Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke wordt m sws niet. Volgende dag om 8 uur werken. En aangezien het oudjaarsdag is lijkt me het een goed plan die avond niet hier heen te gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 19:39 
 
Hardtraxxer

Niek, faler :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe is lief. Haha. Als ik niet hoefde te werken de volgende ochtend ging ik wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 21:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm, de persoon met wie ik zou gaan gaat niet meer mee. *forever alone picture insert* , dus ik heb nu 2 kaarten en niemand die mee wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit wordt hem niet meer, gaan met vrienden groep de nacht erop naar Bill dus dat ga ik denk ik neit trekken :P...moet ik 7 uur s'ochtends beginnen met werken de 31e :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig VNV! Kan met dymonic mee op de gastenlijst dus mooi avondje gratis knallen! Wie gaan er nog meer van hier? Sowieso DR live, veels te lang geleden dat ik die heb meegemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 14:33 
 

wss ben ik aanwezig.. ben nu bij draidy maar ga gelijjk door vnuit eindhoven naar rijssen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig samen met Danny H.
Waarschijnlijk sta ik ook nog wel bij Jurheinen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er niet :( is wel lekker dichtbij maarja,
Nightbreaker schreef:
05:30: Titan

Gaat m'n wekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 23:04 
 
Hardtraxxer

Avondje Fusion, knallen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 02:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik ben aanwezig samen met Danny H.
Waarschijnlijk sta ik ook nog wel bij Jurheinen.

Hopbophop! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 02:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is het gezellig? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 06:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben thuis, taxi wou gaan dus iets eerder weg gegaan! Maar wat een feest hè!!!! (L) niet normaal, wat een knappen de hele avond! Echt vol gas gegaan met Daveytl DannyH en J9! Echt louter respect voor deze 3 :yay: ... En natuurlijk voor mijn maatje Dymonic, wat een held :worship: ! Nu lekker slapen, miniverslag komt morgen wel, Zany sws held van de avond :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 07:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was erg rustig, maar heb me echt optimaal vermaakt!
Vanaf Donkey Rollers was het echt nonstop knallen, met voor mij als hoogtepunt de set van Zany.
Openen met Annihilate, en die lijn trok ie anderhalf uur lang door, echt geen slechte plaat gehoord in z'n set!
Tijdens Titan stond er nog maar een man of 20, maar die gingen tot het einde wel maximaal!
Track van de avond kwam overigens voor mij van Jack of Sound, die Destination Nowhere echt heerlijk geremixt heeft!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo hard balen dat ik vanochtend moest werken. Nja, niets aan te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wát een vet feest!

* Geluid was prima.
* Setjes waren geweldig, afgezien van de Toneshifterz.
* Jack of Sound die er heerlijke platen uit 2008/2009 oplegde in combinatie met wat rustiger Fusion werk en zijn eigen platen. Eigen platen die hij gedraaid heeft: You're Next/ This Kinda Music/ Destination Nowhere remix :thumbsup:
* Zany draaide ge-wel-dig. Begon met Annihilate en ging niet zachter dan dat :lol: Sloeg echt nergens op, wát een set :worship:
* Donkey Rollers was ook geweldig. Tijdens de set zat ik te denken: hoe moet dit voor buitenstaanders (zoals mijn ouders) klinken? :P Wat een duistere sferen en wat een kicks allemaal!
* Titan draaide ook een übergruwelijke afsluiter. Stond nog 25 man, maar dat deerde niks. Lekker losgegaan met een paar andere gasten vooraan. Jammer van de hardcore het laatste half uur. Gelukkig wilde Danny H toen weg :worship:


Danny, super bedankt dat ik mee kon :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt vet!!

Wil die jack of sound remix horen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Opende Zany met Annihilate of met Annihilating?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 15:26 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Maar wat een feest hè!!!! (L) niet normaal, wat een knappen de hele avond! Echt vol gas gegaan met Daveytl DannyH en J9! Echt louter respect voor deze 3 :yay:

Was fucking vet :yay: jammer dat 't zo rustig was, maar gelukkig deden wij nog wat :lol:

Iedereen heeft gewoon dik gedraaid :D yeaaah! En nu maar eens ff klaarmaken voor Qountdown, pffuuuhhh ^^
PierrePruuk schreef:
Opende Zany met Annihilate of met Annihilating?

Annihilating :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Opende Zany met Annihilate of met Annihilating?

Oeps, Annihilating natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Denk er nu weer heerlijk op terug, echt vanaf DR was het maximaal gas! Zany heeft denk ik op de laatste dag van het jaar de set van het jaar gedraaid voor mij :worship:

Ook geweldig momentje tijdens Who Wants This klom Danny het podium op, gaat die maximaal los valt het podium half uit elkaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha dat zag ik inderdaad ook gebeuren, geweldig moment xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 19:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lucky The Feel Good Provider: Dangerouzmind 50th Birthday Edition.

Klein verslagje van deze toch meesterlijke hardstyle afsluiter voor mij van dit jaar.

Gelukkig hoefde ik er niet alleen heen te gaan, en wou davey wel met mee na dit feest. Op de heenweg het xxlerator cdtje erin gepropt en we waren op weg na lucky. Na een kleine reisje van een uurtje waren we dan eindelijk gearriveerd. De klok gaf aan iets over 11en, met volle moed naar binnen. Wat bleek, jowan was al druk aan het draaien van early hardstyle platen van weleer.

Maar waar was de drukte? Toen jowan afsloot en plaats maakte voor jack of sound, begon het eindelijk wat drukker te worden. Ben in deze tijd ook nog even doorgelopen na de 2e zaal om dymonic te horen openen, met een mix van house/dubstep en uiteraard hardstyle. Het klonk zeker tof in de oren!

Terug in de grote zaal en mijn plek weer op de dansvloer gevonden, begonnen mijn beentjes eindelijk beetje in de sfeer te komen door de platen van jack of sound. Al zijn oudere nummers mogen aanhoren, frequency remix blijft baas! Maar hij draaide ook een remix van destination nowhere. Het trein geluidje, de vocals en de hoorn waren bespaard gebleven, van de rest heeft hij helemaal een eigen versie gemaakt. En deze klonk mij zeer goed in oren. Een echt typische jack of sound sfeer erin!

Hierna kwamen de toneshifterz aanbod voor anderhalf uur, heb een tijdje op de dansvloer nog gestaan bij deze 2 artiesten, maar heb snel besloten om mijn energie op te sparen voor de act erna. Terwijl ik aan het chillen was, wel lekkere platen gehoord, maar het zette me er niet toe om op te staan en los te gaan. Het laatste kwartiertje van toneshifterz wel weer op de dansvloer gestaan om alvast op te warmen voor wat erna kwam.

IE-AAAH, het geluid van de ezel komt voorbij en iedereen weet meteen dat dit een setje optima wordt. De donkey rollers hebben plaats genomen achter de draaitafels en dat lieten ze weten, alle beukers werden gedraait. De bass tijdens deze set was overweldigend snoeihard. Geniale set gewoon, spijtig draaide ze niet de revolution is here remix maar dat werd me laten nog wel goed gemaakt door de volgende artiest.

En toen kwam het Zany solo. Hij maakte een statement door middel van openen met Annihilating, het beuktempo van de donkeyrollers zou hij niet laten vallen en gewoon mee doorgaan. Zany draaide zelf dus wel de revolution is here remix, wat een plaat om live te horen! De vocals vervielen een beetje in al het muzikale geweld van de bass en melodie. Davey riep toen een paar keer na zany om who wants this te draaien maar het kwam niet aan, dus zelf de stoute schoenen aangedaan het podium opgeklommen om zany het nummer aan te vragen, hij knikte ja en spoedig zou hij gedraait worden. Paar nummers laten werd de intro ingemixt en de echte kenners wisten waar er te komen zou gaan! Ik werd helemaal gek en klom weer het podium om tijdens de opbouw te tekst mee te zingen en schreeuwde keihard WHO WANTS THIS en begon te laten zien hoe je hierop hoort los te gaan! Echter was het podium blijkbaar hier niet voor gebouwd en viel uit elkaar toen ik los aan het gaan was.
Alsnog mijn excuses voor dit voorgeval, gelukkig niemand gewond geraakt waaronder ik zelf ook geen schrammetje over gehouden.

Titan kwam hierna om af te sluiten, het eerste kwartier heb ik weinig kunnen doen omdat al mijn energie eruit geperst was tijdens donkey rollers en zany. Hij draaide lekkere platen, maar toen hij begon met hardcore om af te gaan sluiten heb ik er een einde aangemaakt en davey vond het ook wel goed zo om richting na huis te gaan.

Davey afgezet bij zijn huis en toen zelf na thuis gereden in bed gedoken en wakker worden stevige spierpijn in bijna het gehele lichaam. Zoals het hoort!

Mijn bedankjes aan:
Davey te Loo: Top dat je mee bent gegaan hierheen, het gaf me toch dat extra energie om los te gaan met iemand wie ook losgaat.
Janine Roozenboom: Pretbeest optima! Goed vermaakt, is het nog goed gekomen met je voetje?
Jurrien Heinen: Kerel helemaal waus tijdens Donkey rollers en Zany! Heerlijke gast om te zien losgaan!

En uiteraard de dj's wie voor mij dit feest hebben gemaakt tot wat het was!
JackofSound Artist, Zany, Donkey Rollers, Titan Artist, Dominic Dymonic Brusse

Helden 1 voor 1.

Jordozo schreef:
Haha dat zag ik inderdaad ook gebeuren, geweldig moment xd

dat was wel het wtf momentje voor mij! Dingen zijn niet gebouwd om hard op los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Was echt zwaar genieten daar vooraan met zijn allen Danny! Ook jij bent niet de rustigste op de dansvloer hehe... Ook die andere kerel wie daar stond, gast kende ook gewoon echt elk nu mee en ging helemaal stuk met ons :yay: .... En natuurlijk niet te vergeten, VILLAIN!!!!! Wat een held was dat gister, kerel maximaal losgaan in het publiek met ons, briljante vent
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten