Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:27 
 
Hardtraxxer

nielstil schreef:
Sorry voor dubbelpost, maar volgens mij is die trailer opgenomen in een club 2km van hier :P Le cirq. (ben niet 100% zeker). Iemand die dit kan bevestigen? :D


G'oh, ik denk dat dit in de jaren... 50(?) is opgenomen. ^^

Trouwens, deze week komt de theme track online :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen is het zover :D

Ik verwacht er niet teveel van met al die Coone ...

Maarja Coone vs Deepack, Wildstylez, Tweekaz , Zatox en PP zullen wel ok zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ZO, was wel een leuk feestje maar niet meer dan dat. Future Squad vond ik nog het meest variërend draaien met tracks als 'Outrageouz, Dirty Style,...' en openen met Gangsters Don't Dance, was verrassend om mee te beginnen! :thumbup: Da Tweekaz op zich ook wel lekker, ze hebben blijkbaar aan hun kicks gewerkt want die knalden hard met enkele nieuwe schijven/edits... Coone dan, had een edit gemaakt van een track van Rihanna omdat ie in het Sportpaleis ernaast haar ding aan het doen was, op zich wel grappig! Verder nog lekker gedraaid met Deepack, The Dream Goes On doet het wel goed bij mij! :bomb: Zatox dan, spijtig genoeg geen Odissea 2011 wel Winter, Unborn, Kickin' Ass, Hard Bass anthem, en GANGSTA :') Echt om te wenen... Hij mixte wel erg snel door en dat deed het zeker goed bij me! :beer: Psyko Punkz, belabberdste set ooit. Anti-helden noem ik het! Niks dan eigen werk buiten TNT - Countdown (L) en Eternity Bootleg doet het nog steeds goed :innocent: maar wat een kutset echt om een schoen te smijten naar die mannen. Failboat van de avond: Coone draaide ook een half uur 'classics' met al zijn oude jumpschijven, maar hij draaide niet LIVE volgens mij want heb hem niets met een fader zien doen en dat vind ik echt niet kunnen zeker niet op een feest ter ere van JOU... Wildstylez maakte het dan maar goed met Tonight Remix, Doomed, Back 2 Basics, Lose My Mind,... MAAR WEER JAE, echt kerel stop ermee...

Overall: leuk feest, heerlijk geluid, lekkere hot dogs ^^, lekkere meiden gehalte was echt laag en supervriendelijke security! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben net terug in Groningen vanuit antwerpen van dit feest.
Kaarten gewonnen bij Hardtraxx, dus toen móest ik wel. Heb me kostelijk vermaakt de hele avond (behalve bij de jump/tek, want dat is gewoon niet echt mijn ding). Vond t publiek opzich niet zo leuk, heel afstandelijk en niet erg vriendelijk. En zeker op t begin van de avond moest iedereen nog even loskomen naar mijn mening. Opening van Coone om 00:00 was echt heel dik vond ik!
Qua muziek vond ik t zeker wel lekker, hard en melodie werden goed afgewisseld. Aankleding was simpel maar toch doeltreffend. Erg vet gedaan met die ringen die de zaal in gingen.
Jammer dat er vantevoren niet gemeld was dat je niet kon pinnen in de venue. Maar dankzij aardige security toch nog naar buiten kunnen gaan om te pinnen en mocht wonder boven wonder ook weer terug naar binnen.

Totaalcijfer: 7!

Bedankt Hardtraxx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanuit Groningen voor dit feest, ben je nou helemaal koekkoek. :P Ik vond een half uur met de auto naar deze thuiswedstrijd al genoeg voor iets als dit. Maar leuk dat je je vermaakt hebt, vond het feestje verder niet zo heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 21:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was echt een top feest :) beter dan ik had verwacht

Setje van Wildstylez was echt zalig, super sfeer en tracks. Alleen Just As Easy :s en had graag nog de nieuwe van hem en de Noisecontrollers gehoord.

Zatox draaide ook niet slecht, maar 2 anthems in 1 set+ gangsta zijn wel té.

Voor de rest wat genoten van de classics enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 21:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Was echt een top feest :) beter dan ik had verwacht

Setje van Wildstylez was echt zalig, super sfeer en tracks. Alleen Just As Easy :s en had graag nog de nieuwe van hem en de Noisecontrollers gehoord.

Zatox draaide ook niet slecht, maar 2 anthems in 1 set+ gangsta zijn wel té.

En euhm ja de Psyko Punkz, was echt wel een minder setje :x
Platen zoals Techno Prime, BassBoom verwacht ik eigelijk niet meer te hore :P

Voor de rest wat genoten van de classics enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 22:02 
 
Hardtraxxer

vond het echt rete vet :) productiewijs was het niet normaal en sfeer bleef er in.. zelfs tot na 5:30u nog vollebak volk binnen.
Toch wel één van de beste feesten dat ik de laatste tijd gezien heb.
Da Tweekaz LIVE act was gewoon geniaal. Nooit zulk een Live set gezien, echt een entertaining optreden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Topavondje! :thumbsup:

Sets en sfeer waren echt goed!
Omkleding podium en zaal waren ook dik in orde, net zoals het geluid!
Enkel jammer dat er zoveel volk was, veel te druk, en zo dwing je de mensen om te springen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Vanuit Groningen voor dit feest, ben je nou helemaal koekkoek. :P Ik vond een half uur met de auto naar deze thuiswedstrijd al genoeg voor iets als dit. Maar leuk dat je je vermaakt hebt, vond het feestje verder niet zo heel bijzonder.


Haha, valt wel mee hoe ver dat is hoor. A28 op, alleen maar rechtdoor en je staat binnen 3uurtjes in 't centrum van Antwerpen! Wel 'n hotelletje geboekt in Antwerpen, we hadden niet meer terug kunnen/mogen rijden hehe
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten