De Tijdmachine (17-09-2016 Klokgebouw, Eindhoven)wrote:dus waarom zou je juist niet eens de bovengenoemde namen programmeren?
Is dat een beetje 'n goede dj?
De Tijdmachine (17-09-2016 Klokgebouw, Eindhoven)wrote:dus waarom zou je juist niet eens de bovengenoemde namen programmeren?
wrote: Ik ben hier bij trouwens, mijn eerste Tijdmachine. Hopen dat dit niet tegen gaat vallen tegenover afgelopen Reacivate stage @ rebirth
Give this man a medal! Alleen voor hem/hun zou ik al een kaartje halenwrote:Toneshifterz
Ja! Luister de laatste tijd best vaak al die oude nummers.wrote:Toneshifterz
Defqon 1 Australia heeft nu zelfs een eigen 2001-2010 stage....wrote:Ben wel benieuwd hoe ze veel grote namen hierop willen boeken, aangezien op deze dag ook Defqon.1 Australia is.
Misschien wel goed, dan hebben we hier niet de standaard namen.wrote:Defqon 1 Australia heeft nu zelfs een eigen 2001-2010 stage....wrote:Ben wel benieuwd hoe ze veel grote namen hierop willen boeken, aangezien op deze dag ook Defqon.1 Australia is.
Bron: View on Facebook
Dat gaat tegen het geschetste beleid van LYM is, maar ik ben benieuwd. Neem aan dat ze er rekening mee hebben gehouden dat Defqon Australia op dezelfde datum iswrote:Misschien wel goed, dan hebben we hier niet de standaard namen.
Hopelijk niet.wrote:Dat gaat tegen het geschetste beleid van LYM is, maar ik ben benieuwd. Neem aan dat ze er rekening mee hebben gehouden dat Defqon Australia op dezelfde datum iswrote:Misschien wel goed, dan hebben we hier niet de standaard namen.
wrote:De kans is overigens vrij groot dat de grote zaal zich gaat richten op Fusion of rond een artiest van dit label. In hoeverre het mogelijk is om bovenstaande namen op de editie hangt ook af van de artiesten die naar Defqon.1 in Australie gaan.
+1. En dan een 1,5/2u set van Zanywrote:Fusion editie plz, dan ben ik echt keihard aanwezig
Oooh.wrote:+1. En dan een 1,5/2u set van Zanywrote:Fusion editie plz, dan ben ik echt keihard aanwezig
Dan heb ik, waarschijnlijk gelijktijdig met jullie (wat het dan weer een beetje vreemd maakt) een stijve.wrote:Oooh.wrote:+1. En dan een 1,5/2u set van Zanywrote:Fusion editie plz, dan ben ik echt keihard aanwezig
wrote:Orgasmo door het klokgebouw