Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

https://www.facebook.com/events/591362040922788/?ref_dashboard_filter=upcoming

Afbeelding

Warm-up mix van Shizzle
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaan er nog mensen van HT hier naar toe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 15:29 
 

stefan_helmond schreef:
Nee.


cool man
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Viel me totaal niet tegen!

Met name Frequencerz en Bass-D :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 22:26 
 

stefan_helmond schreef:
Thanks! :cool:


Geen probleem! :thumbsup:
Was hier nog bijna heen gegaan maar op het laatste moment toch besloten dat ik dat beter niet kon doen (proefwerkweek volgende week). Spijt van >.<
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten