Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 11:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Daylight Festival 2013
Afbeelding
zaterdag 13 juli 2013 12:00 - 23:00
De Stok - Roosendaal
Voorverkoop: € 25,-
VIP: € 37,50
Verkrijgbaar bij Paylogic.
Minimumleeftijd: 18

Line-up
El Dorado
Adaro
Alpha²
Atmozfears
B-Front
Code Black
Digital Punk
Frequencerz
Slim Shore
Submotion
MC: Shizzler

Havana
Dark-E
Dr Phunk
Dr. Rude
Genius
Kristof
Panic
Pat B
The Viper
MC: TMC

Shanghai
Cold Case
Dark Pact
Degos & Re-Done
Eyoung
Radical Redemption
Tartaros
The Geminizers
Thera
Titan
MC: Livid

Deze stond er nog niet tussen en heeft toch wel een interessante line-up. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 11:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eyoung! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 13:55 
 
Hardtraxxer

Er is ook een hardcore area:

https://www.facebook.com/#!/photo.php?f ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 02:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moscow
Amada
Chaos
DaY-már
Kasparov
Nosferatu
Predator
Ruffneck
Tieum
Tommyknocker
MC: Jeff

Zit erbij.

Zie hem zomaar zitten, maar dit is toch wel een opvallend aardige line-up. Een overweging waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat Roosendaal zo'n teringend weg is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 10:59 
 

Lekkere line-up, hier ga ik proberen bij te zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 11:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Jammer dat Roosendaal zo'n teringend weg is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer dat roosendaal echt maar 10 minuutjes rijden is en ik dan in Kroatie zit met zo'n line up. Alhoewel vakantie is ook niet slecht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook niet duur...

denk dat er teveel aanbod is en zoiets als dit niet uitverkocht gaat. DENK ik dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anthem:

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 11:37 
 

Eens kijken of we hier ook weer een leuk feestje van kunnen maken, ondanks de vertyfte timetable :D Zwart Degos & Re-Done shirt voor de geïnteresseerden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top line-up, top sfeer
Hele goeie dag gehad hier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 14:37 
 

Leuk feestje, zijn veel verbeterpunten maar heb me goed vermaakt, ben helemaal gesloopt :P Top sfeertje bij de Shanghai stage, vooral vanaf het moment dat B-front op de main begon, lekker rustig en er werd flink losgegaan voorin :D
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten