Haha precies hetzelfde hier!wrote:Heel de dag tijdmachine met uitstapje naar Phuture Noize Live, B-Front & Delete vs Main Concern
Edit: Wacht, ook nog een uitstapje naar NSCLT trouwens.
Haha precies hetzelfde hier!wrote:Heel de dag tijdmachine met uitstapje naar Phuture Noize Live, B-Front & Delete vs Main Concern
Was ik toch al niet van plan veel bij te gaan staanwrote:Wordt weer één grote HaatTraxx meuk bij de Tijdmachine, wordt mooi

Op defqon deden ze volgens mij toch net een ander setje dan de no mercy set die ik eerder dit jaar gezien heb in de kdanz. Op craft staan ze 50 minuten, dus moet het sowieso wat anders worden. Ik ga in ieder geval luisteren.wrote:zal ik de tracklist alvast verklappen?wrote:Gunz for Hire gemist op DefQon dus maar is inhalen op Craft!
Toch wel? Moet ook wel eerlijk toegeven dat ik die eerste keer iets te veel bij de bar in de buurt heb gestaan en mijn waarnemingsvermogen niet helemaal optimaal meer was. Heb me bij hun set op defqon in ieder geval meer vermaakt.wrote:Defqon was gewoon weer dezelfde shit als alle andere keren dat ik ze dit jaar gezien heb![]()
Hoop op het weer van vorig jaar maar dan ietsje beter zodat het door kan gaanwrote:hopen op mooi weer, dan wordt t een erg gaaf festival
Die sfeer is inderdaad moeilijk te evenaren voor zo'n groot festival, maar doe mij maar een lekker zonnetje hoor.wrote:Hoop op het weer van vorig jaar maar dan ietsje beter zodat het door kan gaanwrote:hopen op mooi weer, dan wordt t een erg gaaf festival
Die sfeer was ongekend
TropicalRainDanny zou misschien beter zijn in zijn geval.wrote:Je doet je naam geen eer aan in dat geval.wrote:maar aangezien ik nog niet 1 droog festival heb mogen meemaken heb ik m'n poncho alvast klaargelegd.
In tropische gebieden regent het juist wel veel. Just sayin'wrote:Je doet je naam geen eer aan in dat geval.wrote:maar aangezien ik nog niet 1 droog festival heb mogen meemaken heb ik m'n poncho alvast klaargelegd.
Ik heb precies het zelfde, ik ben nog geen een festival geweest waar het niet met bakken uit de lucht komtwrote:Die sfeer was ongetwijfeld minder geworden wanneer iedereen 8 uur later nog steeds met een gekleurde vuilniszak in de stromende regen had moeten staan.
Over het weer van volgend weekend valt nog niks zinnigs te zeggen. Het kan alle kanten op, maar aangezien ik nog niet 1 droog festival heb mogen meemaken heb ik m'n poncho alvast klaargelegd.
Heb er zin in!
Ticketswapwrote:Kaartje voor een vriendin gezocht, anyone?
Doe mij een toppertje en een breezer ananas.wrote:Die sfeer was ongetwijfeld minder geworden wanneer iedereen 8 uur later nog steeds met een gekleurde vuilniszak in de stromende regen had moeten staan.
Over het weer van volgend weekend valt nog niks zinnigs te zeggen. Het kan alle kanten op, maar aangezien ik nog niet 1 droog festival heb mogen meemaken heb ik m'n poncho alvast klaargelegd.
Heb er zin in!