Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Kaart gekocht voor Olive Angus.

bedankt voor de tip ook maar kaartje gekocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2023 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Is o.b.v. de resterende namen en indeling van zalen qua stijl denk ik wel een vrij safe bet, haha.

Alleen [KRTM] in de Multigroove zaal blijkbaar. Wel zin in deze :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2024 12:53 
 
Hardtraxxer

Ticket in the pocket, geweldig veel zin in. #onlybombs :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2024 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2024 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begin v/d avond aangekomen in de Hemkade waar ik eigenlijk positief verrast was gezien de eerdere ervaringen. Locatie is behoorlijk veranderd qua indeling, er ligt een andere vloer in en het geluid was lekker. Activator die toch nog wel een paar early hardstyle platen gooide :loving: en FJ en J Bolland was ook goeie handel. Daarna helaas erachter komen dat Perc was vervangen door Remco Beekwilder, wat niet helemaal lekker was op dat tijdstip. Stukje Manu gezien en KRTM maar het geluid was erg matig in de Multigroove zaal, dus toen maar naar Kobosil, waar het geluid helaas ook een stuk zachter was gezet. Nog even blijven hangen bij AnD maar om half 2 lekker afgetaaid. Grote gemis van de avond naast Perc was toch wel Cro :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2024 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry Jippa, samenloop van omstandigheden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2024 14:58 
 
Hardtraxxer

Dit was echt een mooi feest! Mooie mix van oud en jong publiek en de sfeer zat er vanaf het begin goed in. Activator meteen al de set van de dag met o.a. Equinsu Ocha en Back in the days. :loving: En het geluid stond de eerste uren ook erg hard en zuiver. Perc miste ik inderdaad ook, zat me al af te vragen wie die gast was, iig geen Perc xd
AnD was ook erg hard en lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2024 16:31 
 
Hardtraxxer

Was gezellig :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten