Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zaterdag 8 juni 2013
14:00 - 23:00
Recreatiegebied Middelwaard
Vianen

Prijs: 27,50 (30,00 met servicekosten)
Minimumleeftijd 18

Line-up:
B-Front
Bass Modulators
Crypsis
D-Block & S-te-Fan
E-Force
Psyko Punkz
Secret Bass
The Pitcher
MC: Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kon deze nog niet vinden met de zoekfunctie, dus ik heb hem er even bijgezet. Ik ben in ieder geval aanwezig met 6 man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niemand anders van hier?
Timetable btw:
14:00 - 15:00 Secret Bass
15:00 - 16:00 Bass Modulators
16:00 - 17:15 The Pitcher
17:15 - 18:15 D-Block & S-te-Fan
18:15 - 19:30 Psyko Punkz
19:30 - 20:45 E-Force
20:45 - 22:00 B-Front
22:00 - 23:00 Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:38 
 
Hardtraxxer

ik ben aanwezig ^^ misschien dat ik je deze keer wel tegen kom, had je de vorige keer een pm gestuurd op fok :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben hier ook aanwezig met hele lage verwachtingen en dan komt t hopelijk wel goed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hmm.... misschien nog een last minute optie

Hoe kan ik je herkennen khadber?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 18:28 
 
Hardtraxx Elite

Zin in! Het weer zit gelukkig mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal nog geen idee wat ik aantrek, dat zie ik altijd op de dag zelf wel. Ben 1.80m met blond haar, dat heb ik hoogstwaarschijnlijk zaterdag ook nog wel :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf uurtje of half 5 ook aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 11:13 
 
Hardtraxx Newbie

Aanwezig :thumbsup: :thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 11:30 
 
Hardtraxxer

ik ben het makkelijkst van jullie allemaal te herkennen denk ik :D
-1,60m groot met een klein blond vriendinnetje wat even groot is... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb trouwens een kaartje over. Prijs komen we wel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwamen pas rond een uurtje of 5 binnenwandelen op dit feest. Eerste indruk was nogal karig en het geluid stond niet al te hard. 1 stage en zo kleinschalig, is altijd even wennen tussen al die "grote" festivals door.

Stage stond op het water, dus als voordeel dat er erg lang zon was, en dit droeg ook wel bij aan de sfeer in het algemeen. Van de kaart gehalte viel me ontzettend mee, daar waar het op Dedicated in de A12 nog wel eens anders is. :P

Bij E-Force, B-Front & Crypsis alleen maar vooraan gestaan, waar iedereen goed los ging. Geluid was daar ook goed te doen en alle 3 draaide ze (zoals verwacht) prima sets. Uiteindelijk dus erg goed vermaakt op dit feest. Alleen jammer dat ze niet een soort van afsluiting hadden, was gewoon Crypsis die er flink gas op zette (wat natuurlijk ook altijd lekker is).

Ohja en Da Syndrome toch wel een eindbaas. Beste MC by far op dit moment! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Ohja en Da Syndrome toch wel een eindbaas. Beste MC by far op dit moment! :D

Hoezo op dit moment?
Hij is altijd al de grootste baas geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten