Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Event Page: https://www.lucky.nl/event/dangerouzmind-3/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaarten zijn binnen. Weet iemand of dit n beetje een leuke toko is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Kaarten zijn binnen. Weet iemand of dit n beetje een leuke toko is?

Prima toko :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 08:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig. :cry:
Zo dichtbij maar toch zo ver weg....

Heb dan feestje van mn schoonouders die zoveel jaar getrouwd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 09:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zag op facebook dat Luminite hier ook zal draaien:

Citaat:
So excited to announce that I will be performing at the Minus Is More Labelnight in Lucky in Rijssen this Friday!

Make sure to see me there! I will bring you.. DESTRUCTION!


Lijkt me leuk om die te zien draaien, z'n platen zijn in ieder geval veelbelovend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 17:16 
 
Hardtraxxer

Let op!­ Belangrijke mededeling Dangerouzmind!­

Na jarenlang een gedoogbeleid te hebben gehanteerd heeft de gemeentelijke overheid besloten om met directe ingang de sluitingstijd terug te draaien van 05.­00 uur naar 04.­00 uur!­
Helaas kunnen wij hier op dit moment vanwege de korte termijn niets tegen inbrengen.­

Wij realiseren ons dat dit voor jullie, als vaste bezoekers, teleurstellend kan zijn;­ echter met de Minus is More label night en de flexibele instelling van de DJ’s blijft de line up intact en gaan wij er alsnog een keiharde en RAUWE Dangerouzmind editie van maken!­

Wij vertrouwen op jullie begrip voor deze overmachtsituatie en gaan in overleg met de gemeentelijke overheid.­ Wij hebben er alle vertrouwen in dat er voor de volgende edities een passende oplossing komt.­

Met vriendelijke groet,
Team Dangerouzmind &­ Lucky

Timetable
Area 01
22:00 - 23:00 Act of Rage
23:00 - 23:45 Kold Konexion
23.­45 - 00:30 Kold Konexion VS DJ Luna
00:30 - 01:15 DJ Luna
01:15 - 02:00 Crypsis vs Chain Reaction LIVE
02:00 - 03:00 Radical Redemption
03:00 - 04:00 Tha Playah
MC Nolz

Area 02
22:00 - 22:45 Catastophixx
22:45 - 23:45 DJ Practice
23:45 - 00:30 Weldness
00:30 - 01:15 The Serial Killers
01:15 - 02:00 Luminite
02:00 - 03:00 Warface
03:00 - 04:00 Zyprus
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rijssen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarom zou je warface in die kleine zaal doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, sowieso even kijkje nemen bij Dj Practice :) voor de rest zien we nog wel.

Edit:

vet feestje, beste set toch echt die van Dj Practice, maar Radical deed het ook lekker met plaatjes als chronic disorder, pattern 2, the preacher en z'n eigen werk natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 04:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Protoss schreef:
waarom zou je warface in die kleine zaal doen?

warface is naar de kleine zaal verhuisd omdat de gemeente had besloten dat het feest om 4 uur moest stoppen ipv 5, en warface sloot daar af, dus niet tegelijk met radical redemption.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten