Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Duo ticket te koop voor de nachtshow


Vorige week kon je nog het dubbele ervoor vangen. Nu raak je ze niet meer kwijt :P ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 12:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
tommeh schreef:
Duo ticket te koop voor de nachtshow


Vorige week kon je nog het dubbele ervoor vangen. Nu raak je ze niet meer kwijt :P ;)



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha op swap zijn ze nog steeds zo weg. Puur als iemand van hier nog wil hoor, zat geen verkeerde bedoeling achter, ik 'ga' zelf ook nog maar dan de middag. Show zal vast verzet worden en dan kun je de volgende datum gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 12:24 
 
Hardtraxxer

Wij hebben onze tickets ook verkocht. Het event zal ongetwijfeld worden verzet, maar met de huidige opzet in de 013 zie ik dit feestje (letterlijk en figuurlijk) niet zitten. Zo las ik in de nieuwe reglementen dat je bijv. alleen voorafgaande aan het event drinken kan halen en niet tijdens. Op deze manier hoeft het voor mij niet zo en dan wacht ik liever tot alles weer wat minder strikt verloopt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Zo las ik in de nieuwe reglementen dat je bijv. alleen voorafgaande aan het event drinken kan halen en niet tijdens.


Kratje per persoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Zo las ik in de nieuwe reglementen dat je bijv. alleen voorafgaande aan het event drinken kan halen en niet tijdens.

O, echt? Da's matig.
Ach, flesje water halen, 2 halfjes mee en we zijn los. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Wij hebben onze tickets ook verkocht. Het event zal ongetwijfeld worden verzet, maar met de huidige opzet in de 013 zie ik dit feestje (letterlijk en figuurlijk) niet zitten. Zo las ik in de nieuwe reglementen dat je bijv. alleen voorafgaande aan het event drinken kan halen en niet tijdens. Op deze manier hoeft het voor mij niet zo en dan wacht ik liever tot alles weer wat minder strikt verloopt :)


Wat is dat.voor iets raars? Moet je de hele avond op een houtje leven? Miss dat ze pauzes kunnen inlassen ofzo dan, als dat dan wel mag
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Of je laat barpersoneel rondlopen zoals bij Phoenix, kunt zoiets makkelijk regelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 10:39 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Of je laat barpersoneel rondlopen zoals bij Phoenix, kunt zoiets makkelijk regelen

Tot voor kort deden ze dit ook zo bij de 013. Alleen na de voorlaatste persconferentie hebben ze het 'coronaprotocol' aangescherpt: https://www.013.nl/coronaprotocol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Consumpties zullen enkel afgehaald kunnen worden bij de bar voor aanvang show, er zijn geen pauzes. We maken gebruik van disposable verpakkingen, beter bekend als single-use.


Dus toch enkel drinken halen voor de show begint en zonder pauzes
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Citaat:
Consumpties zullen enkel afgehaald kunnen worden bij de bar voor aanvang show, er zijn geen pauzes. We maken gebruik van disposable verpakkingen, beter bekend als single-use.


Dus toch enkel drinken halen voor de show begint en zonder pauzes


Met bier is dat wel kut, maar niks weerhoud je ervan om 6 baco te bestellen per persoon voor de show begint toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2020 03:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tray klonkies mee de eerste zullen niet smaken maar na een tijdje gaan ze wel richting kamertemperatuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verplaatst naar 13 februari 2021

Hi Tom,
Je ontvangt deze mail omdat je één of meerdere tickets hebt gekocht voor de avondshow van D-Sturb in 013 Poppodium. Vanwege de nieuwe maatregelen rondom de coronacrisis is dit concert verplaatst van 14 november 2020 naar 13 februari 2021.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Verplaatst naar 14 februari 2021

Hi Tom,
Je ontvangt deze mail omdat je één of meerdere tickets hebt gekocht voor de avondshow van D-Sturb in 013 Poppodium. Vanwege de nieuwe maatregelen rondom de coronacrisis is dit concert verplaatst van 14 november 2020 naar 13 februari 2021.


Wat is't nou, 13 of 14 februari? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
tommeh schreef:
Verplaatst naar 14 februari 2021

Hi Tom,
Je ontvangt deze mail omdat je één of meerdere tickets hebt gekocht voor de avondshow van D-Sturb in 013 Poppodium. Vanwege de nieuwe maatregelen rondom de coronacrisis is dit concert verplaatst van 14 november 2020 naar 13 februari 2021.


Wat is't nou, 13 of 14 februari? :D

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem aan de 13e, want dat is net als 14-11 een zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2020 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
tommeh schreef:
Verplaatst naar 14 februari 2021

Hi Tom,
Je ontvangt deze mail omdat je één of meerdere tickets hebt gekocht voor de avondshow van D-Sturb in 013 Poppodium. Vanwege de nieuwe maatregelen rondom de coronacrisis is dit concert verplaatst van 14 november 2020 naar 13 februari 2021.


Wat is't nou, 13 of 14 februari? :D

jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verplaatst naar 12 juni 2021. Nachtshow is naar de middag verplaatst, avondshow blijft in de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 08:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Verplaatst naar 12 juni 2021. Nachtshow is naar de middag verplaatst, avondshow blijft in de avond


Jammer dat het nu ineens verplaatst wordt naar volgend weekend, had nu al plannen gemaakt helaas. Ook het feit dat je moet testen, 1.5 meter afstand houden en ook nog eens zitten heeft er voor gezorgd dat niemand in onze groep meer echt zin had met normale feesten in het vooruitzicht. Wij hebben dan ook een refund aangevraagd voor deze, voor iedereeen die nog gaat: veel plezier!

Het is aan de andere kant natuurlijk wel gewoon goed nieuws dat er überhaupt weer iets door mag gaan, heel benieuwd wat er met het Sound Rush feest gaat gebeuren in 013.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten