Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Dance Valley
Datum: 13-08-2022
Tijd: 12:00 - 23:00
Locatie: Oostbroekerweg 1, Velsen-Zuid
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.dancevalley.com/en/tickets
Prijs: €73,25 (Inc. Fee)

Hardstyle Line-up:
Headhunterz
Wildstylez
Code Black
Isaac
Sub Sonik
Deetox
Dr. Phunk
Andy SVGE
Retrospect

MC Renegade
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In 2019 voor €26 een fan ticket gescoord, aardig verschil met de huidige ticketprijs :whistle:

Eerste keer Dance Valley voor mij, ga me laten verrassen! Enige zekerheidjes zijn Headhunterz, Wildstylez en Mesto. Ook best veel niet standaard namen op de hardstyle lineup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 21:14 
 
Hardtraxxer

Apart eigenlijk, ooit 1 van Nederlands grotere festivals,
En hoewel nog steeds zeer vermakelijk, leeft dit voor mijn gevoel helemaal niet meer.

Ze hebben een jaar of 2 de ‘reguliere kant’ en de harde kant gehad. Nooit begrepen dat ze dat niet behouden hebben, werkte op het oog prima. Heb het gevoel dat de organisatie zelf liever niet die kant op wilt.
vervolgens hebben ze meer techno geprobeerd, maar het techno publiek komt niet naar Dance Valley.
Lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2022 07:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb niet gekeken naar de line-up en ben er zelf nooit geweest maar heb altijd een 'net niet'-gevoel. Daarnaast schrik ik ook wel een beetje van de prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

12:00 - 13:30: Retrospect hardstyle

13:30 - 15:00: Andy Svge hardstyle

15:00 - 16:30: Dr Phunk hardstyle

16:30 - 17:30: Code Black 

17:30 - 18:30: Isaac hardstyle

18:30 - 19:30: Wildstylez hardstyle

19:30 - 20:30: Headhunterz hardstyle

20:30 - 21:30: Deetox hardstyle

21:30 - 22:30: Sub Sonik hardstyle

 Renegade · MC hardcore, hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 21:18 
 
Hardtraxx Addict

Sappers schreef:
Apart eigenlijk, ooit 1 van Nederlands grotere festivals,
En hoewel nog steeds zeer vermakelijk, leeft dit voor mijn gevoel helemaal niet meer.

Ze hebben een jaar of 2 de ‘reguliere kant’ en de harde kant gehad. Nooit begrepen dat ze dat niet behouden hebben, werkte op het oog prima. Heb het gevoel dat de organisatie zelf liever niet die kant op wilt.
vervolgens hebben ze meer techno geprobeerd, maar het techno publiek komt niet naar Dance Valley.
Lastig.

Denk dat het meer met een groter stuk land huren
Deze plek wordt nu helemaal niet meer gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Enige zekerheidjes zijn Headhunterz, Wildstylez en Mesto.


En uiteraard staan ze dan net tegelijk.. Headhunterz en Wildstylez na elkaar moeten we natuurlijk wel meepakken. Zou leuk zijn als ze nog even bij elkaar on stage springen om de collabs en/of Project One platen te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 09:39 
 
Hardtraxx Veteran

jr86 schreef:
12:00 - 13:30: Retrospect hardstyle

13:30 - 15:00: Andy Svge hardstyle

15:00 - 16:30: Dr Phunk hardstyle

16:30 - 17:30: Code Black 

17:30 - 18:30: Isaac hardstyle

18:30 - 19:30: Wildstylez hardstyle

19:30 - 20:30: Headhunterz hardstyle

20:30 - 21:30: Deetox hardstyle

21:30 - 22:30: Sub Sonik hardstyle

 Renegade · MC hardcore, hardstyle


Tof was de line up in 2014 zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 11:35 
 
Hardtraxx Addict

Sappers schreef:
Apart eigenlijk, ooit 1 van Nederlands grotere festivals,
En hoewel nog steeds zeer vermakelijk, leeft dit voor mijn gevoel helemaal niet meer.

Ze hebben een jaar of 2 de ‘reguliere kant’ en de harde kant gehad. Nooit begrepen dat ze dat niet behouden hebben, werkte op het oog prima. Heb het gevoel dat de organisatie zelf liever niet die kant op wilt.
vervolgens hebben ze meer techno geprobeerd, maar het techno publiek komt niet naar Dance Valley.
Lastig.

Ik woon op fiets afstand en wist dus niet eens dat het dit weekend zou zijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 14:01 
 
Hardtraxxer

Fijn dat de hardstyle dit jaar niet in een tent is maar gewoon in de buitenlucht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 07:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
Fijn dat de hardstyle dit jaar niet in een tent is maar gewoon in de buitenlucht :)


Ja precies , jupilertje erbij :beer: hopen dat Isaac / heady en wild stylez een paar oude klappers draaien , en einde raw ben benieuwd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 08:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren voor 27 euro een kaartje gekocht op TS, dikke prima. Hardstyle line up niet heel boeiend, maar zal vast wel leuk worden. Ben er ook nog nooit geweest, ondanks dat het voor mij 20 minuten fietsen is dit. Geen idee dus wat ik kan verwachten, maar dat zijn vaak wel de leukste :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2022 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best een prima dag gehad hier! Vooral een erg mooie locatie, het terrein leent zich erg goed voor een festival. Wij kwamen rond 13:00 aan en het was nog erg rustig, stonden binnen een paar minuten binnen. Kluisje en munten halen was ook zo gedaan. Er stond gelukkig een lekker briesje, waardoor de hitte nog goed te verdragen was. Vond het ook erg netjes dat we bij de ingang een bekertje water aangeboden kregen. Minpunt is wel dat er op het terrein zelf veel te weinig schaduwplekken waren, het was echt strijden voor een plekje.

Aan het begin van de dag even een rondje gedaan langs alle stages en de rest van de dag vooral bij de Hardstyle stage gestaan.

De sfeer bij de Hardstyle stage was wel echt ver te zoeken. Toen de volumeknop naar beneden ging tijdens Our Church en Twilight Zone viel er gewoon een stilte. Sta je daar met 7 anderen de melodie mee te schreeuwen, was wel een beetje ongemakkelijk. Maar weinig mensen die aan het dansen waren, laat staan echt losgingen. Dit was overigens bij de andere stages ook zo, voor een festival met het woord 'Dance' in de naam heb ik verrassend weinig mensen zien dansen :P

Wildstylez had voor mij weer de set van de dag: lekkere combinatie tussen eigen tracks, classics en wat verrassende nummers van andere artiesten. Vanaf Wildstylez stond het geluid ook pas echt goed afgesteld, dus dat hielp ook mee. Mooi ook dat hij afsloot met Year of Summer zodat Headhunterz ook mee kon genieten terwijl hij zijn USB stick in aan het pluggen was. De set van Headhunterz viel me wel een beetje tegen. Het was natuurlijk te verwachten dat de set ongeveer hetzelfde zou zijn als zijn Defqon set, maar buiten het draaien van Simulation was er niks verrassends aan. Dan heb je zoveel mooie (eigen) platen die je er eens bij kan pakken en dan draai je elke set die verschrikkelijke DJ Turn it Up en Do You Like Bass edits. En zou hij zelf ook niet gek worden van elke keer maar afsluiten met Our Church?

Bij Andy SVGE stond het geluid zo zacht dat we maar een rondje zijn gaan lopen, Code Black was matig als altijd en bij Isaac was er veel te veel bass waardoor je de platen soms nauwelijks uit elkaar kon houden. Ook nog zittend een stukje Deetox meegeluisterd en dat klonk best prima! Kan me zo niet meer herinneren wat ze precies gedraaid heeft maar het was wel lekker gevarieerd.

Verder op de main nog Loopers en Nicky Romero meegepakt, vooral van de set van Nicky Romero erg kunnen genieten! Om 22:00 zijn wij richting huis gegaan om de chaos op het parkeerterrein te vermijden. Verder vond ik de aankleding van de stages zeer matig, de Hardstyle stage leek op iets wat je normaalgesproken op een gratis/budget festival tegenkomt.

Leuk om een keer geweest te zijn maar absoluut geen must om in de toekomst nog eens te bezoeken. Misschien als er een keer een interessante headliner staat en de ticketprijs blijft schappelijk, maar voor een dagje Hardstyle kan je beter ergens anders heen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2022 13:32 
 
Hardtraxxer

Dance valley...ooit 1x geweest in 2014 geloof ik. Minste festival waar ik geweest ben. Kwam toen laat op gang, en vreemde sfeer. Nooit meer DV voor mij.

Wat ik een beetje hoor en hier ook lees is er dus niet veel veranderd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2022 18:48 
 
Hardtraxxer

De warmte helpt een hoop om weinig te dansen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2022 01:24 
 
Hardtraxxer

Dit feest gaat geen stand houden op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2022 07:18 
 
Hardtraxx Addict

Teupie1 schreef:
Dit feest gaat geen stand houden op deze manier.

Want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2022 09:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sluit me vrijwel volledig aan bij David.

Eigenlijk alles wat ik zoek in een festival ontbreekt bij Dance Valley. En dat is eigenlijk vooral sfeer, dat maakt of breekt het voor mij. Heb telkens geprobeerd een plek te zoeken waar mensen gewoon aan het dansen waren, maar op iedere plek stond wel een groep mensen die meer aan het praten dan dansen waren. Ook vooraan. Verder was de aankleding matig en het geluid was okayish. Als ik hier de volle mep voor had betaald, had ik me wel lichtelijk bestolen gevoelen.


Leuk om een keer te zijn geweest, maar ik zou hier niet snel nog een keer naartoe gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2022 09:59 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Teupie1 schreef:
Dit feest gaat geen stand houden op deze manier.

Want?


Ze hebben het al elk jaar lastiger volgens mij. Mysteryland wat redelijk in de buurt heeft is toch wel een grote concurrent denk ik, maar hiervoor komen nog wel mensen van buitenaf, mede door de grotere namen maar ook de Q. Krijg op dit festival het idee dat het veelal mensen uit de buurt zijn, maar dat worden er ook steeds minder als ik mijn vriendengroep en omgeving mag geloven. (Wonen allemaal op fietsafstand)
Elk jaar komen er weer kaarten ver onder retail beschikbaar. Show en aankleding is naar wat ik hoor en zie ook al jaren minder als je dit vergelijkt met andere festivals die ook nog wel eens goedkoper zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2022 10:09 
 
Hardtraxx Addict

Teupie1 schreef:
heggenschaar schreef:
Teupie1 schreef:
Dit feest gaat geen stand houden op deze manier.

Want?


Ze hebben het al elk jaar lastiger volgens mij. Mysteryland wat redelijk in de buurt heeft is toch wel een grote concurrent denk ik, maar hiervoor komen nog wel mensen van buitenaf, mede door de grotere namen maar ook de Q. Krijg op dit festival het idee dat het veelal mensen uit de buurt zijn, maar dat worden er ook steeds minder als ik mijn vriendengroep en omgeving mag geloven. (Wonen allemaal op fietsafstand)
Elk jaar komen er weer kaarten ver onder retail beschikbaar. Show en aankleding is naar wat ik hoor en zie ook al jaren minder als je dit vergelijkt met andere festivals die ook nog wel eens goedkoper zijn.

Ja oke dit snap ik wel
Maar denk zomaar dat het niet zal verdwijnen. Een door de geschiedenis en 2 omdat ze ook nog dutch valley en Karin village habben waardoor kosten eigenlijk verdeeld zijn over 4 festival dagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2022 09:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb me wel vermaakt ,overdag was het veel te warm - beetje rond gekeken bij de stages , maar savonds was prima , heady en deetox en sub sonik lekker los kunnen gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De Nederlandse dance-ondernemer Brian B. uit Edam, organisator van de festivals Dance Valley en Dutch Valley, wordt in Spanje beschuldigd van verkrachting. De 48-jarige B., eigenaar van de United Dance Company (UDC), werd in het voorjaar door de Spaanse politie opgepakt en is inmiddels weer op vrije voeten en terug in Nederland.

Bron: NOS
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd mooi die bescherming van persoonsgegevens xd
"De 71-jarige Louis van G., bondscoach van het Nederlands Elftal..."
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Teupie1 schreef:
Dit feest gaat geen stand houden op deze manier.

Nog een nieuwe manier gevonden om dit feest de nek om te draaien denk
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten