Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2021 13:50 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Feest: Salvation Festival - D-Sturb's Silent Disco - Party at my place
Datum: 14-08-2021
Tijd: 13.00 - 17.30 / 18.30 - 23.00
Locatie: Autotron
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.salvationfestival.nl
Prijs: €29.50 ex fee

Line-up:
D-Sturb
E-Force
Vertile
Deluzion
Nolz

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2021 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk dat er voor 750 man alsnog wat georganiseerd wordt! Alleen tegelijk met de Coffeeclub en ook een Silent Disco dus deze laten we schieten.

Vanwaar is er gekozen voor de silent disco, de vergunning neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2021 14:16 
 
Organisator
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Leuk dat er voor 750 man alsnog wat georganiseerd wordt! Alleen tegelijk met de Coffeeclub en ook een Silent Disco dus deze laten we schieten.

Vanwaar is er gekozen voor de silent disco, de vergunning neem ik aan?


Vergunning inderdaad, dus ondanks geen geluidsvergunning denken we met de leuke sfeer van silent disco dit heel tof kan worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2021 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie op Hardnews en in D-Sturb z'n bericht op Facebook dit het enige Hardstyle festival genoemd worden? Beetje vreemd gezien de dag erna Headhunterz at the Beach is, en ook nog zónder koptelefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2021 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik zie op Hardnews en in D-Sturb z'n bericht op Facebook dit het enige Hardstyle festival genoemd worden? Beetje vreemd gezien de dag erna Headhunterz at the Beach is, en ook nog zónder koptelefoon.


Klopt wel wat die zegt. Op de zaterdag is dit de enige hardstyle festival ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2021 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
David_ schreef:
Leuk dat er voor 750 man alsnog wat georganiseerd wordt! Alleen tegelijk met de Coffeeclub en ook een Silent Disco dus deze laten we schieten.

Vanwaar is er gekozen voor de silent disco, de vergunning neem ik aan?


Vergunning inderdaad, dus ondanks geen geluidsvergunning denken we met de leuke sfeer van silent disco dit heel tof kan worden!

Was er op een later moment geen mogelijkheid om dit zonder koptelefoon te organiseren?

Sowieso kudo's dat jullie er het beste uit proberen te halen! Maar silent disco is ook voor mij een skip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2021 03:49 
 
Hardtraxx Veteran

Jep, silent disco is ook niet aan mij besteed. Met een koptelefoon muziek luisteren doe ik al dagelijks.
Hardstyle op een feest moet je gewoon met een fatsoenlijk geluidssysteem ervaren.

Toch hoop ik voor de organisatie dat er wel 750 man te vinden zijn die het wel tof vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2021 08:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Jep, silent disco is ook niet aan mij besteed. Met een koptelefoon muziek luisteren doe ik al dagelijks.
Hardstyle op een feest moet je gewoon met een fatsoenlijk geluidssysteem ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2021 14:10 
 
Hardtraxxer

Geweldig te zien dat een organisatie zijn nek uitsteekt....maar nee, sla deze over. Dezelfde reden al die hierboven al wordt genoemd. Hardstyle op een hoofdtelefoon ben ik nu wel klaar mee! Ben er bij Sound Rush in 013 weer aan herinnerd hoe vet ik dat vind :thumbsup: .

Livestreams, silent disco's, coffee clubs, zit feestjes....nee ik wacht wel nog (hopelijk) even :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 18:18 
 
Hardtraxxer

Voor de verandering.. ik ga wel, eerste "heat" wel te verstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 22:49 
 
Hardtraxxer

Mocht iemand nog een kaartje willen, ik heb er nog eentje over in ruil voor een paar biertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe was dit? Iemand van hier geweest? Op de filmpjes zag het er best gezellig uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Hoe was dit? Iemand van hier geweest? Op de filmpjes zag het er best gezellig uit!


Ook benieuwd hiernaar ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik was bij avondshow met Zeef en Paultheone. Was best een aardig sfeertje, en er waren heel wat mensen van B-Front's Coffee Club die ook hierheen gingen. Je vergeet na een tijdje toch dat je een koptelefoon draagt, dus heb er mij niet zo aan gestoord. Leuke lichtshow en een redelijk mooi podium. Alles wat je mag verwachten voor dat bedrag. Muzikaal ook zeker niet te klagen. Vertille's lijst was vet en E-Force vond ik persoonlijk ook echt lekker knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 18:35 
 
Hardtraxxer

Was ook bij de avondshow. Voordat we heen gingen nog wat huiverig over het silent disco concept, maar vond het eigenlijk wel fijn. Eigen volume instellen en echt een topsfeer!! Vrijdag extra show, ben er weer bij. Dit is toch het beste in NL momenteel… :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook bij de avondshow aanwezig geweest. Alleen maar leuke mensen gezien. Top sfeertje en ook nog lekker in het zonnetje kunnen staan. Stage en lichtshow was ook vet voor zo’n kleinschalig feestje. Koptelefoons brachten wel een soort van gezelligheid met zich mee, alleen ben ik toch wel toe om hardstyle weer episch door grote boxen te horen. Verder echt een top avond gehad, hulde naar de organisatie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2021 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten