Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:09 
 
Hardtraxx Elite

Op zondag 5 augustus is het tijd voor de 5e editie van Dance Boulevard! Het festival van Zuidwest Nederland waar meerdere dancestijlen prima samengaan!

Dit jaar zijn er méér artiesten geprogrammeerd dan ooit tevoren. Wat te denken van Scantraxx oprichter en legende The Prophet, en de razend populaire Brennan Heart! Pompende house-tracks van Vato Gonzalez & MC Tjen, The Flexican & MC Sef en Luciën Foort. Of een dag lang 90's Open Air met onder andere Da Boy Tommy & Da Rick en Critical Mass!

Wat ?Dance Boulevard
Waar? Bergen op zoom, De Boulevard
Tijd? 13:00 - 23:00
Prijs? Early bird: € 17,50(tot maandag 28 mei 2012)
Voorverkoop: € 22,50

Leeftijd: 16+

Line up:

House
Gregor Salto
The Flexican & MC Sef
Vato Gonzalez & MC Tjen
Luciën Foort
Ralvero
Carita la Niña
Biggi
Soul Pressure
MC Spyder

Hardstyle

Brennan Heart
B-Front
The Prophet
Alpha²
Frequencerz
Adaro
Endymion
Radical Redemption
Dr. Rude
Fenix
MC Apster

90's Open Air
Critical Mass
Da Boy Tommy & Da Rick
Silverius
Pat B vs Dr. Rude
Mellow Martinez
MC TMC
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk best wel een prima line-up dit..! Hou hem open als optie!

EDIT: ohnee, toch niet..ben dan net op vakantie -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als er een beetje met ov te komen is, misschien wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Dit jaar zijn er méér artiesten geprogrammeerd dan ooit tevoren. Wat te denken van Scantraxx oprichter en legende The Prophet, en de razend populaire Brennan Heart!

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 18:06 
 

Onthafloorx schreef:
Dr. Rude
Fenix


Misschien kom ik voor die 2 maar ik acht de kans heel klein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 21:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Citaat:
Dit jaar zijn er méér artiesten geprogrammeerd dan ooit tevoren. Wat te denken van Scantraxx oprichter en legende The Prophet, en de razend populaire Brennan Heart!

:huh:

Klopt wel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat boeien De Profeet en Brennan Heart nou, rest van de line up is best vet. Voor dat geld ga ik niet sukkelen als ik met de auto mee kan. :D

Hoeft sowieso geen uitermate rag line up voor mij te zijn want ik moet de volgende dag om 07.00 op me werk staan. :P

Endymion na Radical Redemption is wel een geweldige grap. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 03:29 
 
Hardtraxxer

Toch maar besloten hierheen te gaan!
Gaat weer top worden!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me hier wel vermaakt op zo'n zondag, maar ik vond het niet echt spectaculair. Alleen B-Front en Radical Redemption hebben me kunnen boeien. Buiten die twee uur dat hun draaiden om nooit echt lekker in het feest kunnen komen.

Maar al met al nog wel een leuk dagje geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 12:44 
 
Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Heb me hier wel vermaakt op zo'n zondag, maar ik vond het niet echt spectaculair. Alleen B-Front en Radical Redemption hebben me kunnen boeien. Buien die twee uur dat hun draaiden om nooit echt lekker in het feest kunnen komen.

Maar al met al nog wel een leuk dagje geworden.


Frequencerz waren ook wel goed hoor! Derest was idd kuT. Ohja wat ik ook echt niet vind kunnen is dat Alpha Twins gewoon precies dezelfde set draaiden.. Dan ben je imo gewoon lui.

Wat ik pas echt niet normaal vond was dat ik aan een jongen vroeg of ik m ff moest waaien vervolgens krijg ik twee middelvingers naar me en de opm. dat ik een aandachtshoer was. Zulke mensen kunnen van mij echt de tering krijgen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Topfeestje! Had dan wel een Meet & Greet gewonnen met Adaro en daar ook goed kunnen buurten met de andere artiesten. Geweldig om mee te maken. Verder vond ik ook B-Front en Radical Redemption er flink bovenuit steken. Helaas Frequencerz moeten missen maar ala. Topdag gehad, mede door de geweldige dj's waar ik mee heb kunnen spreken!

Geluid was btw echt super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 19:09 
 
Hardtraxxer

Jezus, wat een geweldig feest was dat!! :love:
Adaro, B-front, Radical Redemption :worship: :worship: :worship:
Wat een Eindbazen! Ben echt total loss!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Frequencerz waren ook wel goed hoor! Derest was idd kuT. Ohja wat ik ook echt niet vind kunnen is dat Alpha Twins gewoon precies dezelfde set draaiden.. Dan ben je imo gewoon lui.

Wat ik pas echt niet normaal vond was dat ik aan een jongen vroeg of ik m ff moest waaien vervolgens krijg ik twee middelvingers naar me en de opm. dat ik een aandachtshoer was. Zulke mensen kunnen van mij echt de tering krijgen. :)


Weet je wat je ook kan doen? Wat varieren in je feestjes. Dan lijkt alles niet meer zo verschrikkelijk op elkaar ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 20:17 
 
Hardtraxx Elite

Jeff3rd schreef:
Onthafloorx schreef:
Frequencerz waren ook wel goed hoor! Derest was idd kuT. Ohja wat ik ook echt niet vind kunnen is dat Alpha Twins gewoon precies dezelfde set draaiden.. Dan ben je imo gewoon lui.

Wat ik pas echt niet normaal vond was dat ik aan een jongen vroeg of ik m ff moest waaien vervolgens krijg ik twee middelvingers naar me en de opm. dat ik een aandachtshoer was. Zulke mensen kunnen van mij echt de tering krijgen. :)


Weet je wat je ook kan doen? Wat varieren in je feestjes. Dan lijkt alles niet meer zo verschrikkelijk op elkaar ;).


Ohja dus ik moet minder feesten in een weekend gaan, omdat dj's te lui zijn om een nieuw setje te maken? Jahoor, goed idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 20:22 
 

Het helpt wel... Ik wissel ook Raw/Euforisch en Hardcore feestjes af en gaat prima..

Je merkt meer variatie en ik pak alleen de artiesten die ik top vind mee..
(bijv Loudness Thera en Dominator Thera en MOH Lowroller en Dominator Lowroller)
Zijn toch varierende sets..!


En daarbij: vragen of je mag waaien is aandachtshoeren, waarom zou je dat doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 20:30 
 

Onthafloorx schreef:
93Wesley93 schreef:
Heb me hier wel vermaakt op zo'n zondag, maar ik vond het niet echt spectaculair. Alleen B-Front en Radical Redemption hebben me kunnen boeien. Buien die twee uur dat hun draaiden om nooit echt lekker in het feest kunnen komen.

Maar al met al nog wel een leuk dagje geworden.


Frequencerz waren ook wel goed hoor! Derest was idd kuT. Ohja wat ik ook echt niet vind kunnen is dat Alpha Twins gewoon precies dezelfde set draaiden.. Dan ben je imo gewoon lui.

Wat ik pas echt niet normaal vond was dat ik aan een jongen vroeg of ik m ff moest waaien vervolgens krijg ik twee middelvingers naar me en de opm. dat ik een aandachtshoer was. Zulke mensen kunnen van mij echt de tering krijgen. :)


Je kunt mij waaien?

even serieus... snap best dat ze die dingen verkopen maar heeft zoiets nog een toegevoegde waarde? als er een lotnummer op staat waarmee je iets kunt winnen alaa. maar zo`n ding voegt totaal niks toe aan een event... eerder aan de afvalcontainer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 21:04 
 
Hardtraxx Elite

Wat heeft dit voor toevoeging biscuit haha? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 21:10 
 

meer als die waaiers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ohja dus ik moet minder feesten in een weekend gaan, omdat dj's te lui zijn om een nieuw setje te maken? Jahoor, goed idee!


Ben je blond? Ik zal het je nog een keer uitleggen. Misschien dat je het dan begrijpt.
Ik zal even de betekenis van variëren hier onder plakken.

variëren
diversifiëren, afwisselen, veranderen wijzigen uiteenlopen, afwijken.

Oftewel : Niet elke keer naar een feest/festival gaan waar telkens maar dezelfde dj's draaien. Dj's zijn nou vaak eenmaal lui en blijven vaak hangen op dezelfde tracklist. Zo is er (Let op.. Daar komt ie!) weinig VARIATIE en zal je dus telkens hetzelfde blijven horen.

Als je je feestjes gewoon lekker afwisselt (oftewel : varieert!) zal je minder snel hetzelfde tegenkomen.
Dus bijv de ene week hardstyle. De andere keer early hardcore. Ect ect ect. Om je de hele tijd maar blind te staren op 1 genre gaat je ook vervelen en dus heb je als je wat meer (Komt ie weer!) varieert in je muziek stijlen het telkens leuker en leuker.

Ik hoop dat je het nu wél snapt :).

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 21:12 
 
Hardtraxx Elite

Jeff3rd schreef:
Onthafloorx schreef:
Ohja dus ik moet minder feesten in een weekend gaan, omdat dj's te lui zijn om een nieuw setje te maken? Jahoor, goed idee!


Ben je blond? Ik zal het je nog een keer uitleggen. Misschien dat je het dan begrijpt.
Ik zal even de betekenis van variëren hier onder plakken.

variëren
diversifiëren, afwisselen, veranderen wijzigen uiteenlopen, afwijken.

Oftewel : Niet elke keer naar een feest/festival gaan waar telkens maar dezelfde dj's draaien. Dj's zijn nou vaak eenmaal lui en blijven vaak hangen op dezelfde tracklist. Zo is er (Let op.. Daar komt ie!) weinig VARIATIE en zal je dus telkens hetzelfde blijven horen.

Als je je feestjes gewoon lekker afwisselt (oftewel : varieert!) zal je minder snel hetzelfde tegenkomen.
Dus bijv de ene week hardstyle. De andere keer early hardcore. Ect ect ect. Om je de hele tijd maar blind te staren op 1 genre gaat je ook vervelen en dus heb je als je wat meer (Komt ie weer!) varieert in je muziek stijlen het telkens leuker en leuker.

Ik hoop dat je het nu wél snapt :).

(L)


Ik snapte het meteen al hoor maak je geen zorgen!

Het is bullshit dat jij zegt dat ik maar Ndere feesten moet gaan omdat djs lui zijn. Denk het niet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nogmaals een stukje begrijpend lezen.

Waar zeg ik precies dat je MOET variëren? Ik stel het voor, zodat je misschien de lol weer er in terugkrijgt en niet bij elk feest gaat lopen bitchen dat dj's hetzelfde draaien. Face it, het gebeurd nou eenmaal en ze zullen zich echt werkelijk helemaal NIETS van jou aantrekken. Op een Thera na, want die doet daadwerkelijk ook iets met de eventuele kritiek die ie krijgt.

Spuw dat soort gal lekker op partyflock ofzo voortaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 21:18 
 

Jongens! Toon je Liefde hier! :loving: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 21:31 
 
Hardtraxx Elite

Jeff3rd schreef:
Nogmaals een stukje begrijpend lezen.

Waar zeg ik precies dat je MOET variëren? Ik stel het voor, zodat je misschien de lol weer er in terugkrijgt en niet bij elk feest gaat lopen bitchen dat dj's hetzelfde draaien. Face it, het gebeurd nou eenmaal en ze zullen zich echt werkelijk helemaal NIETS van jou aantrekken. Op een Thera na, want die doet daadwerkelijk ook iets met de eventuele kritiek die ie krijgt.

Spuw dat soort gal lekker op partyflock ofzo voortaan.


Er is iemand op z'n teentjes getrapt geeftniet hoor :) komt wel goed schatje! En ik heb dikke lol op feesten. Zei het alleen maar. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben totaal niet op mn teentjes getrapt. Ik probeer jou duidelijk te maken dat het behoorlijk kan helpen als je (Jaa hoor.. Daar is ie weer!) varieert in je muzieksmaak.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten