Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 09:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TOA vs Deathmachine en Promo vs N-Vitral zijn voor mij de must-sees, de rest hangt af van mijn bui (en het weer). :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 12:08 
 
Hardtraxxer

Tot vanmiddag @ allen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 13:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Prima vermaakt, jammer van de 3 stortbuien want het terrein werd toen 1 grote modderbende
Setjes van de dag; Chain Reaction, Delete vs Prefix & Density, Thera vs Deetox, Theracords LIVE en Promo vs N-Vitral :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 14:38 
 
Hardtraxxer

This is your fatality :)

Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten