Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Henk-Jan schreef:
Aanwezig :)


tevreden john deere geluiden

Oh wtf had ik hier ook nog kaartjes van
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 20:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Jordi schreef:
Henk-Jan schreef:
Aanwezig :)


tevreden john deere geluiden

Oh wtf had ik hier ook nog kaartjes van


Wordt weer gezellig maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2022 23:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Tuurlijk ik weer met mijn grote bek zeggen dat ik naar beide ga.

Buckel up bois. Mensen die mee willen rijden vanuit Rebirth en de dag erna weer terug?


Op 1 of andere manier wil ik dit wel doen, wordt dan wel flink scheppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2022 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
wordt dan wel flink scheppen.


Niks mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 10:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het was donders gezellig weer. Volle bak mensen vanaf het begin en de sfeer was weer top.

Veel oude industrial en industrial techno gehoord van UlsT tot aan Rude Awakening, geweldige platenkeuzes. Dither was wat willekeurig qua platenkeuze maar nog steeds wel vet, genoeg klassiekers. Nick Moody had het setje van de dag, die set kwam akelig in de buurt van Ophidian zijn Blackbox set op de laatste Q-Base. Allemaal oude stevige industrial (techno) en hardtechno.

Rude Awakening en [KRTM] schroefden het geluid ook even naar 100 en draaiden naast wat tof nieuw spul ook goed oud spul (Horsepowder, MW 41 & Pet :love:), alleen bij beiden lag het BPM her en der lager dan dat de daadwerkelijke platen waren. Bij Rude Awakening was dat vooral storend op het laatst (die DJIPE platen dan vooral). Maar dat deed alsnog weinig af aan hoe goed de sets waren.

Dolphin was net iets te veel getrommel als afsluit set in deze setting, je kon er niet altijd wat mee en niet alle platen waren even top. Het leek soms een beetje een stap terug van Dither, alleen dan sneller.

Volgende editie zonder twijfel weer aanwezig en het vooruitzicht op de vrijdag van Defqon.1 met Nick Moody en Rude Awakening is alleen maar beter geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het was donders gezellig weer. Volle bak mensen vanaf het begin en de sfeer was weer top.

Veel oude industrial en industrial techno gehoord van UlsT tot aan Rude Awakening, geweldige platenkeuzes. Dither was wat willekeurig qua platenkeuze maar nog steeds wel vet, genoeg klassiekers. Nick Moody had het setje van de dag, die set kwam akelig in de buurt van Ophidian zijn Blackbox set op de laatste Q-Base. Allemaal oude stevige industrial (techno) en hardtechno.

Rude Awakening en [KRTM] schroefden het geluid ook even naar 100 en draaiden naast wat tof nieuw spul ook goed oud spul (Horsepowder, MW 41 & Pet :love:), alleen bij beiden lag het BPM her en der lager dan dat de daadwerkelijke platen waren. Bij Rude Awakening was dat vooral storend op het laatst (die DJIPE platen dan vooral). Maar dat deed alsnog weinig af aan hoe goed de sets waren.

Dolphin was net iets te veel getrommel als afsluit set in deze setting, je kon er niet altijd wat mee en niet alle platen waren even top. Het leek soms een beetje een stap terug van Dither, alleen dan sneller.

Volgende editie zonder twijfel weer aanwezig en het vooruitzicht op de vrijdag van Defqon.1 met Nick Moody en Rude Awakening is alleen maar beter geworden.


Kan mij volledig vinden in dit verslag. En volgende editie mooi weer de bedevaartstocht naar het hoge noorden maken. Hopen dat Rebirth dan niet weer tegelijk valt. Dat trekt mijn lichaam niet maar. Godverdoammme wat ben ik verzuurd.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten