RTM93 schreef:
Triax, Artifact, N-vitral en Hardcraft in lucky. Ik weet niet waarom men nu weer zeurt maar het is weer eens een keer anders dan steeds de zelfde mainstream hardcore artiest laten komen afsluiten.
Artifact en Hardcraft draaien beiden vind ik toch vette sets met tracks die je elders niet snel hoort.
Maar dan ga je toch lekker naar een editie waarvan alle namen al minimaal 2 x zijn geweest op een dangerouz minds editie.

Dit, en vaak ga je het niet goedkoper krijgen dan dit. 3 edities voor 25 euro
15 minuten rijden dus ben ze allemaal aanwezig, hopen dat het qua warmte en drukte meevalt. Heb het wel eens erg meegemaakt daar in lucky.