Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Yenssen wrote: 16:15 - 16:45 World of Madness
16:45 - 17:15 Millenium Hardcore Mayhem
17:15 - 17:45 Scantraxx Records
Mag toch hopen dat ze de millennium later programmeren. Anders wordt een hoop hierna kut tot het gas er weer op gaat :huh:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Jordi wrote:reken er maar op dat die niet komt van te voren
Godver
L
Hardtraxxer
340 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Je kunt ook best wat dingen samenvoegen als megamix. Fusion, Scantraxx en Dirty Workz achter elkaar 1,5 u bijv., net als Italië, Nederland en Australië. Q-Base en In Qontrol in een terugblik op feesten die er niet meer zijn, en je zou zelfs Praise the Reversed Bass als aanloop kunnen nemen voor Qlubtempo Parade. Ik hoop iig dat ze het op die manier aanpakken, zodat ze per gedeelte wat meer tijd hebben voor opbouw en je niet ieder kwartier of half uur een nieuwe intro krijgt.
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2008
last seen Jul 2021
zeke wrote:
hurricane wrote:Via het geruchtencircuit wist iem. mij te vertellen dat ze zaal in vier delen zou worden opgedeeld. Lijkt kij onwaarschijnlijk maar heeft iemand dat ook gehoord?
Ja heb ik ook gehoord.

Het schijnt dat er een Noord, Oost, Zuid en West zijde is.

Ik denk 4 podia in de hoeken van de zaal en dan elk half uur overschakelen naar een andere kant. Ze zullen wel oude qlimax/qbase/defqon podia delen gebruiken. Early HS stage, Hardcore stage, Hardstyle stage en Raw stage of zo.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
:lol: Sfeerloze bende zou dat geven zeg
A
Ik denk dat die bedoelt dat er elke keer vanaf één kant muziek komt, dat het hele publiek meedraait ofzo? Lijkt me wel geinig
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2008
last seen Jul 2021
Anonymous wrote:Ik denk dat die bedoelt dat er elke keer vanaf één kant muziek komt, dat het hele publiek meedraait ofzo? Lijkt me wel geinig
Precies, 1 grote zaal en publiek draait mee. Lijkt me heel dik eigenlijk, hopelijk met de Qlimax koppen met alle effecten erbij xd
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Anonymous wrote:Ik denk dat die bedoelt dat er elke keer vanaf één kant muziek komt, dat het hele publiek meedraait ofzo? Lijkt me wel geinig
Oprecht echt een heel vet idee! hoeft nog niet eens elke hoek top notch decor te hebben ofzo maar iemand moet dit idee uitvoeren!

Geeft links vooraan afspreken een totaal nieuwe betekenis.
Y
Hardtraxxer
462 posts member since 2018
last seen 27 days ago
RTM93 wrote: Geeft links vooraan afspreken een totaal nieuwe betekenis.
Links vooraan = Rechts achteraan :D

Maar ik meen gelezen te hebben in een comment van q-dance op FB dat er 'gewoon' 1 podium komt waarop alle artiesten te zien zijn.
Donateur
last seen Aug 2024
En dan dus steeds maar 25% van de geluidscapaciteit gebruiken? Steeds hele hordes mensen die er langs moeten. :lol: echt een bizar slecht idee. Beetje in de categorie van neem 3 outfits mee, je kunt alleen niet bij je lockah
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 25 minutes ago
TiMOTHYb wrote:En dan dus steeds maar 25% van de geluidscapaciteit gebruiken? Steeds hele hordes mensen die er langs moeten. :lol: echt een bizar slecht idee. Beetje in de categorie van neem 3 outfits mee, je kunt alleen niet bij je lockah
Gewoon een ruimte á la Villa Volta maat.
Gelredome draait om jou heen ipv jij in Gelredome.
Donateur
last seen Aug 2024
Kijk voor een debiel concept ben ik áltijd te porren. :cool: vooral benieuwd naar gemoedstoestand Pommer na de 3e tuimeling
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Hahaha gvd :lol:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 12 days ago
TiMOTHYb wrote:gemoedstoestand Pommer
Gaat die vetkees eigenlijk?
H
Hardtraxx Elite
2589 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Jochem wrote:
zeke wrote:
hurricane wrote:Via het geruchtencircuit wist iem. mij te vertellen dat ze zaal in vier delen zou worden opgedeeld. Lijkt kij onwaarschijnlijk maar heeft iemand dat ook gehoord?
Ja heb ik ook gehoord.

Het schijnt dat er een Noord, Oost, Zuid en West zijde is.

Ik denk 4 podia in de hoeken van de zaal en dan elk half uur overschakelen naar een andere kant. Ze zullen wel oude qlimax/qbase/defqon podia delen gebruiken. Early HS stage, Hardcore stage, Hardstyle stage en Raw stage of zo.
Beetje het redbull culture clash idee dus?
4 hoeken een podium en die wisselen af (van stijl)
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Ik ga niet weer over de tekeningen beginnen, daar was het op te zien.
A
No offence maar je bent lelijk
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
TiMOTHYb wrote:Kijk voor een debiel concept ben ik áltijd te porren. :cool: vooral benieuwd naar gemoedstoestand Pommer na de 3e tuimeling
Ik denk hetzelfde als voor de 1e tuimeling.
Remi wrote:
TiMOTHYb wrote:gemoedstoestand Pommer
Gaat die vetkees eigenlijk?
Die jongen van dat filmpje laatst? Die niet. Pommer 2.0 is er wel.
Last edited by Pommer on 30 Jan 2020 11:35, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 12 days ago
#newyear #newme
K
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2015
last seen May 2023
build up still not started? :o
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
KiLLu12258 wrote:build up still not started? :o
No this weekend there is another party: Warkende Helden Live if your interested.
S
1 posts member since 2020
last seen Feb 2020
Goedemorgen!

Volgende week organiseer ik vanaf Eindhoven Station Centraal een busreis (partybus) naar DediQated. Het retourtje kost €28,50-,. Er zijn nog ong. 10 plaatsen vrij, bij interesse kun je mij een WhatsAppje sturen naar 0618982312.

Vertrektijd Eindhoven: 13:00 (uiterlijk)
Aankomst Gelderdome: 14:00 (uiterlijk)

Vertrektijd terugreis vanaf Gelderdome: 23:30

Alvast bedankt!! :thumbsup:
K
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2015
last seen May 2023
Carminizerz wrote:
No this weekend there is another party: Warkende Helden Live if your interested.
thx. so they dont have that much time for the build up as they normally have for a qlimax.
hope that means nothing.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 15 days ago
stip040 wrote:Goedemorgen!

Volgende week organiseer ik vanaf Eindhoven Station Centraal een busreis (partybus) naar DediQated. Het retourtje kost €28,50-,. Er zijn nog ong. 10 plaatsen vrij, bij interesse kun je mij een WhatsAppje sturen naar 0618982312.

Vertrektijd Eindhoven: 13:00 (uiterlijk)
Aankomst Gelderdome: 14:00 (uiterlijk)

Vertrektijd terugreis vanaf Gelderdome: 23:30

Alvast bedankt!! :thumbsup:
Welkom stip040!
Fijn dat je direct je eerste post op dit mooie forum gebruikt om je medemens te helpen en een busreis aan te bieden, dat wordt hier erg gewaardeerd! Ikzelf zou wellicht interesse hebben, maar ik heb wel een kleine voorwaarde. Is er een mogelijkheid dat de bus via Hippolytushoef rijdt, zodat ik daar op kan stappen? Hoor wel even van je!
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 23 hours ago
KiLLu12258 wrote:
Carminizerz wrote:
thx. so they dont have that much time for the build up as they normally have for a qlimax.
hope that means nothing.
Pff.. Qlimax build is a week (most of the times from saturday or sunday til saturday).. Why should they start building
earlier for Dediqated?