Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 22:54 
 
Hardtraxxer

Genres:
hardcore, hardstyle, raw hardstyle

Prijzen:
Voorverkoop: € 12 ,50
Deurverkoop: € 15 ,-

Minimumleeftijd
18

TT:
22:30 - 23:30: Diamanic
23:30 - 01:00: Adaro
01:00 - 02:00: Brennan Heart
02:00 - 04:00: Radical Redemption
02:00 - 04:00: Tartaros
04:00 - 05:00: Anime

MC: Da Syndrome

RR vs. Tartaros .. ben benieuwd :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk een GOEDE hardcore afsluiting op een hardstyle feest! Zal hem wss toch overslaan. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kuttent, nooit meer Lucky voor mij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 01:15 
 
Hardtraxxer

El Mare schreef:
Wat een kuttent, nooit meer Lucky voor mij :/


wrM? :oh: ik vermaak me er altijd prima heur :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woew! Best goed te doen! Eerst Adaro, daarna frikandelletjes eten een uur lang, daarna 2 uur lang gigantisch los gaan op Radical vs Tartaros! :D en Da Syndrome mc? Villain opzij gezet? haha. Wel beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 07:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die zit dan in Australie voor Defqon, dus dat zal wel eenmalig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 15:42 
 
Hardtraxxer

Zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

erg vette line-up, hier ben ik aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Eindelijk een GOEDE hardcore afsluiting op een hardstyle feest! Zal hem wss toch overslaan. :(

Inderdaad een zeer gepaste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 19:12 
 
Hardtraxxer

Zie hm nu pas ivm vakantie, zeker een optie. Lucky best wel een leuke tent, met nu ook nog eens een mooie line up! Laatste Dangerouzmind was ook een prima feestje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 15:13 
 
Hardtraxxer

Flyert

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 19:27 
 
Hardtraxxer

Nog luitjes aanwezig ofwa? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joa
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig voor Diamanic en Adaro, daarna weer pleite ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 01:16 
 
Hardtraxxer

Ontiegelijk veel zin in nu :D

Firetrap; oh? Wist ik niet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

Haha ja, werken zaterdag hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afwezig denk ik. :( Niemand wil mee. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel slim van ze om BH tussen adaro en radical redemption te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Present.
:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Was vet _0_ Sfeer tijdens Adaro :loving: en een toffe kans voor Diamanic die hij met beide handen aangreep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja een sitdown tijdens KOTU, alles.

Was wel weer vet.
Halverwege de set van Diamanic aangekomen, die heerlijk draaide. Sexuall thrill, black magic ^^
Adaro had ook wel een leuke set, wel veel dezelfde plaatjes als vorige week bij Q-base maar de man wordt zo veel geboekt dat het ook wel logisch is.
Hoogtepunt van Tartaros & RR was Brutal 3.0. Wat een klapper.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten