Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 21:02 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

▬▬▬▬▬▬▬▬ [ De Hardste Zaak] ▬▬▬▬▬▬▬▬

Deze avond staat in het teken van hard-dance, stijlen die je kan verwachten: Hard-trance, hardstyle, early hardstyle, raw hardstyle, hardcore en alles wat daar tussenin ligt!

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ [ Line-up ] ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

22:00 - 23:30 - El Dani
23:30 - 00:30 - B-Flex (Origin)
00:30 - 01:00 - Radiation (Real Hardstyle Radio)
01:00 - 01:30 - Radiation b2b Brownie
01:30 - 02:00 - Official Dj Brownie (Real Hardstyle Radio)
02:00 - 03:30 - Energyze (Sequence/Origin) VS The Uprising (Hardstyle Unlimited)

▬▬▬▬▬▬▬▬ [ FREE ENTRANCE ] ▬▬▬▬▬▬▬▬

De entree is gratis
Leeftijd: 16+

▬▬▬▬▬▬▬▬▬ [ Social media ] ▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Website: www.De-HZ.com

De Hardste Zaak Facebook page, like us and stay up to date.
http://www.facebook.com/De.Hardste.Zaak

Partyflock
http://partyflock.nl/party/262936:De-Hardste-Zaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin om weer eens in de buurt van mijn ouders wat te draaien. Zal veel ouder werk worden wat ik ga draaien denk ik zo.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten