Heb me heerlijk vermaakt bij de tijdmachine en access 
Volgens mij hebben ze al een keer (paar edities terug) aangegeven dat ze dit vanuit LYM niet kunnen/willen eisen. Des te vervelender is het wel dat artiesten zich er zelf niet aan (willen) houden.wrote:Tot mijn verrassing zag ik op de schermen bij De Tijdmachine dat de jaartallen 2005-2011 weer waren teruggeschroefd naar 2004-2010. Ik had dus de goeie hoop dat LYM de dj's ook had aangegeven dat ze minder/geen 2011/2012/2013 platen meer moesten gaan draaien, maar helaas was dit niet zo...
Eens. Acts als bijvoorbeeld Noisecontrollers, Psyko Punkz, J&W & DBSTF vond ik destijds altijd interessante namen. Nu draaien ze iedere classic set met zoveel overlap dat het muzikaal gezien nauwelijks nog interessant is om er naartoe te gaan. Als er dan ook nog eens bijna geen sfeer/geluid op een stage zit is het w.m.b. helemaal niet meer aantrekkelijk om er een hele dag te gaan staan.Ook een langer lopend probleem bij classic stages zijn de voorspelbare setjes met (bijna) alleen maar eigen platen van de dj. Ik blijf het gewoon jammer vinden dat zoveel goeie platen gewoon niet meer gedraaid worden en dat setjes gewoon voorspelbaar worden.
Fouilleren ging weer aardig traag. Mocht het volgend jaar nog een groter festival worden dan wellicht twee ingangen? Volgens mij kwamen er aardig wat mensen met bussen aan? Die grote groepen in 1x gaven veel te veel druk op die smalle ruimte.
1x geprobeerd naar een WC te gaan bij DTM achterin en dat heb ik de rest van de dag maar uit m'n hoofd gelaten. Wilde voor de traditionele grote boodschap gaan maar voor elke dichte WC stonden 4 mensen te wachten. Vervolgens maar gaan plassen en toen vond m'n brabobuurman het leuk om voor plasfontein te gaan spelen. Stonden op een gegeven moment ook mensen midden op t terrein te zeiken. Dat lijkt mij een slecht teken.
Ruimte en de barren op DTM waren wel goed geregeld maar ik vraag mij af of het de bedoeling was dat er zo weinig mensen stonden aldaar. Op een gegeven moment kon je vanaf het midden de barren zien.
Met dit soort platen bewegen we onderhand wel richting een vrij oninteressant tijdperk:
View on YouTube