Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is kerst, dus dè tijd voor kerstcadeau's! De datum van de eerste Dangerouzmind van 2016 was jullie al bekend: 12 februari, maar de line-up hadden jullie tegoed! Met trots kondigen we jullie bij deze de nieuwste line-up aan!

Afbeelding

Line-up:
Bass Modulators
Miss K8
Thera Live XXL
Audiofreq
Sub Sonik
Hypnose
MC Nolz

Age : 18+
Datum: 12 Februari 2016
Locatie: Lucky, Rijssen
Tickets https://www.lucky.nl/event/dangerouzmind-9/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even de goede titel aanhouden, datum en plek etc. Is wat makkelijker :thumbup:

On topic; leuke line-up, niet veel bijzonders (thera, BM en AF wel dan)
Kijken of de rest mee wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Datum en locatie klopt gewoon. Ik zal de 'Season kickoff' er achter zetten voor je!
Zelf ook wel weer aanwezig, te dichtbij om te laten schieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja snap je wel maar bedoel in de topic titel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hehe excuses, mijn fout inderdaad :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 19:18 
 

Volgens mij zijn ze aardig zoekende naar een keer een goeie line-up.. Bass Modulators een dik pluspunt alleen heb ik met de rest helaas niks! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmmm, wellicht aanwezig. Maar wat is Thera Live XXL precies? Een extra lange live performance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Een extra lange live performance?

Jup dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Hmmm, wellicht aanwezig. Maar wat is Thera Live XXL precies? Een extra lange live performance?


Pieter in een sumoworstelaars pak :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 15:48 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2016 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pieter in een sumoworstelaars pak :thumbup:


Haha nou, dan ben ik zeker aanwezig xd
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten