Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag lije dat je voor dat geld ook 'n striptease van Mandy d'r bij krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 04:17 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Mag lije dat je voor dat geld ook 'n striptease van Mandy d'r bij krijgt


Het is dan wel te hopen dat ze dat wel zelf doet en niet Hard Driver met een pruik
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 08:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier wacht ik eerst de invulling van de avond en line-up voor af.. :x :D

Wat een geld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een prima line-up gewoon aanwezig. Had niet anders verwacht dan dat het rond de 90 euro zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 09:39 
 
Hardtraxxer

Vaak geroepen dat ik hierbij moet zijn....maar bij het zien van de prijs toch wel een sterke twijfel. Dit is precies de reden waarom ik de laatste jaren ben afgehaakt bij bijvoorbeeld Qlimax. Kan wel zeggen ja show is beter geworden etc maar dat is voor mij persoonlijk nooit echt zo'n belangrijk element geweest voor de beleving. Muziek staat voor mij op 1!!!

En dan nog 3 weken erna een week wintersport en daarvoor ook nog 5 dagen carnaval in het vooruitzicht toch een beetje keuzes maken. Dan kies ik toch denk ik voor een wat 'kleiner' feestje daarvoor nog. Of ze moeten echt met voor mijn gevoel unieks komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Of ze moeten echt met voor mijn gevoel unieks komen.

Denk op zich wel dat je er vanuit kunt gaan dat het iets redelijks unieks zal worden. Zie niet in waarom Q er een zooitje van zou maken. Ze weten ook dat de verwachting hoog ligt i.v.m. Q10Y. Daarnaast in het Gelredome: als ze een random avondje met wat bekende namen hadden willen regelen was het vast wel in Amsterdam ergens geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilde hier op zich wel heen gaan maar voor dat geld haal ik wel wat blikken speciaalbier en zuip ik mezelf kachel ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon aftikke jongos. Q-dance is tiener af, dat moet gevierd worden. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Wilde hier op zich wel heen gaan maar voor dat geld haal ik wel wat blikken speciaalbier en zuip ik mezelf kachel ofzo.

Dit inderdaad, zoveel geld leg ik niet neer voor een feest. Plus die maand ook al naar ASOT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die prijs, kan toch niet... Het is misschien een milestone event, maar het feest gaat echt niet tippen aan de feestfabriek met alle voorspelbaarheid in de hardstyle scene tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop stiekem dat de prijs toch niet zo hoog is. Wil hier echt heel graag heen, maar niet voor 100 euro :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 19:54 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Die prijs, kan toch niet... Het is misschien een milestone event, maar het feest gaat echt niet tippen aan de feestfabriek met alle voorspelbaarheid in de hardstyle scene tegenwoordig.


Precies dat.

Al die lovende woorden over jouw als bezoeker in het aankondigings verhaal.
En dan nu de rekening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overdag, super!!! Als de line-up goed is dan ga ik dit zeker overwegen, ook voor een hogere prijs. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 21:30 
 
Hardtraxxer

lifefix schreef:
TSFH schreef:
Die prijs, kan toch niet... Het is misschien een milestone event, maar het feest gaat echt niet tippen aan de feestfabriek met alle voorspelbaarheid in de hardstyle scene tegenwoordig.


Precies dat.

Al die lovende woorden over jouw als bezoeker in het aankondigings verhaal.
En dan nu de rekening.


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelfde prijs als qlimax+ 10tje verjaardagsgeld
Verwacht wel kaas en worst
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

HardDB schreef:
Vaak geroepen dat ik hierbij moet zijn....maar bij het zien van de prijs toch wel een sterke twijfel. Dit is precies de reden waarom ik de laatste jaren ben afgehaakt bij bijvoorbeeld Qlimax. Kan wel zeggen ja show is beter geworden etc maar dat is voor mij persoonlijk nooit echt zo'n belangrijk element geweest voor de beleving. Muziek staat voor mij op 1!!!

En dan nog 3 weken erna een week wintersport en daarvoor ook nog 5 dagen carnaval in het vooruitzicht toch een beetje keuzes maken. Dan kies ik toch denk ik voor een wat 'kleiner' feestje daarvoor nog. Of ze moeten echt met voor mijn gevoel unieks komen.

Wat is er nu niet uniek genoeg dan. We hebben het over een jubileum feest dat maar een keer eerder is gehouden en toen was het nog niet eens zo populair en als je de beelden van toen zag was het toen al 'over the top'. Notabene een reuzenrad en tering veel aankleding en speciale dingen die zijn bedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 22:42 
 
Hardtraxxer

Ik ben het ermee eens dat het veel geld is. Maar iedereen heeft al die jaren de portemonnee al getrokken voor Q-dance toch? Dus ze zullen wel denken ;)... Nee, ik heb ook zitten mopperen over de laatste prijzen van Qlimax. Ik vind het dat allemaal niet meer waard en zoals eerder benoemd is de show niet het belangrijkste voor mij. Toch ben ik wel benieuwd naar dit feest. Prijs is fors en de line-up moet mij dan ook over de streep trekken uiteindelijk. Maar als die dik is, dan ga ik. Ik blijf erbij dat Q-dance toch echt wel tot de top behoort, dat wordt iedere keer weer bevestigd. En dat mag wat kosten :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 08:57 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
HardDB schreef:
Vaak geroepen dat ik hierbij moet zijn....maar bij het zien van de prijs toch wel een sterke twijfel. Dit is precies de reden waarom ik de laatste jaren ben afgehaakt bij bijvoorbeeld Qlimax. Kan wel zeggen ja show is beter geworden etc maar dat is voor mij persoonlijk nooit echt zo'n belangrijk element geweest voor de beleving. Muziek staat voor mij op 1!!!

En dan nog 3 weken erna een week wintersport en daarvoor ook nog 5 dagen carnaval in het vooruitzicht toch een beetje keuzes maken. Dan kies ik toch denk ik voor een wat 'kleiner' feestje daarvoor nog. Of ze moeten echt met voor mijn gevoel unieks komen.

Wat is er nu niet uniek genoeg dan. We hebben het over een jubileum feest dat maar een keer eerder is gehouden en toen was het nog niet eens zo populair en als je de beelden van toen zag was het toen al 'over the top'. Notabene een reuzenrad en tering veel aankleding en speciale dingen die zijn bedacht.


Precies dat, een reuzenrad....wat kan een reuzenrad mij nou schelen op een feest! Zoals aangegeven staat muziek voor mij altijd op nummer 1, ongeacht show (draagt wel 'iets' bij natuurlijk) maar al plaatsen ze 8 kermisattracties ik ga er op een feestje toch nooit in en draagt voor mij persoonlijk totaal niets bij aan mijn uiteindelijke beleving. Unieks bedoel ik dus muzikaal, weer een line-up om van te smullen (Oke dat is altijd persoonlijke voorkeur natuurlijk), hoop op een opbouwende avond en dan met o.a Dana, Deepack, Luna, Pavo, Technoboy, Showtek, Prophet...die mede Q-dance groot hebben gemaakt, die de sound hebben gemaakt wat het nu is en dan langzaam naar de artiesten die het daarna (en nu nog natuurlijk) waren, Headhunterz, Wildstylez, DBSTF, Noisecontrollers etc naar uiteindelijk naar de artiesten van nu Atmosfearz, phuture noize. iets in die trend. We gaan het zien.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noem me dan maar naïef of 'meelopend met de kudde' of whatever, maar als je iets graag wilt en het kost toch al veel geld, ervan uitgaande dat je het kunt missen, (ticket, vervoer, eten & drinken), wat maken die 2 tientjes op een dag dan nog uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 09:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik snap deze argumenten allemaal wel, maar waar houdt die prijsverhoging dan een keer op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 09:10 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Noem me dan maar naïef of 'meelopend met de kudde' of whatever, maar als je iets graag wilt en het kost toch al veel geld, ervan uitgaande dat je het kunt missen, (ticket, vervoer, eten & drinken), wat maken die 2 tientjes op een dag dan nog uit?


Heb je gelijk in, maar het was vorig jaar een tientje en nu 2 tientjes, volgend jaar weer een 10 erbij (wat maakt het uit, het is maar een tientje...).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Ik snap deze argumenten allemaal wel, maar waar houdt die prijsverhoging dan een keer op?

In hoeverre is dit een prijsverhoging? Qlimax is inderdaad duurder geworden, maar dit is een op zichzelf staand feest. Een jubileum van Q. Dat dit dan 10 ekkies meer kost dan Qlimax, vind ik niet zo gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 09:26 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
paperclip schreef:
Ik snap deze argumenten allemaal wel, maar waar houdt die prijsverhoging dan een keer op?

In hoeverre is dit een prijsverhoging? Qlimax is inderdaad duurder geworden, maar dit is een op zichzelf staand feest. Een jubileum van Q. Dat dit dan 10 ekkies meer kost dan Qlimax, vind ik niet zo gek.


Feestfabriek was 60 euro dus een prijsstijging van 35 euro, 50+% toch fors
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 09:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks voor de cijfers ErikZ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
THArdstyler schreef:
paperclip schreef:
Ik snap deze argumenten allemaal wel, maar waar houdt die prijsverhoging dan een keer op?

In hoeverre is dit een prijsverhoging? Qlimax is inderdaad duurder geworden, maar dit is een op zichzelf staand feest. Een jubileum van Q. Dat dit dan 10 ekkies meer kost dan Qlimax, vind ik niet zo gek.


Feestfabriek was 60 euro dus een prijsstijging van 35 euro, 50+% toch fors


Ach, t.o.v. 10 jaar geleden is mijn loon met meer dan 50% gestegen, dus dikke prima toch?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten