Daniele Mondello - Ouwe Jongens Krentenbrood
20:00-21:00.
wrote:De Tijdmachine
15:00-15:30 - AVIO Live
17:00-18-00 - D-Block & S-Te-Fan
18:00-19:00 - Coone
22:00-23:00 - Wildstylez
Penoze
13:00-14:00 - Audiofreq
16:00-16:30 - Alpha Twins Recharged Showcase
19:30-20:30 - Adaro
Access
15:45-16:30 - Adrenalize & Wasted Penguinz
20:00-20:45 - Atmozfears
Ouwe Jongens Krentenbrood
16:00-17:15 - Balistic
20:00-21:00 - Danielle Mondello
22:00-23:00 - Activator
Reckless
12:00-13:30 - Bouncing Ball & Crossfight
17:30-18:30 - Bass Chaserz
Future
16:30-17:15 - Concept Art
20:15-21:00 - Crisis Era
World of Hardcore
21:00-22:00 - Aggressive & Wars Industry
wrote:Afsluiten bij Activator dus![]()
Heb je gelijk in. Maar Activator heb ik vorig jaar op HardClassics gezien en staat ook op Defqon (dan wel als Classics en niet als early, maar goed). Wildstylez heb ik (zover ik het me kan herinneren) nog niet op een classics stage gezien. Vandaar dat ik er nog niet helemaal uit benwrote:Makkelijk toch...? WS zal/of anders zijn platen/wel vaker draaien op Tijdmachine, terwijl je zo'n setje van Activator toch wel iets minder vaak tegen komtwrote:Ja godver, kiezen tussen Activator en Wildstylez dus.Zeker nu WS sinds een jaar het licht heeft gezien en in al z'n sets al wel 2 of 3 oudere plaatjes er bij pakt.
Maarja, dat is mijn beredenering
Hopen dat die nu wel komt! In december kwam die niet opdagenwrote:Daniele Mondello - Ouwe Jongens Krentenbrood
Had hij zijn vliegtuig toen niet gemist?wrote:Hopen dat die nu wel komt! In december kwam die niet opdagenwrote:Daniele Mondello - Ouwe Jongens Krentenbrood
Ja zoiets was het wel, maar hoorde dus dat dit soort dingen wel vaker bij hem gebeurenwrote:Had hij zijn vliegtuig toen niet gemist?wrote:Hopen dat die nu wel komt! In december kwam die niet opdagenwrote:Daniele Mondello - Ouwe Jongens Krentenbrood
Klopt, maar hij woont op Sicilië en moet dus een overstap nemen die maar 1x per dag gaat en als die vertraging heeft mist hij dus zijn aansluitende vlucht. Neemt niet weg dat hij voor de zekerheid beter een dag eerder kan vertrekken, geen idee waarom hij dat nooit doet/deed.wrote:Ja zoiets was het wel, maar hoorde dus dat dit soort dingen wel vaker bij hem gebeuren
Nu Qult is gestopt zal je Activator wel overal zien opduiken ineens.wrote:Makkelijk toch...? WS zal/of anders zijn platen/wel vaker draaien op Tijdmachine, terwijl je zo'n setje van Activator toch wel iets minder vaak tegen komtwrote:Ja godver, kiezen tussen Activator en Wildstylez dus.Zeker nu WS sinds een jaar het licht heeft gezien en in al z'n sets al wel 2 of 3 oudere plaatjes er bij pakt.
Maarja, dat is mijn beredenering
wrote:Klopt, maar hij woont op Sicilië en moet dus een overstap nemen die maar 1x per dag gaat en als die vertraging heeft mist hij dus zijn aansluitende vlucht. Neemt niet weg dat hij voor de zekerheid beter een dag eerder kan vertrekken, geen idee waarom hij dat nooit doet/deed.wrote:Ja zoiets was het wel, maar hoorde dus dat dit soort dingen wel vaker bij hem gebeuren
Jupwrote:Yes, lekker naar Deepack op de OJKB dus