Hier ook binnen! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
Hoop zo erg op B-Front! 2-sidez platen, Become The Sky, Sleepwalker, Neophobia, elements, Scary Noises, Chemical, Liberate, Everything Changes, Charger, Virus, Inner Creativity, Lunatic! Wat heeft die man toch gouden platen!!
Twijfelgevalletje geworden omdat ik zelf moet draaien in Venray die avond, even afhankelijk van hoe laat ik moet. Scheelt wel dat Venray - Eindhoven prima te doen is qua afstand dus hopelijk gewoon aanwezig 
-
RHardtraxxer
- 114 posts member since 2015
- last seen Jul 2025
wrote:Ticket binnen, nu al zin in!
Binnenkort ook maar even een kaartje halen.
Een van de Frequencerz heeft een tijdmachine trui aan op snapchat.
Hype hype hype.
Hype hype hype.
Misschien weer als Faistos & Mointec? Want die trui hadden ze bij de editie in december ook aan.wrote:Een van de Frequencerz heeft een tijdmachine trui aan op snapchat.
Hype hype hype.
Laten we hopen, was erg vet afgelopen Kerst. Éen van de hoogtepunten van de avond imo!wrote:Misschien weer als Faistos & Mointec? Want die trui hadden ze bij de editie in december ook aan.wrote:Een van de Frequencerz heeft een tijdmachine trui aan op snapchat.
Hype hype hype.
Neem aan dat ivm de lancering van Q-Base line-up (inc Tijdmachine area) de aankondiging van de line-up van de Tijdmachine ook wat vertraging op loopt? 
Yes. We komen eind volgende week met de hele line-up om toch nog 'ons' momentje te hebben.wrote:Neem aan dat ivm de lancering van Q-Base line-up (inc Tijdmachine area) de aankondiging van de line-up van de Tijdmachine ook wat vertraging op loopt?
Het begint om 21:00, hebben ze zojuist aangepast
Wat draaiden ze zoal dan? Dan is een Fusion host wel erg realistisch btw (in combinatie met de XQ AU line up)wrote:Laten we hopen, was erg vet afgelopen Kerst. Éen van de hoogtepunten van de avond imo!wrote:Misschien weer als Faistos & Mointec? Want die trui hadden ze bij de editie in december ook aan.wrote:Een van de Frequencerz heeft een tijdmachine trui aan op snapchat.
Hype hype hype.
Ticket binnen, Klokgebouw heeft me toch overgehaald.
Zal wel een ontdekkingstocht worden zo'n classics-feestje als nieuwe generatie
Zal wel een ontdekkingstocht worden zo'n classics-feestje als nieuwe generatie
Ze sloten af dus ze draaiden best hard en niet de standaard early hitjes. Ik weet nog dat ze openden met Teknoid - Edge Of Darknesswrote: Wat draaiden ze zoal dan? Dan is een Fusion host wel erg realistisch btw (in combinatie met de XQ AU line up)
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
View on Instagram kort filmpje van 1 track die ze toen draaiden waarvan ik de naam niet weet. Draaiden ook nog Tatanka - Mess Up (die mashup).
Nummer uit dat filmpje is Act & Mani - Equensu Ochawrote:https://www.instagram.com/p/_yJe6Pl0XJ/?taken-by=joeyvandersalm kort filmpje van 1 track die ze toen draaiden waarvan ik de naam niet weet. Draaiden ook nog Tatanka - Mess Up (die mashup).
Die kende ik nog niet, wat een plaatwrote: Tatanka - Mess Up (die mashup).
En afsluiten met Get Hit natuurlijk. Wantja, dat hoort gewoon, heeft geloof ik de helft van de artiesten die op OJK stonden gedaan die avond 
wrote:Ze sloten af dus ze draaiden best hard en niet de standaard early hitjes. Ik weet nog dat ze openden met Teknoid - Edge Of Darknesswrote: Wat draaiden ze zoal dan? Dan is een Fusion host wel erg realistisch btw (in combinatie met de XQ AU line up)
wrote: Tatanka - Mess Up (die mashup).
Ah kijk dat is wel nice idd!
Tat's Mash Up Vol.3 (aka Mesciappone)wrote:Die kende ik nog niet, wat een plaatwrote: Tatanka - Mess Up (die mashup).
Mijn favoriet.
-
S