Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig. Prima line up!
Als The Pitcher nou ff lekker oude Fusion stijl gaat doen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Waarschijnlijk aanwezig. Prima line up!
Als The Pitcher nou ff lekker oude Fusion stijl gaat doen. ^^


Ga daar maar gewoon niet vanuit, hooguit 1 wat ouder nummer waarmee hij opent, maar daar moet je het dan ook mee doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik weet het, maar hopen mag altijd toch? ^^
Smack album er weer eens bij pakken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jow aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

misschien aanwezig, line up is niet echt super goed maar toch wel lachen. Artwork ook +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Potverdeurie, de line up in area 1 is wel een beetje erg standaard. Natuurlijk staan er een aantal sterke namen over het algemeen, maar een beetje variatie had van mij wel gemogen. Mede hierdoor waarschijnlijk niet aanwezig, tegen die tijd komen er ook al weer wat andere feestjes aan (Hardfest & Fantasy Island).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 00:08 
 
Hardtraxx Veteran

Bij de locatie Lucky haak ik al af. Als ik zij aan zij geplakt wil staan ga ik wel naar mekka tijdens de bedevaart.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten