Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 12:10 
 
Hardtraxxer

Dangerouzmind: The Resistance
Vrijdag 18 oktober
22:30 - 05:00
Lucky, Rijssen

Line-up:

Adaro
Partyraiser
Titan
live: Gunz for Hire
Twice
Zentiments
MC: Villain

Laatste 50 tickets a 12,50 zijn gisteren in de verkoop gegaan. Edit: Uitverkocht!

Afbeelding

Zag hier nog geen topic over, nog Hardtraxxers aanwezig vrijdag?:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

word denk veelste druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog een kaart over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 22:13 
 
Hardtraxx Newbie

zijn der weer bij
waar mc villain is
is #teamvillain
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RawstylerDj schreef:
zijn der weer bij
waar mc villain is
is #teamvillain

Alsjeblieft. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RawstylerDj schreef:
zijn der weer bij
waar mc villain is
is #teamvillain

O nee niet dit gedoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Groupies :lol: willen allemaal op ze piemel zitten na het feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Te druk helaas, Titan deed z'n ding dat was dan wel weer leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn wat een vet feestje. Waar wij stonden viel het mee met de drukte gelukkig. En tijdens Titan was er meet & greet met G4H ofzo dus toen was t wat rustiger.
Wat een sets van Adaro en Titan. Lekker hoor! Prima vrijdagavondje!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten