Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Halfuur gezocht of er al een toppa was, correct me if i'm wrong. Aanwezig met The Skribbler, Chicken en misschien Stan.
Ja, vette shit
ik overweeg hem nog, timing is niet helemaal super zo kort voor PRSPCT
Lekker boeiend, in december hadden we ook 2 feesten in 5 dagenwrote:timing is niet helemaal super zo kort voor PRSPCT
Het kutte is dat dit precies in het laatste weekend van m'n salarisperiode is, dus de vraag is of ik er dan genoeg geld voor hebwrote:Lekker boeiend, in december hadden we ook 2 feesten in 5 dagenwrote:timing is niet helemaal super zo kort voor PRSPCT
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Spaarrekening Stan, je komt maar eens naar Groningen!
Aanwezig
Aanwezig
OV dat weekend is ook zware aids, geen treinen tussen Zwolle en Meppel dat weekend als ik 9292 mag geloven. Ik kijk het nog even aanwrote:Lekker boeiend, in december hadden we ook 2 feesten in 5 dagenwrote:timing is niet helemaal super zo kort voor PRSPCT
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
helemaal in Groningen 
A
Heb hier fijne verhalen over gehoord, en omdat het in mn stadje Groningen is ga ik er zeker wel een keer heen. Maar deze moet ik noodgedwongen missen omdat ik juist dat weekend in brabant zit. Goed voor mekaar weer. 
Ken je de locatie toevallig? En zo ja, is het een goede?wrote:Heb hier fijne verhalen over gehoord, en omdat het in mn stadje Groningen is ga ik er zeker wel een keer heen. Maar deze moet ik noodgedwongen missen omdat ik juist dat weekend in brabant zit. Goed voor mekaar weer.
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Ja is een goeie locatie, lekker underground, glazen flesjes bier (kronenbourg), goed geluid en lachgaswrote:Ken je de locatie toevallig? En zo ja, is het een goede?wrote:Heb hier fijne verhalen over gehoord, en omdat het in mn stadje Groningen is ga ik er zeker wel een keer heen. Maar deze moet ik noodgedwongen missen omdat ik juist dat weekend in brabant zit. Goed voor mekaar weer.
A
Locatie is prima! Lees bovenstaande reaciewrote:Ken je de locatie toevallig? En zo ja, is het een goede?wrote:Heb hier fijne verhalen over gehoord, en omdat het in mn stadje Groningen is ga ik er zeker wel een keer heen. Maar deze moet ik noodgedwongen missen omdat ik juist dat weekend in brabant zit. Goed voor mekaar weer.
Ik moet het eigenlijk niet doen, maar mijn kaartje is binnen...dit kan ik niet laten schieten 
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Ik heb hier zo godsgruwelijk veel zin in 
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Dit was wederom echt heel erg vet
Dat geluid 
J