Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 03:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat? Dangerouzmind
Wanneer? Vrijdag 25 februari 2011
Waar? Lucky, Rijssen
Tijd? 22.00 uur tot 05.00 uur
Prijs? EB: €10,00 (tot 31 januari) | VVK: €12,50 | DVK: €15,00

Line-Up + Timetable

22:00 - 23:00: Double Dutch
23:00 - 00:00: Dualdriven
00:00 - 01:30: Psyko Punkz
01:30 - 03:00: Noisecontrollers
03:00 - 04:00: Titan
04:00 - 05:00: The Viper
MC: Villain

Talent Area
TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 12:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ah, talent area komt weer terug? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich wel lekkere lineup. Vooral Titan!
Noisecontrollers bevalt me ook wel, en Psyko Punkz, tja, word je beetje mee dood gegooit haha.
The Viper is ook wel mooie afsluiter. :thumbsup:
Maar dan is het vriendinnetje jarig, dus word m niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Wow. Titan van 3 tot 4 betekent echt snoeihard raggen.

Maar niet aanwezig in ieder geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht met de line-up voor de 2e area. Want anderhalf uur Psyko Punkz ga ik dus ECHT NIET naar luisteren :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik wacht met de line-up voor de 2e area. Want anderhalf uur Psyko Punkz ga ik dus ECHT NIET naar luisteren :thumbdown:

Wereldrecord poging zo veel mogelijk keer bassboom draaien op 1 avond. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Chukkels schreef:
Ik wacht met de line-up voor de 2e area. Want anderhalf uur Psyko Punkz ga ik dus ECHT NIET naar luisteren :thumbdown:

Wereldrecord poging zo veel mogelijk keer bassboom draaien op 1 avond. :P


Wat ben ik blij dat dat nummer afgelopen zaterdag niet werd gedraaid. Maar in plaats daarvan werd de nieuwe Pokémon theme gedraaid tot 3 maal toe gedraaid in Takens. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Parvuz schreef:
Chukkels schreef:
Ik wacht met de line-up voor de 2e area. Want anderhalf uur Psyko Punkz ga ik dus ECHT NIET naar luisteren :thumbdown:

Wereldrecord poging zo veel mogelijk keer bassboom draaien op 1 avond. :P


Wat ben ik blij dat dat nummer afgelopen zaterdag niet werd gedraaid. Maar in plaats daarvan werd de nieuwe Pokémon theme gedraaid tot 3 maal toe gedraaid in Takens. :thumbdown:

Nieuwe Pokemon theme? juist. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik wacht met de line-up voor de 2e area. Want anderhalf uur Psyko Punkz ga ik dus ECHT NIET naar luisteren :thumbdown:

Wat is je bron voor de 2de area btw?
Ik kan er niks over terug vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Chukkels schreef:

Wat ben ik blij dat dat nummer afgelopen zaterdag niet werd gedraaid. Maar in plaats daarvan werd de nieuwe Pokémon theme gedraaid tot 3 maal toe gedraaid in Takens. :thumbdown:

Nieuwe Pokemon theme? juist. :P


Wie is deze pokémon?




Het is... Ra-ta-ta! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kinderachtige reacties over Bassboom.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kinderachtige reacties over Bassboom.. :')


Het gaat geeneens over Bassboom :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz in het algemeen dan.

Gasten hebben het gewoon verdiend om overal te staan door gewoon goed te werken en een fanbase op te bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die gasten hebben het gemaakt, omdat hardstyle op dit moment heel snel opkomt bij vooral de jeugd en die dan vooral 'melodieuze hardstyle' leuk vindt. Prima als dat gedaan wordt, dat vind ik ook niet erg, maar elke keer weer hetzelfde liedje alleen dan met andere totaal nietszeggende en irritante vocals, gaat mij iets te ver. Diversiteit wordt juist door velen aangemoedigd, maar daar is bij deze heren niks van te vinden. Mensen die zeuren over de setjes van Zatox, omdat hij altijd hetzelfde draait? Psyko Punkz setjes zijn vele malen erger. Bassboom op 1 in de top 100? Op basis waarvan, het house-vocal like gedeelte? Bullshit! Een compilatie CD wat eigenlijk bedoeld is voor zelfpromotie, omdat ze 7 eigen nummers erin stoppen van de 20 tracks in totaal? Brennan Heart zou hiervoor afgebrand worden.

Ik wou deze post eigenlijk kort houden, omdat deze discussie niet in dit topic thuishoort, maar dat is me niet gelukt. Sorry daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Die gasten hebben het gemaakt, omdat hardstyle op dit moment heel snel opkomt bij vooral de jeugd en die dan vooral 'melodieuze hardstyle' leuk vindt. Prima als dat gedaan wordt, dat vind ik ook niet erg, maar elke keer weer hetzelfde liedje alleen dan met andere totaal nietszeggende en irritante vocals, gaat mij iets te ver. Diversiteit wordt juist door velen aangemoedigd, maar daar is bij deze heren niks van te vinden. Mensen die zeuren over de setjes van Zatox, omdat hij altijd hetzelfde draait? Psyko Punkz setjes zijn vele malen erger. Bassboom op 1 in de top 100? Op basis waarvan, het house-vocal like gedeelte? Bullshit! Een compilatie CD wat eigenlijk bedoeld is voor zelfpromotie, omdat ze 7 eigen nummers erin stoppen van de 20 tracks in totaal? Brennan Heart zou hiervoor afgebrand worden.

Ik wou deze post eigenlijk kort houden, omdat deze discussie niet in dit topic thuishoort, maar dat is me niet gelukt. Sorry daarvoor.

Chukkels lieve schat, dat vind JIJ allemaal ...
Ik moet zeggen dat ik stiekem persoonlijk wel een beetje fan van ze ben :)
Oudere platen zoals, Ghostclass, Uncut, Overclippin, 2 Follow, steken prima in elkaar!
Het feit is gewoon, als Bassboom direct na de release niet zo overplayed was lag hij nu vast beter in het gehoor bij 9 van de 10 mensen...
Bovendien is Bassboom opzichzelf niet eens zo'n slechte plaat, Ratata wel daar geef ik je gelijk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou toch op zeg. Psyko Punkz ligt aan de hardere kant van het Hardstyle-spectrum. Dat alles wat maar hard gaat hier opgehemeld wordt kan ik verder ook niets aan doen. Ik heb zo belachelijk veel reacties gelezen op dat Bassboom uitkwam, dat komt echt niet omdat het een bouttrack is of wat dan ook.

Bovendien valt Bassboom internationaal in het goede pulletje, wat bewijst dat ze de afgelopen 2 a 3 jaar ongeveer vanaf 0 en met de investering van Bass Events naar ongeveer ieder groot podium hebben geschopt en dat met een compleet unieke sound.

Over die Reverze CD: Zie ik daar veel positieve reacties dan? Valt ook best wel mee.

Maar goed, ik ga zelf ook een beetje te ver offtopic nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

ik vind psyko punkz leuk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Het is alleen BassBoom die echt bekend is. Moet net als Piaaa zeggen dat ik ook hun oudere platen wel wat vetter vind, met die jump achtige Dirty Workz sound erin. En al die BassBoom fans hoor je niet over Pull Your Strings of zo, wat een aardig harde plaat is. Ze moeten inderdaad kappen met die vocals de hele tijd, maar voor de rest ben ik altijd in voor wat PP :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind behalve Rock Ya Attitude, Bassboom, Pull Ya Strings, Ra ta ta, hun best wel leuk.

Toevallig dat dat net hun hitjes zijn :P.


Ik wil hier desondanks wel supergraag naar toe: TITAN :loving: :worship: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kinderachtige reacties over Bassboom.. :')

Dude, niet alles wat ik zeg is serieus.
Als PP anderhalf uur duren is dat langer dan normaal, en aangezien bassboom veel gedraaid word, is die link snel gelegd he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziet er leuk uit die line-up, miss even kijken. Hoor alleen maar goede verhalen over Dangerouzmind :innocent: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 00:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al heel vaak aanwezig geweest en is altijd weer een topfeest :thumbsup:
Woon er lekker dichtbij dus is het reizen wel heel makkelijk:D

Deze keer ook weer aanwezig, lekkere Line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aanwezig titan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

gister in de kantine 2 kaartjes geregeld :thumbsup:

sws aanwezig dus:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar weer es een kijkje nemen :D
Titan :drool:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten