8 inch shells dwars door het dak van het GelreDome heen jagen.SL8492 wrote:Die top 25 kan me juist gestolen wordenEvenals de ''eindshow'' of hoe ze dat ook willen doen in het Gelredome. Maar lekker om 10 uur naar huis is ook prima.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Origins of Raw - Unresolved (05-12-2026, Autotron, Rosmalen)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
Moderators
Goud toch, is cult. Beter dan Kickroll Jopies.Kwami wrote: Heerlijk om zulke beelden maar weer eens op te halen. Alleen die modetrends al uit zulke periodes. Die zonnebrillen
Mogen maximaal maar 4" in NL schieten en terugkijkend naar de eindshows die ik gezien heb schoten ze alleen grote shells op decibel een jaar of 3 terug.Hekzitter wrote:8 inch shells dwars door het dak van het GelreDome heen jagen.SL8492 wrote:Die top 25 kan me juist gestolen wordenEvenals de ''eindshow'' of hoe ze dat ook willen doen in het Gelredome. Maar lekker om 10 uur naar huis is ook prima.
Last edited by Alm1ghty on 23 Jan 2020 10:15, edited 1 time in total.
Vind ik ook maar moet je voor de lol eens kijken hoe er toen op werd gereageerd
D-Block & S-Te-Fan - A Decade Of Dedication (Q048)
Jezus. vond deze plaat altijd tering dik...Wenzel wrote:Vind ik ook maar moet je voor de lol eens kijken hoe er toen op werd gereageerd:
D-Block & S-Te-Fan - A Decade Of Dedication (Q048)
ook deze reactie trouwens haha
En nu word je dood gegooid met shiverz hahaLowrenz wrote:Mwa, Nu word hij bijna nooit meer gedraait die shivers.
Heb hem laatst nog gedraait in me setje omdat ik hem bijna vergeten was dat die track nog bestond...
Nja Dbstf waren vroeger mijn helden, na het album zijn de tracks wel een beetje achteruit gegaan ja.
Laatst in hun podcast kregen DBSTF wat ze hun slechtste plaat vinden en toen zeiden ze ook deze 
Serieus? Vind die melodie echt tering dik. Maar misschien vinden ze het hun slechtste plaat, omdat die ook zo slecht ontvangen is?makrooy wrote:Laatst in hun podcast kregen DBSTF wat ze hun slechtste plaat vinden en toen zeiden ze ook deze
Ik mis Timothy. Die hielp altijd wel mee om deze toppa een beetje levendig te houden.
Misschien stomme vraag maar komt er nog een timetable denk je?
Ik vond het ook echt een gedrocht van een plaat haha. Die melodie was extreem inspiratieloos en er zat nul drive in. Alle sounds waren het ook allemaal net niet. Krachteloze kicks. Dikke vette nee voor mij haha.makrooy wrote:Laatst in hun podcast kregen DBSTF wat ze hun slechtste plaat vinden en toen zeiden ze ook deze
Na het feest wel iets meer leren waarderen vanwege nostalgie, maar het blijft een boutplaat.
Beetje.. op de een of andere manier toch minder hype als ik verwacht had met de aankondiging van dit feest..RickZ wrote:Nee jijRemi wrote:Zijn we al hyped?
Maar verder wel heel veel zin hierin!
-
YHardtraxxer
- 462 posts member since 2018
- last seen 27 days ago
Nou, doe eens een gek...DonnyD wrote:Misschien stomme vraag maar komt er nog een timetable denk je?
Dit komt er allemaal voorbij:
THE QLUBTEMPO PARADE
ODE TO INQONTROL
Q-BASE: THE LEGACY
EARLY RAVE REBELS
THE LAND DOWN UNDER
PRAISE THE REVERSE BASS
BELLA HARDSTYLE ITALIA
THE BEST OF POWER HOUR
LEGENDARY LABELS
SCANTRAXX RECORDZ
FUSION RECORDS
DIRTY WORKZ
WORLD OF MADNESS
MASTERS OF MELODY
THE BIRTH OF RAW
FUTURE HEROES
VIVA HOLLANDIA
MILLENNIUM HARDCORE MAYHEM
HARDCORE 2.0
THE HARDSTYLE TOP 25
THE ULTIMATE Q-DANCE ENDSHOW
Wie zet dit even op een rijtje met de verwachte tijden?
In die volgorde, alles een half uur m.u.v. Power Hour en nog 2 slots en je bent er wel, denk ik.
Zeker, neef.RickZ wrote:Nee jijRemi wrote:Zijn we al hyped?
Gaat toch wel flink zware benen worden als je NA de uptempo terug gaat naar de top 25. Hoop echt dat ze dat NIET doen 
-
LHardtraxxer
- 340 posts member since 2016
- last seen Aug 2026
Top 25 zal ook minimaal een uur zijn lijkt me, maar misschien dat die dan gecombineerd wordt met de eindshow. Lijkt mij het mooiste iigRemi wrote:In die volgorde, alles een half uur m.u.v. Power Hour en nog 2 slots en je bent er wel, denk ik.
Belgium's Finest en A Sacred Ritual missen nog in dat rijtje hierboven
edit: en Legends Reunited & Trowback to the Nineties
Top 25 tijdens de Feestfabriek duurde 45 minuten dus dat zal nu niet anders zijn gok ik
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Meer dan ik zou willen toegeven.Remi wrote:Zijn we al hyped?
-
A
schaamteloos
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Als je die 3 er bij op telt kom je volgens mij op een half uur per blokje uit, maar weet ik niet zeker.Henkerfist wrote:Belgium's Finest en A Sacred Ritual missen nog in dat rijtje hierboven
Er stond toch ergens dat die top 25 voor de eindshow zou komen?Inno wrote:Gaat toch wel flink zware benen worden als je NA de uptempo terug gaat naar de top 25. Hoop echt dat ze dat NIET doen