Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het gratis Hardcore concept van Eindhoven waar aanstormend talent een kans krijgt zich te ontwikkelen, aangevuld met reeds gevestigde namen.
Crushed vindt plaats op elke laatste vrijdag van de maand in de Stunt te Eindhoven en de entree is GRATIS!

Line up vrijdag 30 november 2012

Line up
22:00 – 23.30 The Maniac
23.30 – 00.30 Black Dahlia
00.30 – 01.30 System:Overload
01.30 – 02.30 Profreaks
02.30 – 04.00 Future
22.00 – 04.00 MC: Sonik

Afbeelding


Up-to-date blijven? Volg ons op twitter http://www.twitter.com/CrushedHC like onze facebookpagina https://www.facebook.com/Crushedhc en meld je aan als bezoekers van Crushed op PF https://partyflock.nl/party/235017:Crushed.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers een mededeling van huishoudelijke aard:

Nikies en Aussies zijn toegestaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 11:22 
 

Zou wat zijn, een hardcorefeest zonder dat je Nike schoenen aan mag. Alsof je in een voetbalstadion geen shirt van je club aan mag
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Zou wat zijn, een hardcorefeest zonder dat je Nike schoenen aan mag. Alsof je in een voetbalstadion geen shirt van je club aan mag

idd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grendiner schreef:
Almighty schreef:
Zou wat zijn, een hardcorefeest zonder dat je Nike schoenen aan mag. Alsof je in een voetbalstadion geen shirt van je club aan mag

idd >.<



Dat klopt! Maar we kregen deze vraag, vandaar dat we het ook maar even hier gepost hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En het is gewoon in een kroeg op Stratum, en daar kan je zo geweigerd worden als je de verkeerde kleding draagt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanavond is het zo ver! De 1e editie van CRUSHED!
Check https://www.facebook.com/Crushedhc alle info omtrent line up e.d. En zit je krap bij kas? De entree is GRATIS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Foto´s van de goed bezochte eerste editie van Crushed staan nu online! https://www.facebook.com/Crushedhc
Ieder bedankt voor de geweldige sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 18:58 
 

Goeie eerste editie, maar dat geluid was niet echt hard ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

partybasher schreef:
Goeie eerste editie, maar dat geluid was niet echt hard ofzo..


Voor de tweede editie zullen we kijken wat er aan gedaan kan worden! Dankje voor de respons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 18:04 
 

Maximize schreef:
En het is gewoon in een kroeg op Stratum, en daar kan je zo geweigerd worden als je de verkeerde kleding draagt ;)


Ik mocht afgelopen zaterdag de Alex niet eens meer binnen, maar waarom dat weet ik nog niet.
Gelukkig maakt t bij de Voice, Bongo Beach en Blush niks uit.

Bij die Club 11 ofzo ? Wat nu weer weg is kwam je ook niet binnen als je er niet fatsoenlijk bij liep hoorde ik van verschillende. :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten