Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Datum: 2 november 2012
Tijd: 22:30 - 05:00
Locatie: Lucky Rijssen

Line-up:
22:30 - 23:30: Defector
23:30 - 01:00: Solutio & The I's
01:00 - 02:30: Noisecontrollers
02:30 - 04:00: Frequencerz
04:00 - 05:00: Mad Dog
MC: Villain

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

leuke line-uip, vorige editie erg vermaakt dus ook hier weer aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

22:30 - 23:30: Defector
23:30 - 01:00: Solutio & The I's
01:00 - 02:30: Noisecontrollers
02:30 - 04:00: Frequencerz
04:00 - 05:00: Mad Dog
MC: Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:17 
 

The I's schreef:
22:30 - 23:30: Defector
23:30 - 01:00: Solutio & The I's
01:00 - 02:30: Noisecontrollers
02:30 - 04:00: Frequencerz
04:00 - 05:00: Mad Dog
MC: Villain

haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer van de TT, wel aanwezig though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:51 
 
Hardtraxxer

idd jmmr van de TT maar ben tog aanwezig :)

2.17 :innocent: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd weer problemen mensen mee te krijgen. :/
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten