. Hardcore artiesten hebben hardstyle zeker een boost gegeven, maar niet "opgericht" zogezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle is ontstaan uit Hard Trance en duitse techno geloof ik.
Combinatie van die twee creeerde destijds hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hardstyle is ontstaan uit Hard Trance en duitse techno geloof ik.
Combinatie van die twee creeerde destijds hardstyle.


inb4 Indy
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Tja toen ik zei dat Q heus niet qlimax gaat afsluiten voor sefa, verklaarde veel men mij ook naïef. Denk ergens niet dat Q hem hier gaat gebruiken. Maar het zou opzich niet misplaatst zijn want zijn muziek tekende het afgelopen jaar of twee natuurlijk wel een beetje.


25 Years of Neophyte lijkt me de perfecte afsluiter, beetje met zelfde idee als vorig jaar op dominator teksten op de led schermen erbij. Dat is ook prima te pruimen voor de niet hardcore liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hardstyle is ontstaan uit Hard Trance en duitse techno geloof ik.
Combinatie van die twee creeerde destijds hardstyle.


En UK Hardhouse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
makrooy schreef:
Tja toen ik zei dat Q heus niet qlimax gaat afsluiten voor sefa, verklaarde veel men mij ook naïef. Denk ergens niet dat Q hem hier gaat gebruiken. Maar het zou opzich niet misplaatst zijn want zijn muziek tekende het afgelopen jaar of twee natuurlijk wel een beetje.


25 Years of Neophyte lijkt me de perfecte afsluiter, beetje met zelfde idee als vorig jaar op dominator teksten op de led schermen erbij. Dat is ook prima te pruimen voor de niet hardcore liefhebbers.


Alsjeblieft niet zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 12:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
makrooy schreef:
Tja toen ik zei dat Q heus niet qlimax gaat afsluiten voor sefa, verklaarde veel men mij ook naïef. Denk ergens niet dat Q hem hier gaat gebruiken. Maar het zou opzich niet misplaatst zijn want zijn muziek tekende het afgelopen jaar of twee natuurlijk wel een beetje.


25 Years of Neophyte lijkt me de perfecte afsluiter, beetje met zelfde idee als vorig jaar op dominator teksten op de led schermen erbij. Dat is ook prima te pruimen voor de niet hardcore liefhebbers.


Een artiest doen is een beetje onzinnig. Ik denk dat je iets van Angerfist, Sefa, Tha Playah krijgt oid. Gewoon 3 grote/populaire namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon 3 uur angerfist vanaf geboorte tot voor dat MiM-gejengel. Burn this MF down in gelredome. :love:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten