Ga toch weg joh. Gebeurt altijd al dat mensen af en toe een warm up plaatsen in het topicMartin Waus wrote:Mwah, Als een artiest zijn liveset plaats van het feest zelf, is anders dan iemand die een home-made warmup mix maakt en die in een feest topic zet.Nuracore wrote:@Martin Wauw,
Neh, vind dat dit prima hier ook kan. Er zijn zat andere topics waar artiesten dit zelfde doen. Het doet niemand wat kwaad en veel onoverzichtelijk heeft het niet veroorzaakt.
Als iedereen dit gaat doen word het wel onoverzichtelijk. Daarvoor heb je een prachtig liveset topic
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Origins of Raw - Unresolved (05-12-2026, Autotron, Rosmalen)
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2589 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Denk aan je hart Miwer!
Ik zie dat ondanks mijn talloze pogingen om de boel op te fleuren er hier toch weer een nare sfeer heerst
-
JHardtraxxer
- 277 posts member since 2015
- last seen 14 days ago
Normaal gesproken zou ik hier niet op reageren, maar dit keer doe ik dat wel omdat ik het met heggenschaar en TimothyB eens ben en ik je wil vragen om je posts nog eens goed terug te lezen. Ze komen namelijk zeer onvriendelijk en niet doordacht over. Iemand geeft aan voor het eerst de moeite genomen te hebben om voor de liefhebber een livesetje opgenomen te hebben in aanloop naar Dediqated en dat hier te plaatsen. Dat vind ik al de complimenten waard. Ik kan het namelijk niet. Diegene is enthousiast en heeft waarschijnlijk ruim 2 uur van zijn vrije tijd opgeofferd om daar iets leuks mee te doen. Dan knal jij er meteen overheen dat het vanaf een bepaald nummer in jou ogen pas een beetje interessant wordt en daarna maak je de opmerking dat er een ander topic is waar hij dit kan 'neerpleuren'. Man, man, manMartin Waus wrote:Mwah, Als een artiest zijn liveset plaats van het feest zelf, is anders dan iemand die een home-made warmup mix maakt en die in een feest topic zet.Nuracore wrote:@Martin Wauw,
Neh, vind dat dit prima hier ook kan. Er zijn zat andere topics waar artiesten dit zelfde doen. Het doet niemand wat kwaad en veel onoverzichtelijk heeft het niet veroorzaakt.
Als iedereen dit gaat doen word het wel onoverzichtelijk. Daarvoor heb je een prachtig liveset topic
Als zo'n post allemaal iets te onoverzichtelijk wordt in die bovenkamer van jou kan ik me dat vanaf nu heel goed voorstellen. Wat een ontzettend kortzichtige opmerkingen maak je hier. Probeer eens iets vriendelijker te zijn en ga je alsjeblieft druk maken over echte problemen ipv hier iemand de les te lezen ivm het plaatsen van een liveset.
Last edited by Jawel on 02 Feb 2020 20:36, edited 1 time in total.
Acht laat hem. Hij heeft gewoon weinig geslapen. Daar worden ie soms gewoon wat knorrig van.Jawel wrote:VerhaalMartin Waus wrote:Mwah, Als een artiest zijn liveset plaats van het feest zelf, is anders dan iemand die een home-made warmup mix maakt en die in een feest topic zet.Nuracore wrote:@Martin Wauw,
Nog even een werkweekje bikkelen en dan mogen we eindelijk.
Wordt wel weer eens tijd ja.Remi wrote:Nog even een werkweekje bikkelen en dan mogen we eindelijk.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
nog 1 nachtje slapen!
RTM93 wrote:nog 1 nachtje slapen!
Vergeten te vermelden, ik bedoel niet in de parkeerplaats maar eromheen. Daar zijn geen hekken/poortjes.SL8492 wrote:Zag net dat die parkeergarage om 22.30 sluit. Dus dan maar een van de andere opties proberenAlm1ghty wrote:Lekker parkeren bij Winkelcentrum Kronenburg, kost je niks en je staat in 5 a 10 min bij het gelredome.SL8492 wrote:Waarschijnlijk ga ik met de auto. Weet iemand hier hoe dat zit met parkeren bij het Gelredome?
https://www.google.com/maps/place/Krone ... d5.8943156
Stel je voor dat deze gedraaid wordt zaterdagCptCareless wrote:Riot Shift - Laser Beams
HYPE!!!Remi wrote:Nog even een werkweekje bikkelen en dan mogen we eindelijk.
Gewoon ergens in de wijk eromheen dusAlm1ghty wrote:Vergeten te vermelden, ik bedoel niet in de parkeerplaats maar eromheen. Daar zijn geen hekken/poortjes.SL8492 wrote:Zag net dat die parkeergarage om 22.30 sluit. Dus dan maar een van de andere opties proberenAlm1ghty wrote: Lekker parkeren bij Winkelcentrum Kronenburg, kost je niks en je staat in 5 a 10 min bij het gelredome.
https://www.google.com/maps/place/Krone ... d5.8943156
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Ondertussen wat foto's van buiten het gelredome gezien waar wel bekende dingen van andere evenementen op te zien waren.
Toch best benieuwd wat ze er van gaan maken
Toch best benieuwd wat ze er van gaan maken
Er wordt dus een top 100 gemaakt ipv een top 25It's DEDIQATED Week! Get in the mood for the celebration of 20 years of Q-dance with a selection of the best live sets. On DEDIQATED-day (Saturday morning 09:00 CET), we reveal the first 75 tracks of the Hardstyle Top 100 of all-time. Tune in at Q-dance Radio! #DEDIQATED #Q20YRS"
Was ergens wel te verwachten.RvD wrote:Er wordt dus een top 100 gemaakt ipv een top 25It's DEDIQATED Week! Get in the mood for the celebration of 20 years of Q-dance with a selection of the best live sets. On DEDIQATED-day (Saturday morning 09:00 CET), we reveal the first 75 tracks of the Hardstyle Top 100 of all-time. Tune in at Q-dance Radio! #DEDIQATED #Q20YRS"
Nou de eerste, top 100 van het jaar
Edit:
Aan de merch van Q te zien is het thema ook pitch black. Niks oranje
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Als je vanuit marketing oogpunt nadenkt dan lijkt het me ook een stuk logischer om zwarte merch te gaan verkopen ipv knal oranje wat niemand buiten koningsdag en het EK aantrektNuracore wrote:Was ergens wel te verwachten.RvD wrote:Er wordt dus een top 100 gemaakt ipv een top 25It's DEDIQATED Week! Get in the mood for the celebration of 20 years of Q-dance with a selection of the best live sets. On DEDIQATED-day (Saturday morning 09:00 CET), we reveal the first 75 tracks of the Hardstyle Top 100 of all-time. Tune in at Q-dance Radio! #DEDIQATED #Q20YRS"
Nou de eerste, top 100 van het jaar
Edit:
Aan de merch van Q te zien is het thema ook pitch black. Niks oranje
Was bij Feestfabriek anders wel leuk
maar je hebt gelijk
-
MHardtraxxer
- 60 posts member since 2019
- last seen Oct 2024
Net geluisterd en leuke set hoor!CptCareless wrote:View on SoundCloud
Ik post nooit hier maar wil wel mijn warm-up mix delen met jullie! Tot volgende week!
Tracklist:
D-block & S-te-fan - Music Made Addict
Bioweapon - The Weapon
Ambassador Inc. - Put This On Youtube (Wildstylez Remix)
Digital Punk and Noisecontrollers - Blue Horizon
Wildstylez & Noisecontrollers - Tonight
Noisecontrollers - Attack Again
Frontliner - Warphole
Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
Max Enforcer - Fade To Black
Crypsis and Luna - Torture
Frequencerz - Bitch
B-Front & Digital Punk - For The Girls 2015
Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave
E-Force & Luna - The Game
Requiem - Collateral Damage
Rebelion - Echoes
Delete & Chris One - W4RR10R
Luminite - Alien Technology
Rooler & Malice & Warface - Watch Your Back (Live Edit)
Riot Shift - Laser Beams
Furyan - Kokeen
Partyraiser & Bulletproof - Monster (Sefa Remix)
Is het nou de bedoeling dat we in het oranje gaan? Ik kan het nergens terug vinden.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Dat was het met 10 jaar. Nu niets over gehoordMarissa wrote:Net geluisterd en leuke set hoor!CptCareless wrote:View on SoundCloud
Ik post nooit hier maar wil wel mijn warm-up mix delen met jullie! Tot volgende week!
Tracklist:
D-block & S-te-fan - Music Made Addict
Bioweapon - The Weapon
Ambassador Inc. - Put This On Youtube (Wildstylez Remix)
Digital Punk and Noisecontrollers - Blue Horizon
Wildstylez & Noisecontrollers - Tonight
Noisecontrollers - Attack Again
Frontliner - Warphole
Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
Max Enforcer - Fade To Black
Crypsis and Luna - Torture
Frequencerz - Bitch
B-Front & Digital Punk - For The Girls 2015
Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave
E-Force & Luna - The Game
Requiem - Collateral Damage
Rebelion - Echoes
Delete & Chris One - W4RR10R
Luminite - Alien Technology
Rooler & Malice & Warface - Watch Your Back (Live Edit)
Riot Shift - Laser Beams
Furyan - Kokeen
Partyraiser & Bulletproof - Monster (Sefa Remix)![]()
Is het nou de bedoeling dat we in het oranje gaan? Ik kan het nergens terug vinden.
Er is geen dresscode dit keer. Wel is er een Facebook event om iedereen alsnog in oranje te laten komen geloof ik.
-
MHardtraxxer
- 60 posts member since 2019
- last seen Oct 2024
Jammer. Was toen erg leuk vond ik!
Dresscode altijd sfeerverhogend. Je zou inderdaad zeggen dat ze dat bij zo'n organisatie de vorige keer ook wel uit de evaluatie gepikt hadden. Of op een sensation. Of carnaval. Waarschijnlijk allemaal te druk met ieder feest een weekender te maken
dominator weekend hahahahahahahahahaha