Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:33 
 
Hardtraxx Newbie

DE NACHT VAN ZUIDWOLDE 2011
Nog een kleine week te gaan en dan is het alweer de 3e weekend van Augustus, traditiegetrouw het weekend dat de Nacht van Zuidwolde plaatsvind. Ook dit jaar is Southern Forest aanwezig en wordt er wederom een Open Air Discotheek gecreëerd op het Kerkplein.

Wij kijken met een goed gevoel terug op de editie van vorig jaar en gaan het thema van 2010 nogmaals gebruiken voor de editie van 2011.Wat betekend dit thema? Wij zijn afgelopen weken op zoek geweest naar muzikale en visuele elementen van de afgelopen 10 edities en combineren dit aanstaande zaterdag tot één mash-up. Daarbij hebben we 2 leuke acties bedacht die aansluiten bij het thema.


3 DJ’s a VJ and an Mc

Helaas moeten we melden, dat door een persoonlijk ongemak bij Gabriel Bait, een B2B2B editie dit jaar helaas niet gaat lukken. Daarom draaien Razcal en Jack More samen en zal Gabriel Bait een Solo set draaien. We hadden al eerder aangekondigd de toezegging te hebben van een speciale gast, dat is dat jaar een nog mysterieuze maar erg drukke Mc. Wie deze mystery Mc is zie je op de avond zelf.

Farewell Industries heeft een show met mooie visuals voorbereid en het scherm krijgt een nog prominentere plaats op het podium.

We krijgen altijd verzoeken of er ook gast dj’s komen optreden tijdens de Nacht van Zuidwolde. Dit jaar is het helaas niet mogelijk geweest om een echt grote naam te boeken. Wel hebben we even getwijfeld om wat minder grote namen neer te zetten, maar dit voegt in onze ogen weinig toe aan het evenement. Daarom hebben we een speciale actie opgezet.

ACTIE 1: Regionaal Dj Talent
Waar we altijd voor openstaan is de toevoeging van regionale dj talent aan de Nacht van Zuidwolde. Dan bedoelen we ook echt regionaal, dus een Dj uit Zuidwolde of Hoogeveen. Ken jij een Dj die bij ons op het podium moet staan, of ben je dat misschien wel zelf? Stuur dan even een email naar: [email protected] of gebruik het contact formulier op de website. Wie weet sta je dat aanstaande Zaterdag bij ons op het podium.

We zijn alleen op zoek naar dj’s, die ouder zijn dan 16 jaar, in de stijlen House tot Hardstyle en alles in between. Hardcore dj’s komen helaas niet in aanmerking. We reserveren alvast een goede plaats in de timetable van in ieder geval 30 minuten.

ACTIE 2: Prijsvraag – special Requests
De prijsvraag van vorig jaar is ons goed bevallen en heeft een heleboel leuke suggesties opgeleverd, daarom wegens succes dit jaar een vervolg. Weet jij zelf een track die je passend vind voor de Nacht van Zuidwolde en wil je deze absoluut horen tijdens deze editie, informeer ons door middel van een bericht inclusief titel en artiest. De inzender van de beste, de leukste of de meest originele track krijgt van ons voldoende muntjes om een avond gratis te feesten!

We maken de winnaars van beide acties één dag voorafgaand aan het evenement bekend en zullen de gekozen track uiteraard prime time draaien! Met de winnaar van de regionaal talent wedstrijd nemen we telefonisch contact op, dus stuur bij aanmelding je telefoonnummer mee.

Special guests en entertainment
Dit jaar hebben we wederom een aantal special guests uitgenodigd. Buiten de eerder genoemde Mystery Mc zijn er wederom showdanseressen geboekt. Tevens is dezelfde foto en video crew aanwezig die dit jaar ook Project N50 vastleggen. Daarmee zijn we verzekerd van kwalitatief goede foto’s en een professionele aftermovie.

Timetable
20:00 – 21:00 Warm Up (Plein Open)
21:00 – 23:30 Razcal b2b Jack More
23:30 – 00:30 Gabriel Bait
00:30 – 01:00 Winnaar regionale talent actie
01:00 – 02:00 Razcal b2b Jack More
Hosted by a mysterious Mc
Entertainment by Xtended entertainment

Het weer
We gaan er vanuit dat het zaterdag goed weer is, maar omdat het weer in Nederland vrij wisselvallig is wordt net als voorgaande jaren een deel van het plein overdekt met een tent.

Website / Foto’s / Filmpjes
Alle door de crew gemaakte foto’s en de aftermovie worden na afloop van het evenement geplaatst op onze vernieuwde website www.denachtvanzuidwolde.nl.

De Nacht van Zuidwolde vindt plaats op zaterdag 20 augustus 2011 op het Kerkplein in Zuidwolde. De Nacht van Zuidwolde begint om 21:00 en duurt tot 02:00 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mc da syndrome denk ik :P

En aanwazig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, wellicht ook nog wel als DJ :D ! Dat gaan we nog merken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Aanwezig, wellicht ook nog wel als DJ :D ! Dat gaan we nog merken :P

Let's hope for it! Dan kom ik jou is supporten ipv andersom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 11:48 
 
Hardtraxx Newbie

G1LL schreef:
Aanwezig, wellicht ook nog wel als DJ :D ! Dat gaan we nog merken :P


Ik heb jullie aanmelding ontvangen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 20:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Aanwezig, wellicht ook nog wel als DJ :D ! Dat gaan we nog merken :P


Ik verwacht dan wel een under attack als afsluiter gillian :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen hardcore djs wat is dit nou
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 01:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er hebben nooit hardcore dj's gestaan, puur omdat Dana en The Prophet allebij vroeger hardcore hebben gemaakt denk ik dat ze afsloten met hardcore.

Ik kan me nog herinneren dat het laatste nummer vorig jaar B-Front & Frontliner - Magic was.
(Daarna nog een als encore maar ik weet zo niet meer welke dat was)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 06:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D'r word wel met Hardcore afgesloten, alleen 't laatste kwartier ofzo meestal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 08:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Okeej
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 16:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
D'r word wel met Hardcore afgesloten, alleen 't laatste kwartier ofzo meestal :P


Vorig jaar niet toch ? Ik kan me de jaren voor dana & the prophet niet zo goed meer herinneren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
G1LL schreef:
D'r word wel met Hardcore afgesloten, alleen 't laatste kwartier ofzo meestal :P


Vorig jaar niet toch ? Ik kan me de jaren voor dana & the prophet niet zo goed meer herinneren :P


Vorig jaar ook wel geloof ik hoor :) Maar we zien 't vanzelf wel, van mij hoeft 't niet per se, maar altijd nog wel effe lekker natuurlijk :) . Ook hoop ik dat de winner van die regionale contest gewoon 3 kwartier of misschien zelfs een uur mag draaien, is veel vetter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 22:56 
 
Hardtraxx Newbie

Denk dat ik toch maar een kijkje ga nemen aangezien ik niet naar Decibel ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 02:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb ook niks tegen het laatste kwartiertje halfuurtje hardcore, heel graag zelfs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is officieel :D ! Stefan & Ik (Fraction & Eluzive) (Hier op HT: SMH & G1LL) draaien op de Nacht van Zuidwolde :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 17:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Het is officieel :D ! Stefan & Ik (Fraction & Eluzive) (Hier op HT: SMH & G1LL) draaien op de Nacht van Zuidwolde :D !


Groupie nummer 1 is aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 01:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Haha dan kom ik je even hard aanmoedigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 03:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Groupie nummer 2 is ook aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 10:25 
 
Hardtraxx Newbie

Tot vanavond gasten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 18:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Over een uurtje of 3 maar eens op weg, even met de jongens die filmen verwelkomen :P Ik moet normaal altijd bij hun komen voor feesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Was dat die nieuwe die je bedoelde gillian ?
Want die was echt zwaar baas.

Setje van G1LL en SMH was echt top, beginnen met On The Go was al heerlijk en afsluiten met haunter of the dark en natuurlijk ook under attack erdoor, geen enkel plaatje dat me tegenviel en het mixwerk was ook prima, geen missers.

Alleen t setje daarna vond ik wat zwaar tegenvallen, allemaal achterhaalde oude nummers, MMA, Her Voice Remix e.d alleen de klap op de vuurpijl was dat happy hardcore, gatverdamme echt. Mixwerk was ook niet perfect hier en daar. Wel lekker dat ze Gius - Nerve nog even draaiden. Gaat altijd lekker. En de orginele Sacrifice. Maar lag het aan mij of stond toen het bpm op 146 ofzo.

Ik persoonlijk had liever wat 'echte' hardcore gehad als afsluiter. vooral als je net haunter of the dark hebt gehad en daarna een Music made addict krijgt.

Maar wie was nou die mistery mc dan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa is nieuw plaatje van Solutio & The I's :)

Mystery MC was Da Syndrome, maar die zat in de file helaas... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I
Can't
Die

Tu tu tu tu
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Jaa is nieuw plaatje van Solutio & The I's :)

Mystery MC was Da Syndrome, maar die zat in de file helaas... :P


Klonk supervet.
Haha had ik toch goed gegokt, ik dacht eerst dat de mistery mc die negert was die opeens op de stage kwam.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten