Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CUBE - The Night Of Freaks (31-10-2015, Poppodium Hoogeveen)

De afgelopen jaren zijn de grote dancefestivals in opkomst die door duizenden jongeren worden bezocht. Helaas betekent dit voor de lokale discotheken dat ze minder bezocht worden en in veel gevallen dat ze zelfs de deuren moeten sluiten. Voor Het Podium en de Hoogeveners Patrick Mulder en Alexander Sieders reden om verder te gaan waar ze in 2011 gebleven waren: Kleinschalige feesten neerzetten die voor iedereen toegankelijk zijn, met als speerpunt lokaal talent in combinatie met een grote publiekstrekker. Deze werkwijze is uniek in Drenthe. Uniek omdat hier eigenlijk helemaal geen aanbod is aan dergelijke feesten.

Line-up:
Bass-D
Different Aspects
Ministry Of Distortion
SRS
Sinak-E
The-Styler

Voorverkoop: 8 euro
Deurverkoop: 10 euro
23:00-04.00

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 17:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat gaat Bass-D draaien? Ben er zelf niet waarschijnlijk, maar toch leuk om te weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 01:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wat gaat Bass-D draaien? Ben er zelf niet waarschijnlijk, maar toch leuk om te weten.

Niks over meegekregen.
Zal het je laten weten, ik draai voor hem. :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten