Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Datum: 22 februari 2012
Tijd: 22:30 - 05:00
Locatie: Lucky Rijssen

Line-up:
22:30 - 23:30 Goatbusters
23:30 - 01:00 Code Black
01:00 - 03:00 Adaro vs E-Force
03:00 - 04:00 Titan
04:00 - 05:00 D-Passion
MC: Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:16 
 
Hardtraxxer

hmm matig.. Titan is leuk maar de rest boeit me niet egt

optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ook Goatbusters is weer aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, eindelijk eens een fatsoenlijke hardcore afsluiter, zeldzaam. Ook niet eens zo ver weg, misschien eens overwegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 12:17 
 
Hardtraxxer

zeker aanwezig! dichtbij en de line-up kan ik wel waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:20 
 
Hardtraxxer

Twee kaartjes gewonnen dus toch maar even langshuppen. Erg benieuwd naar de twee uur Adaro vs E-force :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 06:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer gezelly. :D
En wàt een set van Titan: :worship:

Pannenkoeken
Formula
Nightmare
Delusion
Born to fight
Hour of the night
Mistress
Welcome
Trapped rmx
Dancing
Nackt
Soundwaves
Necropsy
Syndrome
DKOT
Synthgeweld
Dark symphony
:loving: was genieten.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten