Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10 years of Dangerouzmind presents : WARFACE • THE NINE CIRCLES

Niemand minder dan Warface zal de editie van 16 oktober op zich nemen met een exclusieve avond rondom zijn nieuwe album ‘The 9 Circles’ die in september op Supremacy uitgebracht zal worden! Natuurlijk zal hij worden bijgestaan door een aantal hele dikke namen die ook hebben bijgedragen aan het album!

Afbeelding

Line-up:
- Warface
- Crypsis
- Digital Punk
- Artifact
- N-Vitral
- Hardcraft
- Triax
- MC Da Syndrome

Age : 18+
Datum: 16 Oktober 2015
Locatie: Lucky, Rijssen
Tijd: 22.30
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff saaie line-up :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat dangerouzmind tegenwoordig alleen nog maar Raw hardstyle is. Het interessante is er wel een keer van af. Hier dus niet bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Triax, Artifact, N-vitral en Hardcraft in lucky. Ik weet niet waarom men nu weer zeurt maar het is weer eens een keer anders dan steeds de zelfde mainstream hardcore artiest laten komen afsluiten.
Artifact en Hardcraft draaien beiden vind ik toch vette sets met tracks die je elders niet snel hoort.

Maar dan ga je toch lekker naar een editie waarvan alle namen al minimaal 2 x zijn geweest op een dangerouz minds editie. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

N-Vitral en Triax en dichtbij.
Niet ideaal, wel een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Triax, Artifact, N-vitral en Hardcraft in lucky. Ik weet niet waarom men nu weer zeurt maar het is weer eens een keer anders dan steeds de zelfde mainstream hardcore artiest laten komen afsluiten.
Artifact en Hardcraft draaien beiden vind ik toch vette sets met tracks die je elders niet snel hoort.

Maar dan ga je toch lekker naar een editie waarvan alle namen al minimaal 2 x zijn geweest op een dangerouz minds editie. :whistle:

Dit, en vaak ga je het niet goedkoper krijgen dan dit. 3 edities voor 25 euro :lol:
15 minuten rijden dus ben ze allemaal aanwezig, hopen dat het qua warmte en drukte meevalt. Heb het wel eens erg meegemaakt daar in lucky.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat er hier iemand heen vanuit omgeving Helmond/Eindhoven en die plek heeft in de auto?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De timetable en de namens voor area 2 zijn zojuist bekend gemaakt:

MAIN
22.30 – 23.30 Hardcraft
23.30 – 00.30 Artifact
00.30 – 01.30 Digital Punk
01.30 – 02.30 Crypsis
02.30 – 04.00 Warface
04.00 – 05.00 N-Vitral vs Triax
Hosted by MC Da Syndrome

AREA 2
22:30-23:30 Deucalion
23:30-00:30 Resonance
00:30-02:00 Nemesis
02:00-03:30 Audiomedics
03:30-04:30 Crossfight

Zelf om 23.30 draaien in zaal 2, onwijs veel zin in!!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten