Ziek. Jij weet ook alles, he.Paultheone wrote:Ja klopt, aan de ene kant van het stadion doen ze de birth of raw, en aan de andere kant de q-base tribute!Denkeleda wrote:Q-Base tribute + Birth of Raw is zo goed als samen dan toch?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
Moderators
Ik krijg zo ongeveer even veel hype van deze timetable-aankondigingen van Paulus als dat ik rond Defqon van de weerberichten van Pipa Paulusma krijg, ongekend.
Zou mooi wezen, Q snapt het qua muziekkeuze vaak beter dan de artiesten zelfzeke wrote:Pre-mix van 11 uur lang.
Ja inderdaad, vind dit ergens niet erg.MelvinFR wrote:Zou mooi wezen, Q snapt het qua muziekkeuze vaak beter dan de artiesten zelfzeke wrote:Pre-mix van 11 uur lang.
Grotere kans dat alles dan netjes over de jaren heen gaat dan de grootste huidige hit van iedere artiestNuracore wrote:Ja inderdaad, vind dit ergens niet erg.MelvinFR wrote:Zou mooi wezen, Q snapt het qua muziekkeuze vaak beter dan de artiesten zelfzeke wrote:Pre-mix van 11 uur lang.
Om even de discussie met mezelf aan te gaan:Paultheone wrote:As if that’s not enough, we’re also LIVE all day (starting at 13:00 CET) from DEDIQATED at radio.q-dance.com.
Ze beginnen dus pas met streamen vanaf 1 uur. Zou kunnen betekenen dat ze dan ook pas echt gaan beginnen met de muziek.

Dit plaatje beweert anders! Dus ga er gewoon nog steeds vanuit dat er om 12 uur muziek is!
Ja natuurlijk is dat ook zo.
Daar was bij mij geen twijfel over hoor.
Daar was bij mij geen twijfel over hoor.
-
BHardtraxxer
- 134 posts member since 2018
- last seen Oct 2025
12:00 Early Rave Rebels
12:44 Qlubtempo Parade
13:44 Fusion Records
14:01 Bella Hardstyle Italia
??:?? The Sacred Ritual
??:?? Masters of Melody part 1
??:?? Inqontrol
??:?? Praise The Reversed Bass
??:?? Viva Hollandia
??:?? World of Madness
??:?? Millenium Hardcore Mayhem
17:18 Scantraxx Records
??:?? The Land Down Under
17.55 The Best of Power Hour
18:56 Dirty Workz
19:23 Q-Base: The Legacy and The Birth Of Raw
20:07 Masters Of Melody Part 2
20:39 Future Heroes
??:?? Hardcore 2.0
22:11 Hardstyle top 25 all-time
Probeer jij nou ons Paulus over te nemen?BattleRoyaleNL wrote:12:00 Early Rave Rebels
En hoe kom je aan de tijden die er nog niet bijstonden. Zie geen extra streams online.
???? Ja hallo ???? BRON?BattleRoyaleNL wrote:12:00 Early Rave Rebels
Ja natuurlijk is er al vanaf 12 uur muziek, als het evenement om 12 uur begint. Je gaat toch niet de zaal vol laten lopen zonder muziek???
Toen ik op Hardfest mocht openen stond ik ook 5 minuten in een lege tent te draaien, fucking ongemakkelijk haha.
Toen ik op Hardfest mocht openen stond ik ook 5 minuten in een lege tent te draaien, fucking ongemakkelijk haha.
Is op Qlimax ook zo hoor haha.Chroman wrote:Ja natuurlijk is er al vanaf 12 uur muziek, als het evenement om 12 uur begint. Je gaat toch niet de zaal vol laten lopen zonder muziek???
Dat is dus de uitzondering die de regel bevestigt.MelvinFR wrote:Is op Qlimax ook zo hoor haha.Chroman wrote:Ja natuurlijk is er al vanaf 12 uur muziek, als het evenement om 12 uur begint. Je gaat toch niet de zaal vol laten lopen zonder muziek???
+ dat begint met jungle-geluiden vanaf 21:00.
Maar wel dezelfde locatie + organisatie. Plus hier zou ook een warm-up DJ ofzo kunnen staan voordat de blokken beginnen. Al hoeft dat natuurlijk niet en kan het ook (hopelijk) gelijk om 12:00 beginnnen.Chroman wrote:Dat is dus de uitzondering die de regel bevestigt.MelvinFR wrote:Is op Qlimax ook zo hoor haha.Chroman wrote:Ja natuurlijk is er al vanaf 12 uur muziek, als het evenement om 12 uur begint. Je gaat toch niet de zaal vol laten lopen zonder muziek???
+ dat begint met jungle-geluiden vanaf 21:00.
-
BHardtraxxer
- 171 posts member since 2017
- last seen Dec 2020
Hardcore 2.0 is van 21:20 tot 22:00. Dat had mad dog geplaatst op Instagram.
Betrouwbare WandelgangenPaultheone wrote:???? Ja hallo ???? BRON?BattleRoyaleNL wrote:12:00 Early Rave Rebels
Anderhalf uur Hardcore 2.0????
Nee, ~40 minuten.Nuracore wrote:Anderhalf uur Hardcore 2.0????
Dus dan heeft iedereen +-10 minuten om bij te scheppen tot de top 25 begint? Mooi gebaar van Q-dance dat ze de bezoekers deze opportuniteit geven. Zo kan iedereen nog even maximaal gaan op het einde.B_Bass wrote:Hardcore 2.0 is van 21:20 tot 22:00. Dat had mad dog geplaatst op Instagram.
Om 21.10, staat niet bij tot 22.00B_Bass wrote:Hardcore 2.0 is van 21:20 tot 22:00. Dat had mad dog geplaatst op Instagram.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Pluspunten voor QGrim wrote:Dus dan heeft iedereen +-10 minuten om bij te scheppen tot de top 25 begint? Mooi gebaar van Q-dance dat ze de bezoekers deze opportuniteit geven. Zo kan iedereen nog even maximaal gaan op het einde.B_Bass wrote:Hardcore 2.0 is van 21:20 tot 22:00. Dat had mad dog geplaatst op Instagram.
Dan gaat de bar dicht en kan je geen drank meer halen. In plaats daarvan word de bar bedekt met verse apreski heuvel sneeuwparadijs waar je onbeperkt lijntjes op kosten van Q kan krijgen om even die laatste meters in hoog tempo te halen.Uberhout wrote:Pluspunten voor QGrim wrote:Dus dan heeft iedereen +-10 minuten om bij te scheppen tot de top 25 begint? Mooi gebaar van Q-dance dat ze de bezoekers deze opportuniteit geven. Zo kan iedereen nog even maximaal gaan op het einde.B_Bass wrote:Hardcore 2.0 is van 21:20 tot 22:00. Dat had mad dog geplaatst op Instagram.
Als je daar niet van gaat jodelen, dan weet ik het ook niet meer.
-
A
Dediketad