Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 17:20 
 
Hardtraxxer

After evading the clutches of the law for almost a decade, high profile surveillance lead to the take down of Coone, forcing his crew underground.
In an isolated region of the city the crooked hands of corruption plan to break the criminal master mind in a bid to bring the gang to justice.

Little do they know, the gang has its own plan…



Trailer



Line-up
Coone
Coone Classics
Psyko Punkz
Ran-D
Hard Driver
Audiofreq
Da Tweekaz
Mark with A K ft. MC Chucky
Evil Activities
Dark-E
E-Life

Tickets

Regular: € 32,50 excl. Fee
VIP: € 46,50 excl. Fee

Age: 16+ (ID obligated)


Timetable

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 23:22 
 

Helaas moeten we nieuwjaarsavond altijd thuis met de familie vieren :( :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je moet niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 16:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Helaas moeten we nieuwjaarsavond altijd thuis met de familie vieren :( :cry:

Niet zo klagen. Er zijn vast ook mensen die nieuwjaarsavond op dit feest moeten vieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha Tim :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 19:05 
 

Haha die was wel leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
sandervanbruggen schreef:
Helaas moeten we nieuwjaarsavond altijd thuis met de familie vieren :( :cry:

Niet zo klagen. Er zijn vast ook mensen die nieuwjaarsavond op dit feest moeten vieren.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 20:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
sandervanbruggen schreef:
Helaas moeten we nieuwjaarsavond altijd thuis met de familie vieren :( :cry:

Niet zo klagen. Er zijn vast ook mensen die nieuwjaarsavond op dit feest moeten vieren.

:lol:

Onze zuiderburen worden inderdaad wel altijd getrakteerd op originele line-ups!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Zowat heel DWX staat overal op Belgische events, godver. Ik wil eens een Delete oid zien op Reverze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Zowat heel DWX staat overal op Belgische events, godver. Ik wil eens een Delete oid zien op Reverze.


Ik geef je gelijk maar waarom post je dit in dit topic ;D ?
Het was toch wel te verwachten dat de lineup voor het grootste deel DWX ging zijn aangezien Coone de line up zelf mocht kiezen , Coone heeft nu eenmaal niet veel met een Delete ,Thera , etc. te maken ;)

Maar wie weet wat de line up van reverze brengt , hopelijk (eind) deze maand bekend ! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Hard Invasion schreef:
Ik geef je gelijk maar waarom post je dit in dit topic ;D ?

Was ook maar een voorbeeld. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 22:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
sandervanbruggen schreef:
Helaas moeten we nieuwjaarsavond altijd thuis met de familie vieren :( :cry:

Niet zo klagen. Er zijn vast ook mensen die nieuwjaarsavond op dit feest moeten vieren.


Ik moest huilen van het lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-life is toch die rappert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 01:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

teupie schreef:
E-life is toch die rappert?


Brrraa... eh bedoel ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 14:03 
 

Lol, uurtje kermismuziek voor Ran-D :lol:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten