Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 08:53 
 
Hardtraxx Veteran

Hij bedoelt dat je dat geld dan een jaar eerder al betaald hebt, dus je er later geen 'last' meer van hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Hij bedoelt dat je dat geld dan een jaar eerder al betaald hebt, dus je er later geen 'last' meer van hebt.


Alleen is het dan per definitie niet gratis. Dat alsof je een aflossingsvrije auto koopt en na 2 jaar pas hoeft te betalen. Dan is iets sowieso niet gratis te noemen.... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Pedaalemre schreef:
Hij bedoelt dat je dat geld dan een jaar eerder al betaald hebt, dus je er later geen 'last' meer van hebt.


Alleen is het dan per definitie niet gratis. Dat alsof je een aflossingsvrije auto koopt en na 2 jaar pas hoeft te betalen. Dan is iets sowieso niet gratis te noemen.... ;)


Dit is juist niet een goed voorbeeld, het gaat erom dat je het al betaald hebt en het op een later moment niet meer "mist".
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt gelijk ja! Maar bedoelde meer als voorbeeld dat als je het geld dus nu niet uitgeeft dat het dan ook niet betekent dat het dan gratis is. Hoe je het wend of keert. Je bent geld kwijt, dus is het niet gratis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is meer om het gevoel. Je hebt het geld een jaar geleden al uitgegeven dus het maakt al lang geen deel uit van je budget op dat moment. Daarom LIJKT het dus op een gratis feestje omdat je geen ticket meer moet kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 13:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=TB5uZolEEwM&t=14s
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pfff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 20:26 
 
Hardtraxx Addict

Hekzitter schreef:
Je hebt gelijk ja! Maar bedoelde meer als voorbeeld dat als je het geld dus nu niet uitgeeft dat het dan ook niet betekent dat het dan gratis is. Hoe je het wend of keert. Je bent geld kwijt, dus is het niet gratis.

Maar als het wel door gaat betaal je volgend jaar opnieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2021 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Hekzitter schreef:
Je hebt gelijk ja! Maar bedoelde meer als voorbeeld dat als je het geld dus nu niet uitgeeft dat het dan ook niet betekent dat het dan gratis is. Hoe je het wend of keert. Je bent geld kwijt, dus is het niet gratis.

Maar als het wel door gaat betaal je volgend jaar opnieuw.


Als je zou gaan wel ja, dat kan je vantevoren toch ook niet zeggen? Je kan je geld ook maar 1 keer uitgeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2021 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kut discussie, kunnen we het gewoon weer over drugs hebben?


Dankje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2021 09:59 
 
Hardtraxxer

Toch maar de gok genomen en tickets gehaald voor de zaterdag :thumbsup: Echt donders veel zin in!

Iemand nog tips voor een overnachting voor 2 personen? Ik heb camping Pietershoek al geprobeerd maar zij staan alleen 3 nachten toe tijdens Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2021 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jappie schreef:
Toch maar de gok genomen en tickets gehaald voor de zaterdag :thumbsup: Echt donders veel zin in!

Iemand nog tips voor een overnachting voor 2 personen? Ik heb camping Pietershoek al geprobeerd maar zij staan alleen 3 nachten toe tijdens Decibel.


Van der Valk Tilburg zit in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2021 01:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De Landerijen in Biest-Houtakker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 23:30 
 
Hardtraxxer

Jappie schreef:
Toch maar de gok genomen en tickets gehaald voor de zaterdag :thumbsup: Echt donders veel zin in!

Iemand nog tips voor een overnachting voor 2 personen? Ik heb camping Pietershoek al geprobeerd maar zij staan alleen 3 nachten toe tijdens Decibel.


Pietershoek kregen wij hetzelfde bericht en bij de Landerijen lijken ze hetzelfde beleid te hanteren als ik hun website bekijk. Ik heb nu contact met camping het Achterste Loo. Zit op zo'n 5 km van het terrein. Vorige week eigenaresse telefonisch gesproken, maar ze zijn nog heel terughoudend met reserveren voor grotere groepen en meerdere personen. Wij komen met z'n vieren en dat was nog acceptabel voor als het doorgaat, maar het is nog allemaal onder voorbehoud. Ze vertelde dat de gemeente Hilvarenbeek op dit moment vrij streng is en benadrukt dat verblijf van meerdere personen uit verschillende huishoudens niet toegestaan is en daar houden ze zich voorlopig aan totdat er meer duidelijkheid komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 09:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Ze vertelde dat de gemeente Hilvarenbeek op dit moment vrij streng is en benadrukt dat verblijf van meerdere personen uit verschillende huishoudens niet toegestaan is en daar houden ze zich voorlopig aan totdat er meer duidelijkheid komt.


Haha. Dit stuk laat toch precies zien hoe vreemd het zou zijn dat we binnen 3 maanden op een festival met 50.000 man (of meer?) zouden kunnen lopen, maar dat je nu nog niet eens met meerdere personen een stukje grasveld mag huren om je tent op te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het kán heel snel gaan. In de Verenigde Staten zijn alweer feestjes aan de gang en worden line-ups aangekondigd voor deze zomer zag ik op r/aves.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 10:41 
 
Hardtraxxer

Bij De Landerijen moet je inderdaad ook voor minimaal 3 nachten boeken. Ik probeer het nu even via Airbnb.

Bij onze zuiderburen mogen vanaf 30 juli alweer festivals met 5000 mensen, vanaf 13 augustus weer grotere festivals https://festileaks.com/2021/05/vanaf-13 ... in-belgie/

Ik hoop stiekem maar op een soortgelijk bericht voor de festivals in Nederland :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap sowieso het geneuzel niet. De (als het goed is) hoge vaccinatiegraad tegen die tijd, vaccinatiepaspoorten en/of negatieve testbewijzen en het feit dat besmettingen in de buitenlucht nagenoeg nihil zijn, moeten toch wel mogelijkheden bieden om een festival van dit kaliber door te laten gaan? Desnoods doe je het dit jaar nog enkel voor Nederlanders ofzo. Met alle bovengenoemde factoren zou je wel een 'risico' kunnen nemen toch? Of denk ik hier te makkelijk over? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ik snap sowieso het geneuzel niet. De (als het goed is) hoge vaccinatiegraad tegen die tijd, vaccinatiepaspoorten en/of negatieve testbewijzen en het feit dat besmettingen in de buitenlucht nagenoeg nihil zijn, moeten toch wel mogelijkheden bieden om een festival van dit kaliber door te laten gaan? Desnoods doe je het dit jaar nog enkel voor Nederlanders ofzo. Met alle bovengenoemde factoren zou je wel een 'risico' kunnen nemen toch? Of denk ik hier te makkelijk over? :P


Mee eens.
Hopelijk komt onze overheid ook met duidelijkheid zoals in België.

Afgelopen zaterdag was er Catshuis overleg, ook over de langere termijnaanpak, wellicht dat er morgen in de persconferentie iets over gezegd wordt? Dan kunnen de organisaties ook echt aan de slag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Indy schreef:
Ik snap sowieso het geneuzel niet. De (als het goed is) hoge vaccinatiegraad tegen die tijd, vaccinatiepaspoorten en/of negatieve testbewijzen en het feit dat besmettingen in de buitenlucht nagenoeg nihil zijn, moeten toch wel mogelijkheden bieden om een festival van dit kaliber door te laten gaan? Desnoods doe je het dit jaar nog enkel voor Nederlanders ofzo. Met alle bovengenoemde factoren zou je wel een 'risico' kunnen nemen toch? Of denk ik hier te makkelijk over? :P


Mee eens.
Hopelijk komt onze overheid ook met duidelijkheid zoals in België.

Afgelopen zaterdag was er Catshuis overleg, ook over de langere termijnaanpak, wellicht dat er morgen in de persconferentie iets over gezegd wordt? Dan kunnen de organisaties ook echt aan de slag.


Nou meneertje Grapperthaus vind van niet, die heeft vandaag gezegd. Evenementen moeten nog even wachten want de politie heeft vakantie verdient. Die gozer is niet goed wijs hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 23:20 
 
Hardtraxxer

Indy schreef:
Ik snap sowieso het geneuzel niet. De (als het goed is) hoge vaccinatiegraad tegen die tijd, vaccinatiepaspoorten en/of negatieve testbewijzen en het feit dat besmettingen in de buitenlucht nagenoeg nihil zijn, moeten toch wel mogelijkheden bieden om een festival van dit kaliber door te laten gaan? Desnoods doe je het dit jaar nog enkel voor Nederlanders ofzo. Met alle bovengenoemde factoren zou je wel een 'risico' kunnen nemen toch? Of denk ik hier te makkelijk over? :P


Ik zeg er helemaal niks meer over, ben de discussies wel een beetje zat. Ik denk er ook allemaal het mijne van, waarvan ik ook denk dat ik het goed kan onderbouwen en dan niet met complottheorieën of onderbuikgevoelens, maar als je niet uitkijkt zit je zo in het wappiekamp. Ik zag in het Covid-topic ook al een aantal fanatiekelingen los gaan. Ik sta voor een heel groot deel achter de maatregelen, maar een aantal zaken rijmen niet met elkaar en dit is er een van. En voor zo'n uitspraak van Grapperhaus kan ik ook weinig begrip opbrengen. Je collega's geven al maanden aan dat iedereen zijn best om het festivalseizoen door te laten gaan en nu zal de vakantie van de agenten opeens de bottleneck worden?! Maar zo zijn er wel meer dingen gezegd die je achteraf met een korreltje zout had moeten nemen, daar houd ik mij dan maar aan vast. Wordt gewoon weer tijd voor een ouderwets goed feestje, waarvan ik verwacht dat de sfeer echt fenomenaal zal zijn :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 09:34 
 
Hardtraxx Veteran

NightFly013 schreef:
Nou meneertje Grapperthaus vind van niet, die heeft vandaag gezegd. Evenementen moeten nog even wachten want de politie heeft vakantie verdient. Die gozer is niet goed wijs hoor!


Ferd staat bekend om zijn anti festival gedachtegoed, als hij wat kan bedenken om het tegen te houden dan zal hij dat 100% doen, daar ben ik van overtuigd

https://www.parool.nl/nieuws/grapperhau ... ~b5968f6b/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:

Nou meneertje Grapperthaus vind van niet, die heeft vandaag gezegd. Evenementen moeten nog even wachten want de politie heeft vakantie verdient. Die gozer is niet goed wijs hoor!


Omdat ze het druk hebben gehad met de demonstraties van viruswappies zeker? En daar moet de braaf afwachtende burger nu voor boeten, terwijl we er indirect met onze portemonnee ook al voor boeten via belastingcenten.

Die man is echt anti-festival en mag zo snel mogelijk afgezet worden wat mij betreft.

Edit: En op Decibel 2018 was er toch geen/bijna geen politie vanwege staking en dat is ook goed gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha ja die Grapperhaus, wat moet je daar nog over zeggen :x

Op Decibel 2018 was er inderdaad een staking en die editie was de rustigste ooit volgens de burgemeester. Die overwoog zelf om het dat jaar erna weer zonder politie te doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Hahaha ja die Grapperhaus, wat moet je daar nog over zeggen :x

Op Decibel 2018 was er inderdaad een staking en die editie was de rustigste ooit volgens de burgemeester. Die overwoog zelf om het dat jaar erna weer zonder politie te doen :P


Denk echter wel dat als dit jaar door kan gaan dit voor vele de eerste is in hele lange tijd, men zich gedragen als koeien die weer de weide in mogen na een lange winter en er meer mensen gestrekt gaan dan 2 festival weekends bij elkaar
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten