Het lijkt me heel erg sterk dat Early rave rebels direct om 12u begint als de deuren dan pas open gaan.Paultheone wrote:12:00 Early Rave Rebels
??:?? Qlubtempo Parade
13:44 Fusion Records
??:?? Bella Hardstyle Italia
??:?? The Sacred Ritual
??:?? Masters of Melody part 1
??:?? Inqontrol
??:?? Praise The Reversed Bass
??:?? Viva Hollandia
??:?? World of Madness
??:?? Millenium Hardcore Mayhem
??:?? Scantraxx Records
??:?? The Land Down Under
17.55 The Best of Power Hour
??:?? Dirty Workz
19:23 Q-Base: The Legacy
??:?? The Birth Of Raw
??:?? Masters Of Melody Part 2
20:39 Future Heroes
??:?? Hardcore 2.0
??:?? Hardstyle top 25 all-time
Begint al vorm te krijgen zo!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
Moderators
-
MHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2012
- last seen Feb 2020
Nuracore wrote:Het lijkt me heel erg sterk dat Early rave rebels direct om 12u begint als de deuren dan pas open gaan.Paultheone wrote:12:14 Early Rave Rebels
12:59 Qlubtempo Parade
Begint al vorm te krijgen zo!
Lijkt mij pas sterk als ze gaan wachten met draaien tot iedereen binnen is.
Dirty Workz kun je ook wel invullen aangezien Power Hour een uur duurt.
Het is een "best of" setje he, zou me niks verbazen als ze het net zoals bij wow wow in een kwartiertje proppen of zo.
Nee, want er is eens een persbericht verschenen dat het echt een uur lang power hour wordt.
-
A
Ik hoop dat we van links naar rechts gaan
Neeeeeee, beter hèAlm1ghty wrote:Wat dat betreft is oude generatie hardtraxx echt 100x beter.TiMOTHYb wrote:Nu is er wéér een nare sfeer. laat maar, ik geef het op
Wellicht het eerste half uur een opener? Oh combaja muziek enzoChroman wrote:Lijkt mij pas sterk als ze gaan wachten met draaien tot iedereen binnen is.
Misschien Early raveNuracore wrote:Wellicht het eerste half uur een opener? Oh combaja muziek enzoChroman wrote:Lijkt mij pas sterk als ze gaan wachten met draaien tot iedereen binnen is.
Ze beginnen gewoon direct met early rave hoor. Want idd:
Wat heeft die timetable verder trouwens gare tijden johChroman wrote:Lijkt mij pas sterk als ze gaan wachten met draaien tot iedereen binnen is.
Misschien beginnen ze zelfs al om 11:59
Hoe laat zou iedereen aan komen? Ik verwacht eigenlijk niet zoals met Qlimax of Hardbass dat het halve feest om 12 uur al direct voor de deur staat. Onze bus komt in ieder geval rond half 1 pas aan dus helaas missen we het eerste team.
Hoe laat zou iedereen aan komen? Ik verwacht eigenlijk niet zoals met Qlimax of Hardbass dat het halve feest om 12 uur al direct voor de deur staat. Onze bus komt in ieder geval rond half 1 pas aan dus helaas missen we het eerste team.
Het zijn eigenlijk starttijden van livestreams, dus ja...Kaasstaaf wrote:Ze beginnen gewoon direct met early rave hoor. Want idd:
Wat heeft die timetable verder trouwens gare tijden johChroman wrote:Lijkt mij pas sterk als ze gaan wachten met draaien tot iedereen binnen is.
Verder nog opvallend:
As if that’s not enough, we’re also LIVE all day (starting at 13:00 CET) from DEDIQATED at radio.q-dance.com.
Ze beginnen dus pas met streamen vanaf 1 uur. Zou kunnen betekenen dat ze dan ook pas echt gaan beginnen met de muziek.
Lijkt me niet. Het feest duurt van 12 tot 23 uur, dus dan een uur later pas beginnen is niet echt netjes.Paultheone wrote:Ze beginnen dus pas met streamen vanaf 1 uur. Zou kunnen betekenen dat ze dan ook pas echt gaan beginnen met de muziek.
Daarnaast begint Fusion om 13:45 en ze gaan niet early rave rebels en qlubtempo in 45 minuten doen.
Eerste uur silent discoPaultheone wrote: Ze beginnen dus pas met streamen vanaf 1 uur. Zou kunnen betekenen dat ze dan ook pas echt gaan beginnen met de muziek.
nee dat is tijdens power hour, iemand al erachter hoe je tegelijk mobieltjes kunt laten afspelen?
Niet netjes? Bij Qlimax doen ze dit toch ook met het eerste uur? Zodat iedereen rustig kan binnenstromen?patrickjeb wrote:Lijkt me niet. Het feest duurt van 12 tot 23 uur, dus dan een uur later pas beginnen is niet echt netjes.Paultheone wrote:Ze beginnen dus pas met streamen vanaf 1 uur. Zou kunnen betekenen dat ze dan ook pas echt gaan beginnen met de muziek.
Daarnaast begint Fusion om 13:45 en ze gaan niet early rave rebels en qlubtempo in 45 minuten doen.
Dit zou op zijn zachts gezegd goed kut zijn... In drie kwartier Early Rave en Qlubtempo i.p.v. 1 uur en drie kwartierPaultheone wrote:Het zijn eigenlijk starttijden van livestreams, dus ja...Kaasstaaf wrote:Ze beginnen gewoon direct met early rave hoor. Want idd:
Verder nog opvallend:
As if that’s not enough, we’re also LIVE all day (starting at 13:00 CET) from DEDIQATED at radio.q-dance.com.
Ze beginnen dus pas met streamen vanaf 1 uur. Zou kunnen betekenen dat ze dan ook pas echt gaan beginnen met de muziek.
-
YHardtraxxer
- 462 posts member since 2018
- last seen 26 days ago
Ik hoop toch echt wel dat ze gewoon om starten 12:00 uur met (early) muziek!
Het feest duurt maar tot 23:00 en ik heb betaald voor 11 uur feest, niet 10. Zou wel heel kut zijn als je alle moeite doet er op tijd te zijn en dan een uur op je nagels staat te bijten voor niks.
Misschien net als Qlimax of Hardbass nog een uurtje een DJ met een early set om het publiek op te warmen.
Of misschien wel een early... rave rebel set.
Of misschien wel een early... rave rebel set.
Misschien wel een uur lang Pak Een Punt op repeat.
Wel kut dat je dan het hoogtepunt eigenlijk al gehad hebt.
Wel kut dat je dan het hoogtepunt eigenlijk al gehad hebt.
Vroeg pieken en de rest van de dag out liggen op de tribunes
Ik heb ooit gezegd (volgens mij niet hier maar toch) dat ik mijn kaartje zou verkopen als het Qlubtempo gedeelte minder krijgt dan een halfuur...MelvinFR wrote: Dit zou op zijn zachts gezegd goed kut zijn... In drie kwartier Early Rave en Qlubtempo i.p.v. 1 uur en drie kwartier
Geen mobieltjes zo verpest je de sfeer!!! Je gaat toch ook niet tijdens een kut scène van de bioscoop op je telefoon!!!!Alm1ghty wrote:nee dat is tijdens power hour, iemand al erachter hoe je tegelijk mobieltjes kunt laten afspelen?
We hebben weer een update! Jawel, we hebben wel 15 hele minuten voor Fusion!Paultheone wrote:12:00 Early Rave Rebels
??:?? Qlubtempo Parade
14:01 Bella Hardstyle Italia
??:?? The Sacred Ritual
??:?? Masters of Melody part 1
??:?? Inqontrol
??:?? Praise The Reversed Bass
??:?? Viva Hollandia
??:?? World of Madness
??:?? Millenium Hardcore Mayhem
??:?? Scantraxx Records
??:?? The Land Down Under